Ikävöimääsi ihmiseen?
Mikä sai sinut ihastumaan
58
1131
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli se kemia ja yhteisymmärys, sanaton viestintä. On se edelleen mutta olemme oppineet olla huomioimatta ja näyttämättä tätä.
- Anonyymi
Hän vaan tuntuu vastaparilta joka on kuin ennalta olisi kirjoitettu tähtiin, tuntuu omalta.En ole ketään kohtaan tuntenut tällaisia tunteita näin vahvasti, näin vähän jälkeen. Tällaista vetovoimaa.
Kun yritän karistaa hänet mielestäni jo hetken päästä hän on taas mielessäni. Ainoa ihminen maailmassa jota en tunnu kykenevän saamaan pois päästäni sisukkaimmalla tahdollanikaan.
Olen jo miettinyt, että täytyisikö mennä päälääkärin puheille, hankkia jokin lääke unohtamaan.- Anonyymi
doctor von Joseph-Ignace Guillotinin oivallus saattaisi auttaa sinua pääsemään hänestä ? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
doctor von Joseph-Ignace Guillotinin oivallus saattaisi auttaa sinua pääsemään hänestä ? ;)
Eei helkkari mitään giljotiinia. 😂
Haluun pitää pääni vaikkei se paras mahdollinen olekkaan. 😄
- Anonyymi
En edes muista kivikautisia asioita enää 🤣👌😎
- Anonyymi
Voisin melkein sanoa samat sanat. Paitsi että muistan sittenkin.
- Anonyymi
En enää edes muista.
Tykkään siitäkin huolimatta, vaikka huonoja puolia on tullu tässä matkan aikana ripottain esiin.
Ärsyttävä, mutta samaan aikaan niin ihana.- Anonyymi
Luulisi huonojen puolien vaikuttavan päinvastoin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi huonojen puolien vaikuttavan päinvastoin..
Varmasti, jos se tyyppi olis täysin yhdentekevä.
- Anonyymi
Hän vaikuttaa ihmiseltä joka uskaltaa olla oma itsensä. Huumorintaju. Ajoittainen töykeys tai itsepäisyys. Mutta kuitenkin sellainen ihminen joka ymmärtää elämää ja muita ihmisiä ja osaa olla inhimillinenkin tarvittaessa. Jotenkin omanlainen persoonansa.
- Anonyymi
Mies vai nainen?
- Anonyymi
Tökeys on pahasta.
Jokin vetovoima meidän välillä on, tai ainakin on ollut, koska en oo ikinä aiemmin ollut kiinnostunut itseäni reilusti nuoremmasta...siis koskaan koko 41-vuotisen elämäni aikana. Kaiken huippuna on se, että en ollut kiinnostunut sitä ennen yhdestäkään miehestä yhdeksään vuoteen, ja elelin ihan tyytyväisenä yksin vailla haaveita kumppanista. Viime talvena se ihastuminen sitten iski täysillä ja yllättäen, vaikka olinkin kiinnittänyt häneen huomion jo paria vuotta aiemmin. Ihmettelen edelleen omaa käytöstäni, että miksi näin tapahtui. En osaa sanoa, enkä häntä pysty unohtamaan vaikka toisin toivoisin.
- Anonyymi
Onko sulla kakssuuntainen?
Selittäis ihastumistasi
- Anonyymi
Ihastun milloin kehenkin. Mania vaivaa tasaisesti. Silloin ihastuilen. Ukkoni antaa anteeksi, vaikka viimeksi tartutin sille klamydian. S
- Anonyymi
Ei ole s:n kirjoittama. Jätähä nuo toisten kirjaimet pois. Aikamoinen loukkaus, häpeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole s:n kirjoittama. Jätähä nuo toisten kirjaimet pois. Aikamoinen loukkaus, häpeä.
Ja täällä ei ole muita kuin yksi S:ssä ? juupa juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja täällä ei ole muita kuin yksi S:ssä ? juupa juu
Oletko ihan tosissasi nyt? Onko nämä sekundasadut palstalla ihmisille todella näin tärkeitä? 🤮
- Anonyymi
No enpä tiedä varmaksi. En haluaisi sanoa ulkonäkö, koska tunsin hänet jo ennen ihastumista. Jokin se oli. Silmissä jotakin.
- Anonyymi
Hyvä sydän hieman kovan kuoren alla <3
- Anonyymi
Sullakin on nainen
- Anonyymi
Joku selittämätön vetovoima miehessä on .Se vahvistuu joka kerta törmätessä kaksin ohimennen.
- Anonyymi
Hänen lempeytensä ja empatiakykynsä. Sitten huomasin toki myös hänen nallukarhumaisen ihanan ulkomuotonsa.
- Anonyymi
Ruskea upean tuuheat hiukset, ja silmät. Kuin kauneimmat tähdet.
Upea nainen. Uskaltaisimpa lähestyä, taidamme olla vain aivan eri tasoa.- Anonyymi
Silmät myös ruskeat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmät myös ruskeat?
On.
- Anonyymi
Olen miettinyt tätä paljon. Minulla oli aiemmin hänestä tietty käsitys, joka oli syntynyt ensivaikutelman perusteella. En pitänyt tästä tyypistä. Sitten hän näytti minulle itsestään toisen puolen ja siitä ihmisestä minä aloin ensin pitämään ja lopulta tajusin ihastuneeni.
- Anonyymi
Pitää aina olla joku kiinnostuksen kohde. Se sai kiinnostumaan miehestä.
- Anonyymi
Jonkinlaiseen henkiseen ominaisuuteen se liittyi, mutta se meni ohi. En ole nähnyt meitä koskaan parina, enkä ole tainnut nähdä ystävinäkään.
- Anonyymi
Silti halusit leikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti halusit leikkiä.
En ymmärrä miten olen leikkinyt kun en ole ollut hänen kanssaan missään tekemisissä, eikä olla koskaan puhuttu toisillemme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miten olen leikkinyt kun en ole ollut hänen kanssaan missään tekemisissä, eikä olla koskaan puhuttu toisillemme.
Miten sitten voit tietää jostain tuollaista tai päätellä? Oletko stalkkaillut jotain?
- Anonyymi
Miten tuollainen mielipiteen muodostaminen voi olla mahdollista, jos et ole ollut hänen kanssaan missään tekemisessä? Missä ja miten olet tutustunut häneen? Mistä tiedät hänen piirteensä ja luonteensa, jos et ole koskaan puhunut hänen kanssaan? Oletko keskustellut palstalla hänen kanssaan? Oletko yksipuoleisesti stalkkaillut jotain ihmistä, koska tunnut tietävän tuosta ihmisestä?
- Anonyymi
En oikeastaan osaa sanoa. Ehkä se kuinka hän saa minut nauramaan, vaikkei aina tarkoita asiaa vitsiksi. Huvitun vain niin helposti.
Tai ehkä olemme jollain tasolla samanhenkiset. Pitkää silmiin tuijottelua, mutta hyvin asiallista keskustelua.
Olemme molemmat naisia, Helsingistä. Puhuin hänelle viimeksi joulukuussa, 2019. - Anonyymi
Siinä, miksi häneen ihastuin ja rakastuin, yhdistyy niin moni asia. En voi sanoa ihastuneeni ensinäkemältä. Mutta jokin hänessä herätti minussa oudon tunteen, kun olimme olleet jonkin aikaa siellä, missä tapasimme.
Jotain kovin sanatonta tapahtui, aivan kuin se vain olisi tarkoitettu niin. Hän tuntui tutulta, ja kaikki ne aistimukset ja tunteet, joita heräsi. Ne olivat jotain uskomatonta, vahvempaa, mitä olin koskaan kokenut. Vahvaa kemiaa välillämme, johon yhdistyi myös voimakas eroottisuus. Ja ne katseet, niissä oli kaikki, ja tietysti nekin vaikuttivat asiaan.
Yhteenkuuluvuuden tunne oli vahva, vetovoima ja halu. Hän valloitti kaikki tunteeni ja valtasi kaikki ajatukseni. Hyvin romanttisia tuntemuksia. Hänen näkemisensä ja kaikki ne pikkujutut, tuottivat puhdasta iloa, hän sai minussa niin valtavasti uusia tuntemuksia heräämään. Rakastuin syvästi.- Anonyymi
Ja en osaa ajatella, että se olisi alusta astikaan (tunteiden herättyä) ollut vain ihastumista, vaan paljon voimakkaampaa . . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja en osaa ajatella, että se olisi alusta astikaan (tunteiden herättyä) ollut vain ihastumista, vaan paljon voimakkaampaa . . .
Ja se rakkaus onkin ollut syvää ja kestävää!
- Anonyymi
Mieheen?
- Anonyymi
Ja sitten..?
- Anonyymi
Vaikea sanoa. Aluksi en varsinaisesti kiinnittänyt häneen huomiota miehenä, arvostin kyllä ihmisenä. Mitä enemmän tutustuin, sitä enemmän huomasin mielenkiintoisia piirteitä jotka ilahduttivat. Erään kerran katsoessani häntä yhtäkkiä tunteet vyöryivät voimalla koko kehon läpi. Häkellyin täysin, menin ihan lukkoon ja jäin miettimään mitä ihmettä tässä oikein tapahtui. En osaa selittää edelleenkään. Edelleen arvostan ja ihailen, nyt myös kaipaan ja haluan... Helpompi olisi vain arvostaa ja ihailla.
- Anonyymi
Silmät ja se oli menoa.Nyt jo kolmattakymmenettä vuotta naimisissa❤
- Anonyymi
Todella sydämellinen ihminen, hauska ja persoonallinen. Sitten se yhteenkuuluvaisuuden tunne ja kemia. Myös todella kaunis ulkoisestikin :)
- Anonyymi
Mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies?
ei, nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei, nainen
Miksi puhut palstalla tuntemattomille etkä hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei, nainen
Kuka nainen kyseessä
- Anonyymi
En tiedä. Jokin vaan.
- Anonyymi
Se vaan puhuttelee jotenki, vaikeeta kuvata. Monta puolta, vähän liianki söpö.
- Anonyymi
Millä tavalla,,? Esimerkiksi, millä lailla liian söpö?
- Anonyymi
Joku hetkellinen mielenhäiriö pääkopassa tais silloin olla, näin jälkeenpäin ajateltuna. Ei niinkuin mitään järkeä ihastua tyyppiin, joka ei todellakaan voisi ikimaailmassa kiinnostua mun näköisestä naisesta. No, se on on ollutta ja mennyttä, ei varmaan ikinä satuta kohdikkain missään ja vaikka tulisikin vastaan jossain, se tyyppi ei enää edes tuntisi, eikä muistaisi mua. Varmaan unohti mun olemassaolon samantien, kun lähdin sieltä paikasta.
- Anonyymi
Yhdessä vietetty aika sai toivomaan lisää yhteisiä hetkiä.
Siinä sitten rakastui vaikka ei olisi pitänyt.
Tiesin kyllä ettei se voi toimia. Lähtökohta oli täysin väärä.
Se oli sitten kuin romanttinen elokuva mikä ei pääty onnellisesti. - Anonyymi
Mielenkiintoinen persoona ja hänen kohteliaisuus.
- Anonyymi
Kuka on ?
- Anonyymi
Kotiintulon tunne hänen hymyillessään minulle.
- Anonyymi
Toisilla se voi olla tunne ja toisilla järki syyt?
- Anonyymi
Hänen kauneutensa ja hyvä ammattitaito. Huumori ja nauru. Upeasta naisesta kirjoitan.
- Anonyymi
Vähän aiheen ulkopuolelta, mutta kun jotkut kaipaa jotain kaukoihastusta jonka tietää vain ulkonäöltä, niin tuli mieleen tää juttu:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/87665d7c-786a-4414-a194-8e8ea1b21094
"Euroviisuedustaja Blind Channelin rokkareille satelee treffipyyntöjä: ”Inboxit huutavat hoosiannaa”
Siinä on esimerkki siitä, miten "ei niin minkään näköset" poitsut tulee naistenmiehiksi yhdessä illassa voittamalla UMK:n suomen karsinnat.
Miksi joku telkkarista nähny kuva saa jotkut ihastuun ja pyytään treffeille?
Onko jotkut naiset oikeesti niin tyhjäpäitä että ihastuu kuuluisuuteen ?
Itse kun luin ton otsikon rullailin saman tein hiirellä kattoon miltä nää pojat näyttää. Jotenkin odotin et siellä ois jotain tosi kuumia kinkkuja, mutta syvä pettymys.. Ne ovat ihan mitään sanomattomia ja naiset alapää märkänä niiden perään,
Tässä on jokin juttu jota mä en tajua kun mun alapää ei kostunu vaan veti depikseen ja kuivu saharaksi kun näki noi pojat kuvissa.
Eip siin.. ehkä multa on menny joku "rakastumisen syvin salaisuus" ohi sit kun en oikein hokaa mikä näissä jätkis on niin seksyä?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873503Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 532990
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542677Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552401Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118