Olet ehkä onnellinen

Anonyymi

Näin kuvittelen mielessäni, eikä tämän kuvitteleminen ole edes vaikeaa, kun muistaa sen, mitä sinun elämässäsi tällä hetkellä on. Et näytä surulliselta, et väsyneeltä etkä huonovointiselta. Minulla ei ole paikkaa tässä kuvassa, ei edes niissä pienissä nopeasti ohikiitävissä hetkissä, kun tiemme kohtaavat. Sanon sen tässä suoraan, tunnen itseni ulkopuoliseksi, ja uskon sen jopa heijastelevat todellista tilannetta. En ole tervetullut sun henkilökohtaiselle alueelle, vaikka toivotatkin tervetulleeksi. Minulle sun tilanne näyttää täydelliseltä, vaikka tiedän on sen olevan liioittelua, mutta sulta ei taida uupua mitään. Et ole tarvitseva. Ei minua kaivata. Minun elämäni, minun panokseni ja se, mitä voisin antaa ei kiinnosta sinua. Se näkyy keskusteluissa. Nämä huomiot lyövät minut alas, enkä siksi jaksa enää yrittää. Mitä odotat minun kestävän ilman, että saan yhtään mitään vastiketta? Miksi minun pitää pilata ja tunkea ihmisen elämään, jolta ei puutu mitään. Olen ylimääräinen, niin koen.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokaikinen ihminen näkee omat kyyneleensä eikä toisten. Se luo ajatusvinoumia.

• Anonyymi

Miten onneton ihmisen pitää olla, että se näkyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten onneton ihmisen pitää olla, että se näkyisi.

Mitä onnettomampi sitä vähemmän se näkyy..

• Anonyymi

En ymmärrä miksi odotat, että toisen pitää olla onneton ja vasta sitten olet valmis tulemaan paikalle pelastamaan kurjan elämän. Mitä se kertoo sinun ajatuksista tasapainoisesta parisuhteesta? En tuomitse, mutta kehoitan pohtimaan mitä omassa päässä liikkuu.

Jos parisuhde on laastari onnettomuuteen ja sisäisen henkisen mustan aukon täyttäjä, mitä ajattelit käyvän kun tulee ensimmäinen iso riita? Se tulee aina, muuten. Pohja romahtaa ehkä? Ahdistus puristaa rintaa? Mitä taas ajattelit samassa tilanteessa ihmisen, jolla kaikki on ok reagoivan? Riita harmittaa, mutta maailma ei kaadu. Kumpi tilanne on parempi ja helpompi alkaa rakentaa ratkaisua? Kummalla ihmisellä on paremmat kyvyt joustaa ja miettiä luovasti ratkaisuja se, jonka perusturvallisuus ja kaikki on uhattuna vai se, joka kokee, että maailma ei kaadu?

Ihminen voi tarvita toista, haluta toista ja rakastaa enemmän kuin koskaan aiemmin, vaikka olisi onnellinen ja perustyytyväinen. Silti voi olla aidon rakkauden suhteen hyvin tarvitseva. Ei alisteinen ja riippuva suhde ole rakkaudellisin. Rakkaudellisin parisuhde on kahden omilla juurilla seisovan puun kietoutuminen toisiinsa vapaaehtoisesti toisiaan tukien.

• Anonyymi

Oon pohtinu ihan samoja asioita viime päivinä. Jotenkin se, kun mies vaikuttaa olevan onnellinen tai asiat muutoin suhteellisen hyvin, niin miks ihmeessä hän ottais mua siihen kuvioon..

• Anonyymi

Olen vain näyttelijä ja suorittaja. En minä osaa tuntea aitoja tunteita tai ne ovat jossain hyvin syvällä piilossa.

• Anonyymi

Noinko todella ajattelet mies?

• Anonyymi

Niin se vuoan on että elämästäni ei vain puutu ennee miteen.

Katsos, kun se on niin etten halua kieroa mieltä yhteen sen enempöö kuin omani on.

Ei tälle mitään voi ,enkä halua satuttoo3 mutta ommoo kehhoo ja sen kehon mieltä ei voi kukoon voi muuttoo sillälailla.

Jos on joskus synnyttänyt, on iäksi muuttunut.

Se ei lähde laihduttamalla mikään äitiys poies.

Enkä ennee jaksa taistella tätä muutosta vastoon mitä olen kuitenniin tehnyt jo toistakymmentä vuotto.

En vain osannut tietee, mikä minun oli.

Tai siis että toimenpiteistä huolimatta olen edelleen joka kevät raskaana.

Ja se on aina poika mikä sieltä ois tulossa.

• Anonyymi

Naisena voisin sanoa että en ole huonovointisen näköinen koska piilotan sen ilmeisen hyvin. Miten minun elämässä menee oikesti ei kiinnosta ketään, vastaan vain että menee hyvin. Kaikki se suru, itku ja ahdistus on minun valintojen lopputulos ja se on vain kestettävä jospa parempia päiviä vielä koittaisi. Kun elämässä tapahtunut kaikkea pahaa niin se on kovin hankala päästää ketään lähelle. Sitten kun antaa kuvan että minulla ei ole mitään merkitystä hänelle niin miksi vaivautuisin itse antamaan itsestäni mitään? Haluan vaan paeta ja säilyttää itsetuntoni viimeiset rippeet.

• Anonyymi

Miten sulla nainen oikeasti menee? En tarkoita tuloja enkä omaisuutta vaan sitä, voitko sinä hyvin? Oletko positiivinen ihminen? Onko miestä kiikarissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sulla nainen oikeasti menee? En tarkoita tuloja enkä omaisuutta vaan sitä, voitko sinä hyvin? Oletko positiivinen ihminen? Onko miestä kiikarissa?

Hyvin menee, hyvin voin, yltiöpositiivinen ja ei ole ketään kiikarissa. Kiitos kysymästä.

• Se että ulkoisesti näyttää onnellisesti, ei välttämättä tarkoita sitä että on oikeasti onnellinen ja että kaikki on hyvin. Kaikki eivät näytä päälle päin todellisia tunteitaan, ja se antaa monesti väärän kuvan.

Mä kerron omalta kohdalta esimerkin, josta paremmin saa käsityksen siitä mitä tarkoitan
      ja mitkä ovat taustalla olevat syyt. Fyysinen sietämätön hermokipu. Yleensä sen näkee vastaantulijasta jos tällä on kovat kivut päällä, mutta ei aina.

Vielä vuosi pari sitten, musta ei kalpeutta lukuunottamatta päälle päin huomannut, että päällä oli niin kovat kivut, jotka matalamman kipukynnyksen omaavilta olisi vienyt hetkessä tajun. Juttelin normaalisti, liikuin normaalisti ja näytin ehkä vähän väsyneeltä. Olin sen oloinen, kuin mitään kipua ei olisi ollenkaan. Tämä ei kuitenkaan ollut oikea tilanne. En näyttänyt yhtään kivun merkkiä julkisilla paikoilla liikkuessa, ja se tuli täysin luonnostaan ilman että peitin ne kivut tietoisesti. Joka kerta kun ulko-ovestani pihalle, en kipujani näyttänyt kenellekään. Jopa lääkärit sanoivat, etteivät kovat kipuni näy yhtään päälle päin. No ei tietenkään näy, kun piilotin ne.

Nyt tullaan siihen, miksi piilotin ne. Miksi en voinut niiden antaa näkyä? Siksi, että kun tarpeeksi monta kertaa kuulee niiltä läheisimmiltä, joiden pitäisi olla tukena, että tekee pahaa katsoa kärsimyksiäni, tai että mua ei kestä katella, ei halua enää aiheuttaa niille rakkaimmille ylimääräistä kärsimystä. En sano että he tekivät väärin sanoessaan noin, he vain valitsivat väärän ajankohdan sanoilleen. He sanoivat noin silloin, kun kyyneleet valuivat silmistä, mutta ääntä ei päässyt karkaamaan huulilta....kun olin kipeimmilläni. Silloin sain sen kuvan, etten voi niitä kipuja enää kenellekään näyttää. Enkä niitä myös kenellekään näyttänyt. Vain silloin kun olin yksin, annoin niiden näkyä.

Miksi kerroin tuon kaiken? Siksi, että sillä pystyin osoittamaan sen ettei se mitä ulospäin näkyy, ole aina se totuus ja oikea tilanne.

Vaikka julkisesti ulospäin näyttää kaiken olevan hyvin ja että ihminen ei tarvitse enää mitään, voi se johtua siitä että kyseinen ihminen haluaa pitää kulissit kunnossa ja näyttää muille selviävänsä kaikesta eteen tulevasta sen sijaan, että näyttää se että on oikeasti sisältä rikki.

• Anonyymi

Halinalle puuttuu. Mistä minä sen otan

• Anonyymi kirjoitti:

Halinalle puuttuu. Mistä minä sen otan

Toi on tuttu tunne. Kerro mullekin jos saat tietää....kun sama ongelma on täälläkin päässä. 🤔

• Anonyymi

Niin että jos näyttää tyytyväiseltä ja onnelliselta palstalaisten mukaan EI todellakaan voi olla niin ? Miten nämä asiat kääntyy päälaelleen? Sitä tässä ihmettelen.

Tai jos on parisuhteessa niin alkaa se sparraaminen "kyyyllä varmaan se on: tottumus, lasten takia, rahan takia, huono/seksitön" ja mitä vielä suhde.

Nyt oikeesti aikuiset ihmiset tuo mielikuvitusleikki alkaa olla melko huimissa korkeuksissa ja saako siitä itselleen jotain että kuvittelee asiat itselle sopiviksi? Muuta kuin pahanmielen

-sivusta-

• Anonyymi

Siksipä kehoitan tutustumaan jotta ei tarvitse arvailla.

• Anonyymi

Siis se ilme kun tuijottaa suhdevastiketta niin niin 🥴

• Anonyymi

Voitais vaikka halata toisiamme

Se tois onnea

Hymyt

Ei maksa mitään

Ja ihan tärkein

• Anonyymi

Jotkut ihmiset näyttää pirun onnettomilta, vaikka ainoo ongelma on väärän värinen sukka. Jotkut taas on onnellisia, jos saavat lautasellisen puuroa henkensä pitimiksi.

• Anonyymi

Oletko aloittaja mies ja kirjoitatko naiselle? Miksei elämäsi kiinnostaisi minua? Ehkä en vaan halua udella liikoja, vaan toivon, että itse kerrot, mitä haluat kertoa. Jos hänellä on sinulle aikaa, niin et ole silloin yhdentekevä hänelle. Onnellisuutta et näe hänestä kysymättä, sitä et voi ulkopuolelta päätellä.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä, ihmisen pitää itse osata kertoa asioistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä, ihmisen pitää itse osata kertoa asioistaan.

Komppaan edellisiä. Ja se mitä vaikka somessa näkyy, ei ole koko totuus. Itse olen silloin lähinnä hiljaa, jos ei ole mitään mukavaa kerrottavaa. Vaikka valittaisin jostain, niin asiat on kohtalaisen hyvin silloin. Jos olen hiljaa, silloin ei ole hyvin.

• Anonyymi

Kukas kirjoittelee ja mistäpäin? Jos olisit se ketä minä kaipaan niin sanoisin ettet todellakaan ole ylimääräinen vaan toivon että nähtäisiin taas ja voitaisiin viettää aikaa yhdessä niinkuin ennen. - M-nainen

• Anonyymi

Aikaa viettäminen mitä se on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2912
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2594
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1622
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1566
    Aihe