Tauti riehuu ja johtajat ovat laittaneet päänsä pensaaseen.
Onko Kaksneuvoisella ote hukassa koronan suhteen?
20
743
Vastaukset
- Anonyymi
No ei ole hukassa, hyvin on hoidossa nämä asiat Kauhavalla.
- Anonyymi
Ei näytä sille!
- Anonyymi
Kuolema korjaa ja kaataa ihmisiä tehohoitoon.
- Anonyymi
Onko tartuntoja tullut sitten lisää?
- Anonyymi
Antaa ny olla jo tuo paskan jauhanta.
Esimerkillisesti hommat hoidettu, monet muut kunnat saa ottaa oppia. - Anonyymi
Erinomaiset pisteet Kaksineuvoiselle tässäkin asiassa!
- Anonyymi
Kaksneuvoinen on esimerkki huonosta johtamisesta. Tiedän kun täällä vielä töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksneuvoinen on esimerkki huonosta johtamisesta. Tiedän kun täällä vielä töissä.
Henkilömitoitukset täysin pielessä. Ihmiset jää koko ajan sairaslomille. Päättäjät vaan kyttää koko ajan säästöjä. Tilanne leviää käsiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilömitoitukset täysin pielessä. Ihmiset jää koko ajan sairaslomille. Päättäjät vaan kyttää koko ajan säästöjä. Tilanne leviää käsiin.
Ilmapiiriongelmat ovat isoja ja paljon on lähtenyt töihin muualle. Johtamisessa todella isoja ongelmia ja se näkyy ihan kaikessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmapiiriongelmat ovat isoja ja paljon on lähtenyt töihin muualle. Johtamisessa todella isoja ongelmia ja se näkyy ihan kaikessa.
Ei ole ongelmia muuta kuin sinulla, hae apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmapiiriongelmat ovat isoja ja paljon on lähtenyt töihin muualle. Johtamisessa todella isoja ongelmia ja se näkyy ihan kaikessa.
Mielenkiintoista lukea täältä henkilökunnan mielipiteitä. Oli täysin ennustettavissa, mihin suuntaan kaksineuvoisessa henkilöstön jaksaminen menee, kun johtajavalinta oli tehty! Ja pahemmaksi tilanne menee koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henkilömitoitukset täysin pielessä. Ihmiset jää koko ajan sairaslomille. Päättäjät vaan kyttää koko ajan säästöjä. Tilanne leviää käsiin.
IlkkaPohjalaisen julkaisemassa hoivayksiköiden henkilömitoituksessa jopa yksityisen puolelella ennemmän henkilökuntaa kuin kaksineuvoisen vastaavissa.
- Anonyymi
Kalle Kaksplus tiedoittaa :D Sukunimenä olisikin voisi olla KaksPlus..
- Anonyymi
Korona niittää kauhavalaisia kuin heinää. Trollit riehuvat netissä maskipakkoa vastaan eikä 2n tee yhtään mitään.
- Anonyymi
Johto pakenee Vaasaan.
- Anonyymi
10.2020 kolme epidemiologia huippuyliopistoista (Stanford, Harvard ja Oxford) julkaisivat Great Barrington Declarationin. Siinä vaaditaan normaaliin elämään palaamista perusterveiden osalta ja tuhoisien yhteiskunnan sulkujen lopettamista. Suojelutoimenpiteiden pitää kohdistua terveydeltään hauraisiin. Julkilausuman on tähän mennessä allekirjoittanut yli 13.000 lääketieteen tutkijaa, yli 40.000 lääkäriä ja lähes 730.000 huolestunutta kansalaista.
Ei ole.
- Anonyymi
Ruumiita vaan tulee!
- Anonyymi
Nyt jo 1400 ja hiljaa on johto.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612