Yksinäisyys ajaa sekoamaan.
Ihan poikki. Yritin ja yritän jatkuvasti muuttaa jotain, mutta silti kaikki vaan tuhoutuu.
Mikään ei päätä ainaista tuskaa, mitä raahaan perässäni ja mihin kasautuu uutta tuskaa lisää.
Haitallinen itselleni, haitallinen muille. Hyvä kun ei valtio tule ja teloita tälläisestä.
Kelpaa mihinkään eikä ole mitään. Jaksa. Vihastuttaa, surettaa ja on poikki henkisesti.
Yksinäisyys on piikki lihassa
6
138
Vastaukset 6
- Anonyymi
Menetän hitto samaan aikaan mun lähipiirinkin... En kestä näitä kaikkia asioita samaan aikaan...
- Anonyymi
Jää ketään jäljelle. Halua sitä samaa paskaa.
- Anonyymi
Soita p. 09 2525 0111. Se on valtakunnallinen kriisipuhelin ja vastaa kaikkina aikoina. Voimia!
- Anonyymi
Yksinäisyys kertoo sinulle samaa valetta kuin kaikille, että olisit muka yksinäisyydessä yksin. Et ole - meitä on monta.
- Anonyymi
Juu, täällä yksi lisää.
Kaverita nolla, kukaan ei koskaan ota yhteyttä, itse olen niin huonossa kunnossa etten jaksa ottaa kehenkään yhteyttä.
Tulot nolla, tulevaisuus nolla.
Säästöillä mennään, kun ne on käytetty, lienee aika vaihtaa hiippakuntaa.
- Anonyymi
Täällä ihan samassa tilanteessa oleva ihminen, odotan vaan iltaa, että pääsen nukkumaan. Ei elämässä mitään valoa ainakaan tällä hetkellä. Et ole ainoa jos se helpottaa ajatuksiasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 801239
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K151036En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61980- 65878
- 60760
- 59754
- 62681
- 69662
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24660Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39628- 133616
- 50569
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36545- 33520
- 19517
- 29515
- 72486
- 42474
- 40467