Mä ahdistun tosi helposti. Syöminen on ollu mulle tosi vaikeaa syön melkein vaan pilttejä.
Aina kun mä nään itteni rupeen itkee. Mä en jaksa enää kattoo kroppaani. Mä oon ihan vitun läski. Onko teillä mitään miten voisin laihtua 38kilosta 25kiloon? Mua ei hirveesti kiinnosta vaikka voisin kuolla. Mä vaan haluaisin olla onnellinen kropassani. Sairastan jo nyt masennusta joten apua löyryis mutta ei se auta toivon että joku voisi auttaa🥺
Mitä mun pitäisi tehdä kun meen paniikkiin kun nään kroppani?
6
87
Vastaukset
- Anonyymi
oikeesti.Oot sä miten lyhyt jos haluut painaa 25 kiloa ja minkä ikänen. 25 kiloa painaa alle 10 vuotiaat.Et voi olla kamalan vanha jos haluut painaa yhtä vähän kuin 7 vuotias.Jotain rajaa.
- Anonyymi
13v oon 147cm
- Anonyymi
miksi haluat painaa saman verrabn kuin ala-asteen aloittava tyttö.mä toivon ettei sua kukaan neuvo.Mutta jos haluat jäädä ton mittaseksi niin onnittelut.Sä oot sen ikänen ettet sä enää kasva pituutta.Mutta onneks on miehiä jotka on lyhyitä niin niille kelpaat sit aikuisena pituuden suhteen.
- Anonyymi
Tuon nimi on itsemurha. Jo 38 kilon paino on liian vähän jokaiselle täysimittaiselle ihmiselle.
Hakeudu hoitoon.- Anonyymi
Oon jo hoidos pus pus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005207777- 2322692
- 262591
- 1611950
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51612Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165