Haluaisin tietää, miltä näyttää pantavannäköinen nainen - sellainen, jota "kukaan " ei voi vastustaa? Siis vaatteet päällä. Olen nätti, timmi ja isot rinnat suhteessa muuhun kroppaan, mutta mitkä vaatteet miehiä kiihottaisi eniten? Sellaiset, mitkä voi pukea kaupungille, ei mitään pvc-haalaria, kiitos.
Millaiset vaatteet naisilla saa himonne hyrräämään?
34
451
Vastaukset
- Anonyymi
Mustat aidot nahkahousut ovat aina arvossaan!!!
- Anonyymi
Tiukat nahkahousut!!!
- Anonyymi
Hame polven yläpuolelle, mielellään nahkainen. Mustat sukkahousut, pitkävartiset mustat nahkasaappaat, valkoinen villapaita tai neule. NAM NAM
- Anonyymi
Ja kysyn, onko tiukassa neulepaidassa nännien näkyminen mielestänne liian rivoa vai just sopivasti? Kiihottaako selästä avoimet paidat (ilman rintaliivejä)?
- Anonyymi
Tieto siitä, että on halkiohaarapikkuhousut jalassa.
- Anonyymi
Leggarit ihonmyötäinen paita et muodot näkyy alkaa kiinnostaa. Nina 40
- Anonyymi
Musta polviin ylettyvä hame mustat sukkahousut ni kyllä katseet kääntyy
- Anonyymi
Muotoja nuolevat tiukat vaaleat farkut yhdistettynä johonkin mikä ei peitä persettä eikä peitä rintojen muotoja. Tiukka neule on hyvä, kesällä t-paita. Jaloissa voisi olla myös hame joka on löysä ja pituus puoleen reiteen asti.
- Anonyymi
Ihonkaistaleet ovat aina kiihottavia, monesti jopa kiihottavampia kuin varsinainen alastomuus. Siksi miehet ovat kiinnostuneita tissivaosta, lyhyen hameen alta näkyvistä reisistä, topista joka paljastaa navan, avokkaista jotka paljastavat jalkaterän ja varpaankynnet.
- Anonyymi
Jep. Ja huippuna tässä kaistalepaljastelussa on nuo jo mainitsemani halkiohaarapikkuhousut.
- Anonyymi
Laivalla ja etelän lomakohteessa juhliessa jos lähden etsii miestä, käytän avonaista toppia ja lyhyttä hametta jossa molemmin puolin halkiot. Baaritiskillä istuessa voin säädellä miten auki halkio on. Kiintoisa mies jonka halun huoneeseeni, keskustellessa jalkaa siirtämällä vahingossa mies näkee piksuni, myös merkki miehelle olen valmis😊 n. 34v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laivalla ja etelän lomakohteessa juhliessa jos lähden etsii miestä, käytän avonaista toppia ja lyhyttä hametta jossa molemmin puolin halkiot. Baaritiskillä istuessa voin säädellä miten auki halkio on. Kiintoisa mies jonka halun huoneeseeni, keskustellessa jalkaa siirtämällä vahingossa mies näkee piksuni, myös merkki miehelle olen valmis😊 n. 34v
Tosi kiihottavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kiihottavaa.
Oon kyllä huomannut et miehen halut herää😗 n.34v
- Anonyymi
Olipa kommenti joka toistuu useasti😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hameen halkiot on todella kuumaa. Huorahtava nainen kiihottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnittää huomion sekä naisissa et miehissä kun reisi pilkahtaa halkiosta. Vanha totuus joka pitää paikkansa. N.34
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pappa sanoi minulle, jos halut naapurit kateelliseksi älä osta mersua vaan ota huorahtavan näköinen vaimo.
Anonyymi kirjoitti:
Oivoi kun pääsis lähelle
- Anonyymi
Lyhyt musta hame mustat stayupit stilettikorot tekoripset rakennekynnet vahva meikki ja tiukka pusero.
- Anonyymi
Juuri noin😊
- Anonyymi
Ylipolven saappaat on kiihottavat.
- Anonyymi
Tiukat farkut ja tiukka paita.
- Anonyymi
Muuta ei tarvitse ku hame jossa halkio. Aaahhh kun paljas sääri vilahtaa alkaa samointein kanki kovenemaan. Ajatuskin että nainen nostaisi paljaan säären naaman eteen ja saisi nuuhkia ja imutella sitä lääähhh
- Anonyymi
Hoikka, kevyt, alle 170cm, hyvin nuori, erittäin pienitisuinen, pienipakarallinen, kaunotar minihameessa tai mikrohameessa, koipi-reidet paljaina, nilkat paljaina, kantapäät paljaina ja varpit paljaina. Luonnollisena, ilman raatelijankynsiä, hoidettuine lyhyine kynsineen ja ilman kynsilakkaa (kaikki 20 kpl kynttä), ilman huulipunaa, ilman poskipunaa, ilman luomiväriä, ilman ripsiväriä, kaikkine karvoineen (etenkin ilman nypittyjä kulmakarvoja). Sheer paidassa,ilman rintiskoita ja ilman pikkareita.
Tuo on mahdollista kaupungilla ja missä vain. Tiedän varmasti.- Anonyymi
Oho, vastasin vain sisällössä esitettyyn kysymykseen. Otsikon kysymykseen vastaus on: Kun yllä olevassa viestissä kuvaamani kaunotar kulkee vierelläni, käsi kädessäsi.
- Anonyymi
Mua kiih. Tiukat legginsit joista näkyy stringit läpi!?!
- Anonyymi
Lyhyt kesämekko ja korkokengät. Mekon alla ei mitään vaatetusta.
- Anonyymi
Mä diggaan kans nahkahousuista
- Anonyymi
Lyhyt hame ja tummat sukkahousut .
- Anonyymi
En tiedä, että olenko jotenkin vanhanaikainen konservatiivi, tai muuten vain paitselossa, mutta aika usein tulee mieleen, että naisten pukeutumisessa on sellaista yli yrittämistä.
Kysymyksellä, että mikä se on se hiuksen hieno raja tyylikkaan, naisellisen ja huorahtavan pukeutumisen välillä? Koska kauneus on katsojan silmässä, niin siihen tuskin on olemassa mitään yksiselitteistä vastausta.
Itse lähtisin kuitenkin enemmän sellaisesta lipidolla leikittelystä, kuin siitä että ulkonäkö olisi joku fittness suorite.
Joku taisi jo mainita naiselliset kaula-aukot, ehkä halkiot. Ylipäätään hame on naisellinen vaate, sellaisia ei mihillä ole. Hameiden mallia, pituutta, tiukkuutta voi käyttää hyväkseen. En myöskään pistä pahakseni että tällä kelillä käytetään sukkahousua hameen kanssa. Tiukat nahkahousut tai leggarit
- Anonyymi
Exällä on uskomaton farkkuperse tiukoissa farkuissa eli tiukat farkut ja nykyään myös legginsit. Huhhuh mitä perseitä legginseissä
- Anonyymi
"miltä näyttää pantavannäköinen nainen"
Karsastan tuota kuvausta, etenkin avauksen tilanteessa (kaupungilla) jossa satunnainen kaunotar joko on tavoiteltavan arvoinen tai ei sitä ole.
"mitkä vaatteet miehiä kiihottaisi eniten?"
Minussa kaunottaren seksikäs vaatetus, kaupungilla, aiheuttaa seksuaalisista kiinnostusta, ei siis seksuaalista kiihotusta (meisselin jäykistymistä). Mutta jos rumapainoinen pukee ylleen samat vetimet niin se herättää minussa vastenmielisyyttä.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739