Diili ja Teflon Brothersin mainokset

Anonyymi

Olipa mukava seurata millaisia mielleyhtymiä joukkueilla oli tästä räppäri porukasta. Siellä oli dildoa ja kannabista , siitä ei pyhimys pitänyt.

1

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitkähän kriteerit Jaajolla ja hänen asiantuntijoillaan on ollut, kun noin huonoja "ammattilaisia" kisaan on valittu?

Vaikuttaa siltä, että porukka on valittu viihde ohjelma-formaatti edellä.
      Ei ole haluttu, tai ei ole saatu, mukaan yhtään sellaista jolla olisi kapasiteettia ja tietotaitoa kyseiseen hommaan.

Henkilöiden esittelyteksteissä painotetaan monien kohdalla "laajaa kontaktipintaa ja yhteyksiä, työkokemusta".

Minullakin on laaja kontaktipinta joka suuntaan, mutta ei se ole koskaan taannut mitään työelämässä. Pitää osata tehdä juuri niitä töitä, uudistua juuri niissä töissä mitkä kulloinkin toimenkuvaan kuuluvat.
      Johtajan pitää osata käyttää hyödyksi ympärillään olevia henkilöstöresursseja ja tekniikkaa.

Esim. tässä viimeisessä jaksossa pomo Inka ei osannut antaa kahdelle miehelle oikeaa toimeksiantoa, eli sanallista selitystä siitä mitä heidän pitää tehdä ja missä ajassa. Kyseli vain vähän väliä miksi ei ole valmista.
      Kummassakin ryhmässä näki heti ensi sekunneista, ettei heillä ole mitään käsitystä siitä mitä tehtävän annossa haetaan, mikä voisi olla hyvin myyvä oheistuote.

Pomon tehtävä on hahmottaa yleiskuva, osata ottaa johtovastuu, antaa alaisilleen selkeitä ohjeita ja sellaisia töitä joista nämä selviytyvät.
      Jos minä olisin ollut kyseisessä tilanteessa pomo, olisin viheltänyt pelin poikki jo ensimmäisen puolen tunnin aikana kummassakin ryhmässä.

Ensimmäiseksi olisi selvitetty kohderyhmä, ketä ovat ne ihmiset jotka kuuntelevat ja fanittavat Teflon Brothersia. Minkä ikäisiä, missä bändi esiintyy, mitä bändi aikoo tehdä seuraavan vuoden aikana, miten he näkyvät/haluavat näkyä somessa, missä jakelukanavassa fanituotteita myydään, miten logistiikka, pakkaus, lähetys hoidetaan, millainen mielikuva fanituotteilla halutaan yhtyeestä luoda.

Kaikki tuo yllämainittu on/olisi saatu ulos jo toimeksiannon briiffauksessa.

Jos kilpailijoilla olisi ollut "laajoja kontakteja", miksi eivät käyttäneet niitä?
      Minä olisin saanut tehtyä tuhat % paremman lopputuloksen annetussa ajassa yksin vaikka en ole minkäänlainen markkinoinnin ammattilainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe