Kuntavirkailija iskee jälleeen

Anonyymi

Laittelee nyt kirjeitä työttömille että pitäisi hakea työvoimakoulutukseen. Miten on yleensäkin mahdollista että jotain tälläisiä koulutuksia Korona aikana edes järjestetään.??????

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle myös viime viikolla tuli kirje että pitää hakea Turun ammattiopistosäätiön työvoimakoulutukseen. Ajattelin ensin että tää on taas tätä pelleilyä, mutta ei todellakaan ole vaan tarkistin asian ja kyseinen koulutus on olemassa ja järjestetään Koronasta huolimatta lähiopetuksena. Vapun jälkeen alkaa ja päättyy kesäkuun lopussa.

      • Anonyymi

        Samalle kurssille tuli käsky myös minulle.


    • Anonyymi

      Mulle tuli tänään postissa kirje että pitää hakea viimeistään ensiviikon torstaihin mennessä työvoimakoulutukseen nro 695534.

      Kirjeen mukaan lisätietoa saa haussa olevat työvoimakoulutukset sivulta kyseisellä numerolla. Ei vaan nyt ymmärrä.

    • Anonyymi

      Töihin vaan avoimin mielin. kello soimaan aamulla, ja suunta kohti töitä, ja koulutusta. Raha ei tipu taivaalta...

      • Anonyymi

        Tuollaisia koulutuksia saa järjestää jos osallistuja määrä on enintään kuusi. Toki toukokuuhun mennessä tuo luku saattaa muuttua. Katsoin tuon numeron perusteella ja näytti olevan Rakennusmaalarin kurssi kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisia koulutuksia saa järjestää jos osallistuja määrä on enintään kuusi. Toki toukokuuhun mennessä tuo luku saattaa muuttua. Katsoin tuon numeron perusteella ja näytti olevan Rakennusmaalarin kurssi kyseessä.

        Mielenkiintoista kun soitin hetki sitten kouluttajalle ja kysyin tilannetta niin sanoi että kurssille on jo valittu osallistujat kuusi kappaletta. Miten siis on työkkärin puolesta mahdollista että laittavat hakemaan tuollaiseen koulutukseen joka on jo täynnä.


    • Anonyymi

      Jouduit siis aivan turhaan hakemaan,prosessi lyhensi yöuniasi,vei muutoinkin kallisarvoista aikaasi,jota ei riitä hukattavaksi?! Säälin sinua !

      • Anonyymi

        Ongelma ei varmastikkaan ole se hakeminen vaan se törkeä kyykytys jota työkkärissä tehdään. Kun kerran tietävät työkkärissä että kurssi on jo täynnä niin miksi ihmeessä käskevät hakemaan sellaiselle kurssille. Törkeää kyykytystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelma ei varmastikkaan ole se hakeminen vaan se törkeä kyykytys jota työkkärissä tehdään. Kun kerran tietävät työkkärissä että kurssi on jo täynnä niin miksi ihmeessä käskevät hakemaan sellaiselle kurssille. Törkeää kyykytystä.

        Voi taas tyhmyyden tyhmyyttä !!
        Et hakenut ajoissa. Kun sinua pyydettiin hakemaan, paikkoja vielä oli.
        Nyt ei ole, liian myöhään haettu.
        Ei ne voi siellä työkkärissä ajaa jotakin niistä kuudeta poiskaan, sehän vasta kyykytystä olisi.


    • Anonyymi

      Töihin vaan reippain mielin, ainut kurssi mitä itse olen kokenut on KONKURSSI...

      • Anonyymi

        Eihän tässä töitä tarjottu! Sulle suosittelen opi lukemaan kurssia.


    • Anonyymi

      Mulle tuli eilen kirje että pitää hakea kyseiseen koulutukseen. Soitto kouluttajalle kuitenkin varmisti että hakeminen on ihan turhaa sillä paikat ovat jo täynnä.

    • Anonyymi

      Vieläkö se sama muija siellä tosiaan oikein on. Asuin Naantalissa kuutisen vuotta sitten ja jo silloin tää muija aiheutti ongelmia.

      Oli tälläinen tapaus että oli laittanut kirjeen työllistymissuunnitelman laatimiseen. Kirjeessä luki että tilaisuus on työvoimatoimistossa. Menin työkkäriin ja eipä ollut siellä vaan selvisi että se olisi ollut Pointissa. Sain karenssin. Valitin työministeriöön ja karenssi peruttiin, koska kirjeessä oli maininta työvoimatoimisto ja minä en voinut mistään olettaa että tapaaminen on Pointissa eikä työkkärissä vaikka kirjeessä niin luki.

    • Anonyymi

      Valloista taisteluhan ei tarkoita yhdysvalloista riitelyä. Avaruuden henkivallat onkin vakavampi hommelipommeli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1769
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1674
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      64
      1513
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1505
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1485
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      57
      1392
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe