Kun Gabriel opetti Muhammedia lähes toistakymmentä (22) vuotta, hän aina käytti puhuessaaan Jumalasta yleisnimeä Jumala, eikä koskaan nimeä Allah (erisnimi) vaikka aivan opetustoimensa loppupuolella se kahdesti meinasikin tulla hengen vaikutuksesta hänen huulilleen yleisen ilmapiirin ollessa tuolloin Allah (erisnimi) myönteinen. Alkuperäisissä ilmoituksissa Muhammedille ei siis mainittu Allah nimeä lainkaan.
Gabrielin opetustoiminta
7
1046
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko tämä syy miksi Muhammed aikoi järkytyksestä hypätä alas kallion kielekkeeltä? Ja muuten toisin kuin tarinan uudessa versiossa jossa Gabriel pelastaa profeetan estämällä hypyn niin tarinan vanhemmissa versioissa Muhammed hyppää ja säästyy pudotuksesta hengissä.
- Anonyymi
Se siis ainakin tiedetään että Muhammed itse alkoi käyttämään eli otti Allah nimen käyttöönsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se siis ainakin tiedetään että Muhammed itse alkoi käyttämään eli otti Allah nimen käyttöönsä.
Ja aivan opetustoimintansa (Gabrielin) loppupuolella alkoivat ihmiset ottaa tuon Allahin nimen käyttöön minkä tähden myös Gabriel lopetti opettamasta enää Muhammedia.
- Anonyymi
Miten kauvan tätä harhaumaa pyritään ihmisraukalle tuputamaan
- joista tulee sitten kehityksen ja joustavan yhteiskunnan jarruja- Anonyymi
Koraanin kaltaisia pläjäyksiä eri ylimaallisten hahmojen viehkoista opetuksista syntyy nykypäivinäkin, ja käy hyvin kaupaksi. Eksytykset ovat monet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koraanin kaltaisia pläjäyksiä eri ylimaallisten hahmojen viehkoista opetuksista syntyy nykypäivinäkin, ja käy hyvin kaupaksi. Eksytykset ovat monet.
Joo ja-kun julkeevat tuon opia soveltaen elää sivistysvaltioissa ilmaisesti valeitaan pukaten
- järetön lisääntyminen on näillä aina ollut aivan syyntakeetonta
- Anonyymi
Buraq oli islamin tarinoissa ratsu, jonka kyydissä profeetta Muhammedin kerrotaan kulkeneen taivaaseen.
Buraq kuvastaa muslimeiden muunsukupuolisuutta ja muslimien seksuaalisuuden moninaisuutta. Se on yksisarvinen ja näkyvä toteemi ihmiseläin ja kuvaa muslimi seksuaalivähemmistöille tärkeää ja pyhää tarua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579