Boulderin ammuskelija oli syyrialainen matu

Anonyymi

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuluuko islam muka sivistysvaltioon?

      • Anonyymi

        Eipä ole vihervassarit enää paljon öyhöttäneet.


    • Anonyymi

      Katsoppais vain eli ”en viitsi edes sanoa” tulija .....

    • Anonyymi

      Islam on rikkaus. Jos et usko, kysy Tarja Haloselta tai keneltä tahansa punavihreältä.

    • Anonyymi

      Varmaan äärioikeistolainen?

    • Anonyymi

      Ei voi kun myötähäpeällä ajatella asiaa ....

    • Suomeen turvaan ja demareille ehdokkaaksi.

      • Anonyymi

        Kelpaa myös Vihreille. Hutisalon ihannoima tumma poika, joka tarvitsee turvapaikkaa.


      • Anonyymi

        Juu, joko on yksityiskone tankattu, jotta voidaan tänne tuoda täysihoitoon.


    • Anonyymi

      Kannattaako muslimia viedä sairaalaan?

    • Anonyymi

      Alissa? kuulostaa persulle.

    • Anonyymi

      Vihreät väittää noita uhreiksi, ja siksi niitä pitää paapoa ja jättää tuomitsematta, kun tuomio haittaa kotoutumista.

    • Anonyymi

      Äärioikestolainen ampuja ei muutu muuksi valehtelemalla.

      • Anonyymi

        Ei siis persu, koska persut ovat äärikeskustalaisia.


    • Anonyymi

      Allahin käsky.

    • Anonyymi

      Ei päässyt Paratiisiin ja nyt jää neitsyet korkkaamatta.

    • Anonyymi

      Vihervassarit eivät pyydä valheuutisointiaan anteeksi,koska enemmistö heistä on naisia T:hiihtäjä 47 härmästä

    • Anonyymi

      Hyvä, jotta oikaistua tietoa tulee, Suomi ja Suomen mediat elää väistelyn ja emävalheen välimaastossa.

    • Anonyymi

      Halla-ahobreiviikkiiturtiainen oli aloittaja soramontulle.

      • Anonyymi

        Älä nyt edes viitsi ...


    • Anonyymi

      aloittajan natsilinkkejä ei saateana availla, Siellä on viuruksia. kaappaa koneen heti.

      Ampuja oli persu. Toimi hulluahon määräyksestäö., POLIISILLA ON TODSISTEET.

    • Anonyymi

      Biden toivotti tervetulleeksi

    • Anonyymi

      Yle ja muut toverit varmaan vaikenevat asiasta.

    • Anonyymi

      Ehkä aseiden myyntiä pitäisi oikeasti rajoittaa ameriikoissa, jos ne myy niitä arabeillekin

    • Anonyymi

      Kun vielä luultiin, että ammuskelija olisi ollut "äärioikeistolainen jenkki" niin voi sitä ammuskelun uhreilla ratsastusta ja veren latkimista.

      Sitten menevätkin suut suppuun kun selvisi ettei tapaus olekaan agendakelpoista materiaalia. Sensuuri kun ei ole VIELÄ riittävän täydellinen, jotta ampujan taustat voitaisiin täysin salata.

    • Anonyymi

      Tämä on tyypillistä valkopesua. Henkilön kuvahan oli nähtävissä tv:ssä mutta ei kasvot. Niistä näki että on valkoihoinen mutta hyvin tummatukkainen.
      Toisena päivänä sitten selviää että nimi on Ahmad Al Aliwi Al Issa jolloin ei
      taas voida oikein syyttää äärioikeistolaisia.
      Biden keksi taas syyllisen eli ASEET. Kää'nnetään keskustelu aseisiin jottei asiaa yhdistetä siirtolaisuuteenn

    • Anonyymi

      Allah akbar mitä vielä puuttui

    • Anonyymi

      Voitaisiin hyväksyä vain suusta ladattavat aseet. Kaikki ehtisivät pakoon 1. laukauksen jälkeen.

    • Anonyymi

      Tässä. Muutti Syyriasta 3-vuotiaana vanhempiensa ja muun perheen kanssa USA:aan.

      https://youtu.be/q-StPojXPGo

      Joko tuohon aikaan noin v. 2003 oli Syyriassa sotia?
      Ilmeisesti ei ollut pakolainen, mutta joku mielenterveysongelmista kärsivä, koululuokan ainoa muslimi.

    • Anonyymi

      Aina kun TOSIASIAT tuodaan esille ja nähtäväksi, viher-vasemmistolaisen, siideristä tykkäävän akkaporukan öyhötys loppuu siihen paikkaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe