Mä ahdistun tosi helposti. Syöminen on ollu mulle tosi vaikeaa syön melkein vaan pilttejä.
Aina kun mä nään itteni rupeen itkee. Mä en jaksa enää kattoo kroppaani. Mä oon ihan vitun läski. Onko teillä mitään miten voisin laihtua 38kilosta 25kiloon? Mua ei hirveesti kiinnosta vaikka voisin kuolla. Mä vaan haluaisin olla onnellinen kropassani. Sairastan jo nyt masennusta joten apua löyryis mutta ei se auta toivon että joku voisi auttaa🥺
Mitä mun pitäisi tehdä kun meen paniikkiin kun nään kroppani?
6
189
Vastaukset
- Anonyymi
oikeesti.Oot sä miten lyhyt jos haluut painaa 25 kiloa ja minkä ikänen. 25 kiloa painaa alle 10 vuotiaat.Et voi olla kamalan vanha jos haluut painaa yhtä vähän kuin 7 vuotias.Jotain rajaa.
- Anonyymi
13v oon 147cm
- Anonyymi
miksi haluat painaa saman verrabn kuin ala-asteen aloittava tyttö.mä toivon ettei sua kukaan neuvo.Mutta jos haluat jäädä ton mittaseksi niin onnittelut.Sä oot sen ikänen ettet sä enää kasva pituutta.Mutta onneks on miehiä jotka on lyhyitä niin niille kelpaat sit aikuisena pituuden suhteen.
- Anonyymi
Tuon nimi on itsemurha. Jo 38 kilon paino on liian vähän jokaiselle täysimittaiselle ihmiselle.
Hakeudu hoitoon.- Anonyymi
Oon jo hoidos pus pus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 931245
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128