Koiran myynti

Anonyymi

Olkaa varovaisia kun ostatte koiranpentuja varsinkin Virosta..ottavat rahat mutta pennusta ei tietoakaan..joku kirjoitti myydään pennut palstalla ettei saa yhteyttä enää myyjään..tarkkoina ettei tule pettymyksiä

5

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älähän nyt hyvä ystävä trollaa. Virolaisten kanssa kaupat sujuvat mutkattomasti ja paljon edullisemmin kuin Suomessa.

• Anonyymi

Aika yleistä tuo on..jatkuvasti joku kirjoittaa että koira sairas tai eivät saaneet koiraa ollenkaan..varaus maksut menevät hukkaan ja suru ja pettymys seuraa

• Anonyymi

Vaikea on käsittää, miksi koiranpentuja ostetaan Virosta. Miksi vaikeimman kautta? Eikä edes voi olla varma, mitä saa.

Eikö Suomesta saa koiranpentua lemmikiksi, kaikkia rotuja?

• Anonyymi

Syy tuli tuossa ylempänä - kun halvemmalla saa. Sillä ei ole mitään väliä, miten päivänvaloa kestämätöntä pentutehtailua tulee samalla tukeneeksi tai jos rakin mukana tulee kaiken maailman hyppykuppaa kaupanpäällisiksi.

• Anonyymi

Mitä siinä sitten oikeasti tehdään tai kai siinä nyt täytyisi ennen hakemista tehdä omistajanvaihto ja sen jälkeen varausmaksu itellä tulossa kennelikoira ja passi ja kaikki kunnossa. Oisko vinkkejä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe