Kimppa on kivaa ja nautittavaa!

Kimpan lähtökohta on parisuhteen avoimmuus. Ellei parisuhde ole kunnossa niin se ei tule kimpalla kuntoon. Kimpan viehätys on siinä että se on rajojen ylittämistä totunnaisesta. Luottamus on tiett lähtökohta kaikkien kesken, Meidän kimppa muodostuu yhdestä vieraasta miehestä. Ei estettä että olisi 2 miestä mutta pitäisi ehkä olla kokeneet kaverukset. Nautimme vaimon kanssa hyvästä mies seurasta ja meillä ei ole rajoituksia itse toiminnan suhteen. Meillä oli n 6,5V sama kaveri vakkarina. Hänen elämän tilanne muuttui ja lopetimme tapaamiset. Kaikella kunnioituksella pitää hyväksyä myös tällainen, saimme nauttia useita vuosia. Nautinto oli suurta ja yllätyksellistä. Oli kiva saada vmon lähettämä video kun olin matkalla. Samoin vierailut luonamme. Olen harrastanut jo nuorena kimppaa tai ryhmää, saatoi olla 3M ja 2N tai 4M ja 2N vuorottelimme ja ei ollut mitään ongelmaa. Sitten alkoi ns seurustelu ja hommat unohtui 20V. Yhtä äkkiä nousi ajatuksiin asia ja kerroin vaimolle. Hän suostui kokeilemaan ja naps. Hän pitää tästä kuten minäkin. Etsimme vakio miestä nyt seuraksemme. Ehdottomasti kannattaa kokeilla kimppaa. Onko muilla vastaavaa tai myös negatiivista kokemusta?

16

1703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääasiassa positiivisia kokemuksia. Pari huonoa tai paremminkin mitäänsanomatonta. Kemiat eivät vain pelanneet, kun olivar turhan machoja.
      Hyvät olivat läsnäolevia ja huomioivat hyvin vaimon. Eikä pelkkää panemista.

      • Juuri samoin meillä. Kerran oli kaksi vierasta ja tämä kolmas mies oli esittämässä machoa ja meni pilalle koko tunnelma. Siksi päädyimme että yksi vieras paras ellei löyty harmonista kaveri pari. Samanlainen kokemus!


    • Anonyymi

      Monenlaisia pettymyksiä aluksi. Helposti nämä vieraat ovat sortuneet ottamaan liikaa rohkaisua ja sit homma on pilalla.
      Sitten ihan lähituttavaporukasta löytyi pariskunta ja heidän kauttaan pari mukavaa miestä. Viikonloppuja ja iltoja on sen jälkeen vietetty yhdessä ja nautittu erilaisin koostumuksin. Vaimo on tykännyt erityisesti saadessaan nauttia useamman miehen huomiosta ja myös kaluista. Hän syttyy vähän hitaammin, mutta esim. kolmen miehen kanssa ovat orgasmit takuuvarmoja.

      • Hyvä juttu, rento meininki, hurmiolliset keimit!


    • Anonyymi

      On se mahtavaa. Pitkän kinuamisen jälkeen suostuin kerran kokeilemaan ja jäin koukkuun. Löydettiin yksi puolituttu kaveri, joka on käynyt noin kerran kuukaudessa jo reilut pari vuotta. Innolla odotan aina vierailua ja yhdessä mieheni kanssa valmistelemme aina minut sheivauksineen kaikkineen hienoksi. Saan sitten illan/yön tai viikonlopun aikana niin paljon seksiä, että tunnen olevani todella naitu nainen. Toivottavasti tämä jatkuu vielä pitkään. Seksielämämme sai muutenkin niin paljon lisävirtaa, etten puutteessa elä vierailujen väliaikoinakaan. Ja miehetkin tulevat hyvin toimeen keskenään. Kävivät viime kesänä kaljallakin keskenään ja olivat suunnitelleet kaikenlaista pääni menoksi.

      • Juuri näin, hyvin toimii teillä kuvio. Tosi energistä on kimppa ja nautittavaa!


      • Anonyymi

        Niinkö sulle kävi. Ihanko itse tuon tajusit. Ei huono.


    • Anonyymi

      Nythän korona rajoitus rajoittaa myös ryhmäseksin ryhmän kokoa kun on ryhmän koko määrätty ja 40€ uhalla rajoitettu ryhmä koko max 3henkeä vai onko se vain 2henkeä?

    • Anonyymi

      Kieltämättä ihanalta tuntuu ryhmäseksiä . Harrastamme siitä jo monta vuotta ......Minulla on mahtava aviomies , ja rakastamme toisiamme.

      • Olen samaa mietä, nyt kin odotamme sauna kaveria!


    • Anonyymi

      Meillä meni samoin vaimoni kanssa ja vaki mies on ollut meillä useita öitä kuukaudessa ja vaimoa on tyydytetty yhdessä ja erikseen.
      Olen tämän miehen kanssa kaveri jo pienestä lapsesta asti.
      Olemme sopineet ettei meillä ole mitään rajoja keskenämme.
      Kaveri saa käydä panemassa vaimoani vaikka en olisi itse paikalla.
      Useimmiten olemme kuitenkin kolmistaan ja nautitaan kimpasta.

      • Siistii, näin se pitää ollakkin. Soitin juuri rakastajalle ja sovimme että tulee meille nauttimaan vmon suloista!


    • Anonyymi

      Kimppa kiinnostaisi. Mies 50 Kuopio

    • Anonyymi

      Kolmansia harrastamme mut halusimme ottaa kantaa, näihin " masku miehiin".
      Tosihan on ettei nää pullistelijat sovi kolmanneksi, yksi kokemus meille riitti reenarista. Erittäin epävarma itsestään, toi esille hauistaan miten reenattu. Itse olen 197 120kg kaveri näytti hiirulaiselta, pastmat meni mönkään heti tavatessa. Paras normi noin 50v mieluiten varattu jolla mahaakin, silloin keskittyy vaimoon ja osaa keskustella molempien kanssa. Tyydyttää vaimon ja itsensä kuten sovittu. Pari 45

    • Anonyymi

      Jonkin verran seurasimme täällä näitä keskusteluja ,ja juttelimme vaimon kans.
      Olin kolmekymppiset viettänyt ,ja mietimme että jos katsomme ja odotamme tilannetta,ei väkisin haeta . Halusin nähdä vieraan miehen ihan livenä.
      Kapakassa tanssi reissusta se löytyi sitten.
      Itse asiassaan mukaan lähti kaksi nuorta miestä.
      Ja olihan mielenkiintoista,meni peppu neitsyyskin siinä samalla.
      Se nuorten miesten innokkuus oli jännää seurata,kun toinen sai lastit sisään toinen jatkoi .
      Eipä siinä ehtinyt paljoa hengähtää.

    • Anonyymi

      Tässä kans vaimon kans juteltiin että suostuisko kokeilemaa toista miestä. Olis halukas jos mies olisi ihan normaali eikä mikään rietastelia. Penis sais olla normi tai vähän kookkaampi ja siisti terve mies. Kiva ja seurallinen ei mikään rehvastelia. Ulkonäkökin kuulemma pitäis olla hyvä. Aika vaikea löytää mahollinen 3 pyörä. Vaimon ehdoilla edettäis ja pidettäis hauskaa juttelun ja seksin merkeissä. Olis mukavan kiihottavaa katsella vierestä ja osallistua vaimon nautinnon saamiseksi. Olemme ensikertalaisia m55 n47. Mahollinen mies noin vaimon ikäinen tai 40 siihen väliin.

    Ketjusta on poistettu 70 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe