Huittisiin ja lähiseudulle tuli isoja summia isoille tiloille.
Maataloustukia myös Huittisiin
17
996
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän on hyvä juttu!
- Anonyymi
Ihan hyvin kyllä, ”Matinpirtti Oy” tulos sama kuin tukien määrä... 650 000€! Kyllä sillä sonneille saa taas purtavaa
- Anonyymi
Kelpaa tilata pari uutta massikkaa😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelpaa tilata pari uutta massikkaa😁
Noi Massikat on vähän sellaisia naisten lypsyreissujen traktoreita.
Nykyisen agraarimuodin mukaan pitää olla John Deerejä, Fendtejä ja Claaseja. Niissä parhaat ilmastoinnit, 12-pistestereot ja satellliittiohjaukset - Anonyymi
Tuloksella pyöritellään ja maksetaan verot,lainat,palkat.investoinnit yms kulut.
Eli ilman tukia ei ruokaa.Miksi homma on ajettu tuilla toimivaksi? Kuka vetää
välistä??Onko se se joka ei maksa ruuasta?Tuskin,mutta ahneet poliitikot veroi-
neen joilla maksetaan puoluetuet ja avustajat??Piiri pieni pyörii,on korvattava
ryöstetyt verot ettei ruoka lopu???
- Anonyymi
On täysin vääristynyttä, että yrityksiä, maataloutta pyöritetään tuen avulla. Työ/tuottaminen on se mistä kuuluu tulla raha millä pärjätään.
- Anonyymi
Niinhän se mutta miksi näin?Alv vie 24% ja muu verotus lisää Samariineille ja
hänen edeltäjilleen päältä.Miten purat tuon himmelin??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se mutta miksi näin?Alv vie 24% ja muu verotus lisää Samariineille ja
hänen edeltäjilleen päältä.Miten purat tuon himmelin???Puran sen suoraan sinne mihin se on aina purettu. Suurena sikatilallisena Huittisten Nevadassa olen löytänyt uuden tavan ansaita. Aloin painamaan seteleitä. Raha ei haise.
Saa niin suurta tiliä kun viitsii painaa.
- Anonyymi
Onko ihme, että komeiden päärakennusten lisäksi tilalliset ajavat myös komeilla autoilla. Ei ole, näin on ennenkin ollut ja maamies on palkkansa ansainnut, kohtuuttomankin.
- Anonyymi
Halpaa makkaraa jauhavat ja alipainoisia paketteja myyvät k marketissa, joku kerää fyrkat plakkariinsa??👹👺👹
- Anonyymi
Saiko kauppias O myös tukia???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saiko kauppias O myös tukia???
Tarkoittanet kauppias K.
- Anonyymi
" Olen itse suuren sikalan omistaja, ja juttusi ovat TODELLA rasittavia. "
Täällä meitä suuria sikalanomistajiatosiaan kyllä piisaa. Joka toisella maatilalla on päääelinkeinona sikatalous, eli suursikalan pito.
Liete on jokavuotinen asia meille sikalanpirtäjille ratkaistavaksi. Vähän kun levittää osaamattomasti, niin ollaan lehtiotsikoissa niin kuin viime vuonnakin taas kävi.
Ylipäätään vaikea saada kahden jokirannan pelloille niin paljon levityslupia kuin haluaisi, ja hinnat nousee joka vuosi. Minä en sitä pahana pidä vaikka lietteenajosta puhuttaisiin vielä nykyistä enemmänkin. Jos ei mitään puhuta, ketään ei kiinnosta, eikä kukaan jaksa lietteellevitystä valvoa, eikä siitä kiinnostu toimialana kehittämään.- Anonyymi
Voisi kuvitella että sikafarmeille ei ole työnhakijoita jonoksi asti. Ei ole varmaa tietoa. Onko saparo muuten kierteellä oikealle vai vasemmalle?
- Anonyymi
Huittisten kokoomuslaisilla, suurimman pään sikatiloilla se on kippurassa oikealle. Niitä kunnan pienempiä suursikaloita hoitelevat kepulaiset isännät. Siellä sian kippura kierteytetään vakiona vasemmalle.
Kepulainen nykyjohto on viisaudessaan vienyt väkensä sosialistihallituksen takuumieheksi. Kepu on siellä Marinin ja Vihreiden kaupunkilaisten aisankannattajana. Antamassa tukensa polkea taaskin tuottajahintoja, aina taas alemmaksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787484Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344621Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232690- 762173
- 891573
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731131Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987