Minulta kysytään joka päivä samaa kysymystä. Että mitkä ovat Persujen tavoitteet? Jokainen puolue on jonkun etujärjestö.. Perussuomalaiset on suomalaisten etujärjestö. Tämä tuntuu luonnollisesti äärimmäisen uhkaavalta jonkun sellaisen mielestä, jonka edut ovat täysin ristiriidassa meidän etujen kanssa. Suomi on vapaa maa ja jokainen saa itse valita kenen etujärjestöön haluaa kuulua..
Perussuomalaiset on suomalaisten etujärjestö suomessa ja euroopassa
Anonyymi
4
145
Vastaukset
- Anonyymi
Persut on elävä esimerkki mahdollisuuksien tasa-arvon toteutumisesta Suomessa. Täysi idioottikin voi Suomessa saada hyväpalkkaisia hommia.
- Anonyymi
Totta. Katsohan kaupungin.
- Anonyymi
Perussuomalaisten ja natsien yhteystoiminnan ympärillä on vallinnut käsittämätön hiljaisuus
On mielenkiintoista nähdä, milloin uskalletaan mediassa vihdoin rikkoa suomalaisen poliittisen keskustelun tabu, eli sen myöntäminen, että perussuomalaisilla on
suoria yhteyksiä uusnatsitoimintaan. - Anonyymi
Persut on natsien etujärjestö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271467
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228