Kirjoitus syömishäiriön vaikutuksesta kehoon. Kannattaa lukea, ja myös ajatella lukemaansa.
https://etelansyli.fi/syomishairiot-ja-niiden-lyhyt-ja-pitkaaikaisvaikutukset-elimiston-toimintaan/
Syämishäiriön vaikutukset elimistöön!
4
58
Vastaukset
- Anonyymi
Itse en ole koskaan ollut syömishäiriöinen, mutta tunnen naisen joka on sitä sairastanut. Selvisi anoreksiasta, mutta nyt harrastaa liikuntaa ja fitnessiä hyvin paljon, eli yhä on jonkinlaista ongelmaa. Katsoin netistä dokumentin Lene Marie Fossenista ja täytyy sanoa, että kyllä oli järkyttävää katsottavaa. En ymmärrä kuinka on mahdollista pysyä hengissä niinkin monta vuotta käyttämällä ruoan sijaan pelkkiä nesteravintovalmisteita ja näyttämällä luurangolta.
- Anonyymi
Kyllähän sitä elossa pyssyy, kun syö edes jotain päivän aikana. Ihminen selviää kunhan nesteytys on kunnossa, ja syö edes sen vähän verran...
Ja "luuranko" näkee itsensä siinäkin tilassa lihavana, vaikka totuus on aivan muuta. Se on mielen sairaus, josta voi parantua vain läheisten tuella ja tahdon voimalla, jos tajuaa viimein itse kuinka heikkona sitä on. Ihan kamalaa, kun langan laihat naiset näkee itsensä lihavina :'( - Anonyymi
Ihanaa että hän selvisi <3
- Anonyymi
Ei pidä sotkea lisiä kunnolla söymiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768322Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372566
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182175Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362139- 262138
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151713- 641670
- 181619