Olen pitkään pohtinut että onko mahdollista että minun vaimoni olisi mustasukkainen

Anonyymi

Minusta, vaikka hän kaikin tavoin sen kieltää kun olen asiallisesti yrittänyt ottaa puheeksi aihetta, kun olen kiinnittänyt huomiota siihen että vaimoni on normaalisti todella kiltti, rauhallinen sekä ystävällisesti minulle ollut aina ja minä olen ollut hänelle aina kiltti ja ymmärtäväinen mutta jotenki tuntuu että hän on ollut mustasukkainen kun hän ei joskus halua edes jutella mun kanssa niinä päivinä jolloin olen saanut viestiä joltain muulta kavereilta siis ja olen myös sanonu että jos hän mahdollisesti tuntee mustasukkaisuutta nii en sitten kirjoita kavereille mutta joka tapauksessa joka kerta kun edes käyn lukee viestejä nii hän aloittaa mykkä koulun eikä suostu jutella mun kanssa ja aivan selvästi on minulle vihainen kun on niin paljon asetellut exien kuvia pitkin poikin seiniä ja jopa hänen tausta kuva on exien. Niin voiko olla että hän on mustasukkainen mutta ei kehtaa myöntää minulle jolloin hänen tyyli ilmaista hänen harmitusta on kiusata minua niillä kuvilla.?

7

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon aina mustasukkainen kun ihastut niihin kavereihin. Ällöttävä kattoa sun naamaa ja joka kerta kun ollaan johonki menos, ni sä sa..tna kävelet sen rakkaasi taloa kohti vaikka oltas menos aivan eri suuntaa. Ole ällön läpinäkyvä ku sulla o joku mieles.Ei kuule semmosen miehen kans halua mitää puhua. Hiljaa on kuule hyvä suunnitella omaa elämää.

      • Anonyymi

        Tähän voisin luetella useita naisten nimiä mut jääköön nyt ku niitähän tulee lisää.
        Voitko kuvitella millainen tunne mulla on nyt sisälläni, et voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän voisin luetella useita naisten nimiä mut jääköön nyt ku niitähän tulee lisää.
        Voitko kuvitella millainen tunne mulla on nyt sisälläni, et voi.

        Sä siis myönnät että sun käytös johtuu siitä että olet mustasukkainen minusta ja sen takia sä niitä kuvia sun exien ripustat esille kun olet nii ujo myöntää että olet mustasukkainen mutta sitte sulle ei käyny kun sanoin että sano suoraan että kenen kanssa en saa olla tekemisissä jottei meille tule turhaa riitaa kun en todellakaan halua riidellä vaan haluan rakastaa sinua ja rskastella nii ei se riitely ole minun juttu ollenkaan. Ja miksi sitten ahdistut kun minä olen mustasukkainen. Eikö minulla saa olla mitää tunteita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän voisin luetella useita naisten nimiä mut jääköön nyt ku niitähän tulee lisää.
        Voitko kuvitella millainen tunne mulla on nyt sisälläni, et voi.

        Arvata voin että sulla on nyt sellainen tunne että haluat että olisin siellä ja ehdottaisin sinulle jotain sellaista ja arvaan jo nyt että sä haluat että mä otan sut johonki huoneeseen ja nussin oikein kunnolla sinua ja haluaisin oikeasti tyydyttää sut täydellisesti mutta mä olen nyt vihainen sulle kun olet ottanut ne kuvat esille ja mulle tuli surullinen mieli kun mä tiedän että et oikeasti rakasta minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvata voin että sulla on nyt sellainen tunne että haluat että olisin siellä ja ehdottaisin sinulle jotain sellaista ja arvaan jo nyt että sä haluat että mä otan sut johonki huoneeseen ja nussin oikein kunnolla sinua ja haluaisin oikeasti tyydyttää sut täydellisesti mutta mä olen nyt vihainen sulle kun olet ottanut ne kuvat esille ja mulle tuli surullinen mieli kun mä tiedän että et oikeasti rakasta minua.

        Muita naisia ei ole millään tasolla. Enkä tunne näin kuin sua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muita naisia ei ole millään tasolla. Enkä tunne näin kuin sua kohtaan.

        Rakastan sua ja nyt ne kuvat pois ja sovitaan riidat


    • Anonyymi

      🙄🤔😶

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe