Saattaa nousta jopa 3-dollariin gallonalta. Eli noin 0,60€/litra. Miten ihmeessä jenkit selviävät moisesta öljyn hinnan noususta.
https://edition.cnn.com/2021/03/23/business/gas-prices-oil/index.html
USAssa kauhistellaan bensiinin hintas
21
85
Vastaukset
- Anonyymi
Ameriikalla on Jumalan säätämä oikeus halpaan öljyyn ja bentsiiniin.
- Anonyymi
Impperialistin talousjärjestelmä on romahtanut, konkurssissa !
Ei mitään epäselvyyttä tästä faktasta,
ne on pakotettuja painamaan aina vaan lisää seteleitä, muuten korttitalo romahtaa !!!
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/bidenin-kaavailema-3-000-miljardin-dollarin-lisaelvytys-tuo-lisavauhtia-inflaatiokeskusteluun-sanoo-varman-risto-murto/ab86eb65-92ec-4e12-8307-de3889967cf6
t. haans.sea
Ps, miksei meilläkin, helikopterit ilmaan ja jakamaan...
- Anonyymi
Suomen hinnoilla olisi jo kapina päällä.
- Anonyymi
Puolet suomen hinnasta aiheuttais jo sisällissodan USAssa.
- Anonyymi
Siis mitä se nyt nousee, nyt maksaa noin 60cnt/litra ja paljonko nousee?
- Anonyymi
Nyt maksaa 55centtiä litra ja hinta lähestyy uhkaavasti 60centtiä litralta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt maksaa 55centtiä litra ja hinta lähestyy uhkaavasti 60centtiä litralta.
Oookk..
- Anonyymi
usa on yksi suurista öljyntuottajaista.
- Anonyymi
Pieni maan ja vähän autoja että ihan sama mitä maksaa ja kuluttaahan heidän pienet autonsa tosi vähän. Toista se on Suomessa jossa Paaljon isoja v8 autoja ja hyvät tiet ja pienet co 2 maksut eli voimme näyttää mallia pienemmille.
- Anonyymi
jenkeissä kukaan ei aja alle 3-litran koneella varustetulla autolla. jenkki standardi on että auton pitää kuluttaa vähintään 15-litraa per 100km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jenkeissä kukaan ei aja alle 3-litran koneella varustetulla autolla. jenkki standardi on että auton pitää kuluttaa vähintään 15-litraa per 100km.
Et ole kuullut sähköautoista? Esim. merkkiä "Tesla"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole kuullut sähköautoista? Esim. merkkiä "Tesla"?
Mä oon. Mut ilmeisesti jenkit ei?
Jenkeis on sähköautoja pari prossaa koko autokannasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon. Mut ilmeisesti jenkit ei?
Jenkeis on sähköautoja pari prossaa koko autokannasta.Taitaa vastata jo koko meidän autonromukantaa.
- Anonyymi
Amerikkalaisille on tärkeintä Kuutiotuumat muutamia tesloja voi olla jollain toisinajatelijoilla
- Anonyymi
"Toisinajelijoita" viime vuonna tuli Teslalta runsaat puoli miljoonaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toisinajelijoita" viime vuonna tuli Teslalta runsaat puoli miljoonaa.
Heikolta näyttää Tessun taivallus: https://www.usdebtclock.org/auto-sales.html
- Anonyymi
No on toi arabimaihin verrattuna viel kallista? :P
Eks tos vähä aikaa sit Top Gearissä ollu se jakso ku ne oli jossai Syyrian tienoilla ja kysy huoltsikal joltai tankkajalta et paljon makso tankki täytee gasoa, ni se oli muistaakseni jotai 15 sentin luokkaa!? :D- Anonyymi
Entäs Belgiassa, paljonko on litrahinta?
- Anonyymi
Tuo on jo kansalaisaloitteen paikka.
- Anonyymi
Meillä hallitus on asettanut tavoitehinnaksi 3 euroa/litra mutta kun nuo kepulit väittävät että maanviljelijöiden traktorit eivät kulje sähköllä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 99987
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95758
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50591Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589