Nainen onko sulla

Anonyymi

Ohjelmaa joka ilmoittaa kuka sinua on googlettanut ja missä? Googlattiinko sinua tänään saarelta, kävikö Mulla käry?

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huomasin
      Terv Maisa 🍑

• Anonyymi

Ei nyt kyllä ollut Maisa tällä miehellä, jollakin toisella kuitenkin.

• Anonyymi

Sä et oo Maisa

• Mulla on yks täysnimikaima, ja jos mut googlettaa, niin vastauksissa näkyy lähes ainoastaan kaimasta osumia.

• Anonyymi

No eipä sellaista ohjelmaa ole olemassakaan. Sehän loukkaisi kaikkien yksityisyyttä. Ainoa, joka sen tietää, niin on Google.

• Anonyymi

Kyllä vaan on.

• Anonyymi

Onpas!

• Anonyymi

Pitää olla melkoinen saalis jos pitää noin paljon tutkia. Eipä oo onneksi ollu ikinä kiinnostava 😆

• Anonyymi

Mikähän tämä homma on oikein olevinaan, että yksityisyyden loukkauksen tms kyseenalaisuuden kohteeksi joutuminen kertoo mielenkiintoisuudesta ja tavoitettavuudesta? Onkohan kenties pari jenkkiteinarileffaa katsottu liikaa?

• Anonyymi

Mulla ei ole semmoista ohjelmaa. Eikä muo edes kiinnosta kuka kuuklettaa.

• Anonyymi

Hailuodosta tänään nainen sua googletin jos vielä mietit.

• Anonyymi

Muistan kyllä, aina, vaikka vuodet on vierineet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan kyllä, aina, vaikka vuodet on vierineet...

Minulle sinä olet unohtumaton. Miten voikin olla olemassa joku joka saa tuntemaan näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle sinä olet unohtumaton. Miten voikin olla olemassa joku joka saa tuntemaan näin.

Aatella...onko siitä kauan🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aatella...onko siitä kauan🤔

Niin... ja miten tuntuukin että tiedän kuka mietiskelee😊
        Laita vähän tuntomerkkejä...

• Anonyymi

Pidätpäs naista harvinaisen yksinkertaisena, jos hän ei googlettajasta jotain tietäis.
      Taidat kärytellä ihan ammatikses vai?

• Anonyymi

En mitään käryttele ja pidän näistä fiksuna. Mietin vaan onko hän tietoinen näitten vuosien jälkeen kiinnostuksesta ja siitä, että häntä välillä googlailen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mitään käryttele ja pidän näistä fiksuna. Mietin vaan onko hän tietoinen näitten vuosien jälkeen kiinnostuksesta ja siitä, että häntä välillä googlailen.

Niin hän varmaan onkin selväpäisempi muutenkin. Todennäköisesti arvailee ja kelailee ties mitä vanhojen tansseissa tapahtunutta ylilyöntiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäpä jos viestiä laittaisit kun aatoksissa...
        Jotkut ihmiset elämän varrelta ei unhoitu🤭

• Anonyymi

Sirutettuna en pääse sulta koskaan karkuun.

• Anonyymi

Kun on hiljainen tavis, ketään ei voi kiinnostaa tylsä, arkinen elämä. Tiedän yleisesti olevan paljon jännempiä elämän kulkuja, olkoot. Vaikka on tylsähköä, voi olla pienesti onnellinen, se oma onni, eikä se googlessa näy.

• Anonyymi

No löysitkö mitään mielenkiintoista?

• Anonyymi

En mitään, ihan sitä samaa. Mietin vaan mitä sun elämä nyt on, oletko onnellinen ja tyytyväinen miten asiat on. Toivon asioittesi olevan hyvin🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mitään, ihan sitä samaa. Mietin vaan mitä sun elämä nyt on, oletko onnellinen ja tyytyväinen miten asiat on. Toivon asioittesi olevan hyvin🙂

Kysyidit häneltä, voisit saada vastauksen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja googleko tämän kertoo? Mee hoi toon.

• Anonyymi

Gooletin tänään itse itseni. Ja siskoni. Teki vaan mieli tsekata mitä musta löytyy netistä. Ei enää juuri mitään. Hassu sattuma että kysyt nyt.

• Anonyymi

Jos googlesta ei löydy mitään, se tekee joko täysin kärryiltä pudonneen tai tosi valistuneen nörtin vaikutelman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      87
      3503
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3083
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      53
      2990
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2833
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2677
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2638
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      55
      2401
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2261
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe