Olen pitkään pohtinut että onko mahdollista että minun vaimoni olisi mustasukkainen

Anonyymi

Minusta, vaikka hän kaikin tavoin sen kieltää kun olen asiallisesti yrittänyt ottaa puheeksi aihetta, kun olen kiinnittänyt huomiota siihen että vaimoni on normaalisti todella kiltti, rauhallinen sekä ystävällisesti minulle ollut aina ja minä olen ollut hänelle aina kiltti ja ymmärtäväinen mutta jotenki tuntuu että hän on ollut mustasukkainen kun hän ei joskus halua edes jutella mun kanssa niinä päivinä jolloin olen saanut viestiä joltain muulta kavereilta siis ja olen myös sanonu että jos hän mahdollisesti tuntee mustasukkaisuutta nii en sitten kirjoita kavereille mutta joka tapauksessa joka kerta kun edes käyn lukee viestejä nii hän aloittaa mykkä koulun eikä suostu jutella mun kanssa ja aivan selvästi on minulle vihainen kun on niin paljon asetellut exien kuvia pitkin poikin seiniä ja jopa hänen tausta kuva on exien. Niin voiko olla että hän on mustasukkainen mutta ei kehtaa myöntää minulle jolloin hänen tyyli ilmaista hänen harmitusta on kiusata minua niillä kuvilla.?

7

169

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä oon aina mustasukkainen kun ihastut niihin kavereihin. Ällöttävä kattoa sun naamaa ja joka kerta kun ollaan johonki menos, ni sä sa..tna kävelet sen rakkaasi taloa kohti vaikka oltas menos aivan eri suuntaa. Ole ällön läpinäkyvä ku sulla o joku mieles.Ei kuule semmosen miehen kans halua mitää puhua. Hiljaa on kuule hyvä suunnitella omaa elämää.

• Anonyymi

Tähän voisin luetella useita naisten nimiä mut jääköön nyt ku niitähän tulee lisää.
        Voitko kuvitella millainen tunne mulla on nyt sisälläni, et voi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän voisin luetella useita naisten nimiä mut jääköön nyt ku niitähän tulee lisää.

Sä siis myönnät että sun käytös johtuu siitä että olet mustasukkainen minusta ja sen takia sä niitä kuvia sun exien ripustat esille kun olet nii ujo myöntää että olet mustasukkainen mutta sitte sulle ei käyny kun sanoin että sano suoraan että kenen kanssa en saa olla tekemisissä jottei meille tule turhaa riitaa kun en todellakaan halua riidellä vaan haluan rakastaa sinua ja rskastella nii ei se riitely ole minun juttu ollenkaan. Ja miksi sitten ahdistut kun minä olen mustasukkainen. Eikö minulla saa olla mitää tunteita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvata voin että sulla on nyt sellainen tunne että haluat että olisin siellä ja ehdottaisin sinulle jotain sellaista ja arvaan jo nyt että sä haluat että mä otan sut johonki huoneeseen ja nussin oikein kunnolla sinua ja haluaisin oikeasti tyydyttää sut täydellisesti mutta mä olen nyt vihainen sulle kun olet ottanut ne kuvat esille ja mulle tuli surullinen mieli kun mä tiedän että et oikeasti rakasta minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvata voin että sulla on nyt sellainen tunne että haluat että olisin siellä ja ehdottaisin sinulle jotain sellaista ja arvaan jo nyt että sä haluat että mä otan sut johonki huoneeseen ja nussin oikein kunnolla sinua ja haluaisin oikeasti tyydyttää sut täydellisesti mutta mä olen nyt vihainen sulle kun olet ottanut ne kuvat esille ja mulle tuli surullinen mieli kun mä tiedän että et oikeasti rakasta minua.

Muita naisia ei ole millään tasolla. Enkä tunne näin kuin sua kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muita naisia ei ole millään tasolla. Enkä tunne näin kuin sua kohtaan.

Rakastan sua ja nyt ne kuvat pois ja sovitaan riidat

• Anonyymi

🙄🤔😶

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      74
      1650
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      20
      1134
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1063
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      133
      871
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      806
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      684
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      607
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      598
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      48
      528
    10. 69
      510
    11. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      507
    12. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      498
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      485
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      422
    16. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      413
    18. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      399
    19. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    20. En usko et enää

Uskaltaisit irl mitään
      Ikävä
      37
      396
    Aihe