Mä ahdistun tosi helposti. Syöminen on ollu mulle tosi vaikeaa syön melkein vaan pilttejä.
Aina kun mä nään itteni rupeen itkee. Mä en jaksa enää kattoo kroppaani. Mä oon ihan vitun läski. Onko teillä mitään miten voisin laihtua 38kilosta 25kiloon? Mua ei hirveesti kiinnosta vaikka voisin kuolla. Mä vaan haluaisin olla onnellinen kropassani. Sairastan jo nyt masennusta joten apua löyryis mutta ei se auta toivon että joku voisi auttaa🥺
Mitä mun pitäisi tehdä kun meen paniikkiin kun nään kroppani?
6
65
Vastaukset
- Anonyymi
oikeesti.Oot sä miten lyhyt jos haluut painaa 25 kiloa ja minkä ikänen. 25 kiloa painaa alle 10 vuotiaat.Et voi olla kamalan vanha jos haluut painaa yhtä vähän kuin 7 vuotias.Jotain rajaa.
- Anonyymi
13v oon 147cm
- Anonyymi
miksi haluat painaa saman verrabn kuin ala-asteen aloittava tyttö.mä toivon ettei sua kukaan neuvo.Mutta jos haluat jäädä ton mittaseksi niin onnittelut.Sä oot sen ikänen ettet sä enää kasva pituutta.Mutta onneks on miehiä jotka on lyhyitä niin niille kelpaat sit aikuisena pituuden suhteen.
- Anonyymi
Tuon nimi on itsemurha. Jo 38 kilon paino on liian vähän jokaiselle täysimittaiselle ihmiselle.
Hakeudu hoitoon.- Anonyymi
Oon jo hoidos pus pus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747624Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372476
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82092Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221978
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589