Mikä sai sinut ihastumaan

Anonyymi

Ikävöimääsi ihmiseen?

58

1131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se oli se kemia ja yhteisymmärys, sanaton viestintä. On se edelleen mutta olemme oppineet olla huomioimatta ja näyttämättä tätä.

• Anonyymi

Hän vaan tuntuu vastaparilta joka on kuin ennalta olisi kirjoitettu tähtiin, tuntuu omalta.En ole ketään kohtaan tuntenut tällaisia tunteita näin vahvasti, näin vähän jälkeen. Tällaista vetovoimaa.

Kun yritän karistaa hänet mielestäni jo hetken päästä hän on taas mielessäni. Ainoa ihminen maailmassa jota en tunnu kykenevän saamaan pois päästäni sisukkaimmalla tahdollanikaan.

Olen jo miettinyt, että täytyisikö mennä päälääkärin puheille, hankkia jokin lääke unohtamaan.

• Anonyymi

doctor von Joseph-Ignace Guillotinin oivallus saattaisi auttaa sinua pääsemään hänestä ? ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

doctor von Joseph-Ignace Guillotinin oivallus saattaisi auttaa sinua pääsemään hänestä ? ;)

Eei helkkari mitään giljotiinia. 😂

Haluun pitää pääni vaikkei se paras mahdollinen olekkaan. 😄

• Anonyymi

En edes muista kivikautisia asioita enää 🤣👌😎

• Anonyymi

Voisin melkein sanoa samat sanat. Paitsi että muistan sittenkin.

• Anonyymi

En enää edes muista.
      Tykkään siitäkin huolimatta, vaikka huonoja puolia on tullu tässä matkan aikana ripottain esiin.
      Ärsyttävä, mutta samaan aikaan niin ihana.

• Anonyymi

Luulisi huonojen puolien vaikuttavan päinvastoin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi huonojen puolien vaikuttavan päinvastoin..

Varmasti, jos se tyyppi olis täysin yhdentekevä.

• Anonyymi

Hän vaikuttaa ihmiseltä joka uskaltaa olla oma itsensä. Huumorintaju. Ajoittainen töykeys tai itsepäisyys. Mutta kuitenkin sellainen ihminen joka ymmärtää elämää ja muita ihmisiä ja osaa olla inhimillinenkin tarvittaessa. Jotenkin omanlainen persoonansa.

• Anonyymi

Mies vai nainen?

• Anonyymi

Tökeys on pahasta.

• Jokin vetovoima meidän välillä on, tai ainakin on ollut, koska en oo ikinä aiemmin ollut kiinnostunut itseäni reilusti nuoremmasta...siis koskaan koko 41-vuotisen elämäni aikana. Kaiken huippuna on se, että en ollut kiinnostunut sitä ennen yhdestäkään miehestä yhdeksään vuoteen, ja elelin ihan tyytyväisenä yksin vailla haaveita kumppanista. Viime talvena se ihastuminen sitten iski täysillä ja yllättäen, vaikka olinkin kiinnittänyt häneen huomion jo paria vuotta aiemmin. Ihmettelen edelleen omaa käytöstäni, että miksi näin tapahtui. En osaa sanoa, enkä häntä pysty unohtamaan vaikka toisin toivoisin.

• Anonyymi

Onko sulla kakssuuntainen?

Selittäis ihastumistasi

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla kakssuuntainen?

Selittäis ihastumistasi

Ei ole.

• Anonyymi

Ihastun milloin kehenkin. Mania vaivaa tasaisesti. Silloin ihastuilen. Ukkoni antaa anteeksi, vaikka viimeksi tartutin sille klamydian. S

• Anonyymi

Ei ole s:n kirjoittama. Jätähä nuo toisten kirjaimet pois. Aikamoinen loukkaus, häpeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole s:n kirjoittama. Jätähä nuo toisten kirjaimet pois. Aikamoinen loukkaus, häpeä.

Ja täällä ei ole muita kuin yksi S:ssä ? juupa juu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja täällä ei ole muita kuin yksi S:ssä ? juupa juu

Oletko ihan tosissasi nyt? Onko nämä sekundasadut palstalla ihmisille todella näin tärkeitä? 🤮

• Anonyymi

No enpä tiedä varmaksi. En haluaisi sanoa ulkonäkö, koska tunsin hänet jo ennen ihastumista. Jokin se oli. Silmissä jotakin.

• Anonyymi

Hyvä sydän hieman kovan kuoren alla <3

• Anonyymi

Sullakin on nainen

• Anonyymi

Joku selittämätön vetovoima miehessä on .Se vahvistuu joka kerta törmätessä kaksin ohimennen.

• Anonyymi

Hänen lempeytensä ja empatiakykynsä. Sitten huomasin toki myös hänen nallukarhumaisen ihanan ulkomuotonsa.

• Anonyymi

Ruskea upean tuuheat hiukset, ja silmät. Kuin kauneimmat tähdet.
      Upea nainen. Uskaltaisimpa lähestyä, taidamme olla vain aivan eri tasoa.

• Anonyymi

Silmät myös ruskeat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silmät myös ruskeat?

On.

• Anonyymi

Olen miettinyt tätä paljon. Minulla oli aiemmin hänestä tietty käsitys, joka oli syntynyt ensivaikutelman perusteella. En pitänyt tästä tyypistä. Sitten hän näytti minulle itsestään toisen puolen ja siitä ihmisestä minä aloin ensin pitämään ja lopulta tajusin ihastuneeni.

• Anonyymi

Pitää aina olla joku kiinnostuksen kohde. Se sai kiinnostumaan miehestä.

• Anonyymi

Jonkinlaiseen henkiseen ominaisuuteen se liittyi, mutta se meni ohi. En ole nähnyt meitä koskaan parina, enkä ole tainnut nähdä ystävinäkään.

• Anonyymi

Silti halusit leikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silti halusit leikkiä.

En ymmärrä miten olen leikkinyt kun en ole ollut hänen kanssaan missään tekemisissä, eikä olla koskaan puhuttu toisillemme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä miten olen leikkinyt kun en ole ollut hänen kanssaan missään tekemisissä, eikä olla koskaan puhuttu toisillemme.

Miten sitten voit tietää jostain tuollaista tai päätellä? Oletko stalkkaillut jotain?

• Anonyymi

Miten tuollainen mielipiteen muodostaminen voi olla mahdollista, jos et ole ollut hänen kanssaan missään tekemisessä? Missä ja miten olet tutustunut häneen? Mistä tiedät hänen piirteensä ja luonteensa, jos et ole koskaan puhunut hänen kanssaan? Oletko keskustellut palstalla hänen kanssaan? Oletko yksipuoleisesti stalkkaillut jotain ihmistä, koska tunnut tietävän tuosta ihmisestä?

• Anonyymi

En oikeastaan osaa sanoa. Ehkä se kuinka hän saa minut nauramaan, vaikkei aina tarkoita asiaa vitsiksi. Huvitun vain niin helposti.
      Tai ehkä olemme jollain tasolla samanhenkiset. Pitkää silmiin tuijottelua, mutta hyvin asiallista keskustelua.

Olemme molemmat naisia, Helsingistä. Puhuin hänelle viimeksi joulukuussa, 2019.

• Anonyymi

Siinä, miksi häneen ihastuin ja rakastuin, yhdistyy niin moni asia. En voi sanoa ihastuneeni ensinäkemältä. Mutta jokin hänessä herätti minussa oudon tunteen, kun olimme olleet jonkin aikaa siellä, missä tapasimme.

Jotain kovin sanatonta tapahtui, aivan kuin se vain olisi tarkoitettu niin. Hän tuntui tutulta, ja kaikki ne aistimukset ja tunteet, joita heräsi. Ne olivat jotain uskomatonta, vahvempaa, mitä olin koskaan kokenut. Vahvaa kemiaa välillämme, johon yhdistyi myös voimakas eroottisuus. Ja ne katseet, niissä oli kaikki, ja tietysti nekin vaikuttivat asiaan.

Yhteenkuuluvuuden tunne oli vahva, vetovoima ja halu. Hän valloitti kaikki tunteeni ja valtasi kaikki ajatukseni. Hyvin romanttisia tuntemuksia. Hänen näkemisensä ja kaikki ne pikkujutut, tuottivat puhdasta iloa, hän sai minussa niin valtavasti uusia tuntemuksia heräämään. Rakastuin syvästi.

• Anonyymi

Ja en osaa ajatella, että se olisi alusta astikaan (tunteiden herättyä) ollut vain ihastumista, vaan paljon voimakkaampaa . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja en osaa ajatella, että se olisi alusta astikaan (tunteiden herättyä) ollut vain ihastumista, vaan paljon voimakkaampaa . . .

Ja se rakkaus onkin ollut syvää ja kestävää!

• Anonyymi

Mieheen?

• Anonyymi

Ja sitten..?

• Anonyymi

Vaikea sanoa. Aluksi en varsinaisesti kiinnittänyt häneen huomiota miehenä, arvostin kyllä ihmisenä. Mitä enemmän tutustuin, sitä enemmän huomasin mielenkiintoisia piirteitä jotka ilahduttivat. Erään kerran katsoessani häntä yhtäkkiä tunteet vyöryivät voimalla koko kehon läpi. Häkellyin täysin, menin ihan lukkoon ja jäin miettimään mitä ihmettä tässä oikein tapahtui. En osaa selittää edelleenkään. Edelleen arvostan ja ihailen, nyt myös kaipaan ja haluan... Helpompi olisi vain arvostaa ja ihailla.

• Anonyymi

Silmät ja se oli menoa.Nyt jo kolmattakymmenettä vuotta naimisissa❤

• Anonyymi

Todella sydämellinen ihminen, hauska ja persoonallinen. Sitten se yhteenkuuluvaisuuden tunne ja kemia. Myös todella kaunis ulkoisestikin :)

• Anonyymi

Mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies?

ei, nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei, nainen

Miksi puhut palstalla tuntemattomille etkä hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei, nainen

Kuka nainen kyseessä

• Anonyymi

En tiedä. Jokin vaan.

• Anonyymi

Se vaan puhuttelee jotenki, vaikeeta kuvata. Monta puolta, vähän liianki söpö.

• Anonyymi

Millä tavalla,,? Esimerkiksi, millä lailla liian söpö?

• Anonyymi

Joku hetkellinen mielenhäiriö pääkopassa tais silloin olla, näin jälkeenpäin ajateltuna. Ei niinkuin mitään järkeä ihastua tyyppiin, joka ei todellakaan voisi ikimaailmassa kiinnostua mun näköisestä naisesta. No, se on on ollutta ja mennyttä, ei varmaan ikinä satuta kohdikkain missään ja vaikka tulisikin vastaan jossain, se tyyppi ei enää edes tuntisi, eikä muistaisi mua. Varmaan unohti mun olemassaolon samantien, kun lähdin sieltä paikasta.

• Anonyymi

Yhdessä vietetty aika sai toivomaan lisää yhteisiä hetkiä.
      Siinä sitten rakastui vaikka ei olisi pitänyt.
      Tiesin kyllä ettei se voi toimia. Lähtökohta oli täysin väärä.
      Se oli sitten kuin romanttinen elokuva mikä ei pääty onnellisesti.

• Anonyymi

Mielenkiintoinen persoona ja hänen kohteliaisuus.

• Anonyymi

Kuka on ?

• Anonyymi

Kotiintulon tunne hänen hymyillessään minulle.

• Anonyymi

Toisilla se voi olla tunne ja toisilla järki syyt?

• Anonyymi

Hänen kauneutensa ja hyvä ammattitaito. Huumori ja nauru. Upeasta naisesta kirjoitan.

• Anonyymi

Vähän aiheen ulkopuolelta, mutta kun jotkut kaipaa jotain kaukoihastusta jonka tietää vain ulkonäöltä, niin tuli mieleen tää juttu:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/87665d7c-786a-4414-a194-8e8ea1b21094

"Euroviisuedustaja Blind Channelin rokkareille satelee treffipyyntöjä: ”Inboxit huutavat hoosiannaa”

Siinä on esimerkki siitä, miten "ei niin minkään näköset" poitsut tulee naistenmiehiksi yhdessä illassa voittamalla UMK:n suomen karsinnat.

Miksi joku telkkarista nähny kuva saa jotkut ihastuun ja pyytään treffeille?
      Onko jotkut naiset oikeesti niin tyhjäpäitä että ihastuu kuuluisuuteen ?

Itse kun luin ton otsikon rullailin saman tein hiirellä kattoon miltä nää pojat näyttää. Jotenkin odotin et siellä ois jotain tosi kuumia kinkkuja, mutta syvä pettymys.. Ne ovat ihan mitään sanomattomia ja naiset alapää märkänä niiden perään,

Tässä on jokin juttu jota mä en tajua kun mun alapää ei kostunu vaan veti depikseen ja kuivu saharaksi kun näki noi pojat kuvissa.

Eip siin.. ehkä multa on menny joku "rakastumisen syvin salaisuus" ohi sit kun en oikein hokaa mikä näissä jätkis on niin seksyä?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      87
      3503
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3083
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      53
      2990
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2833
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2677
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2638
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      55
      2401
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2261
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe