Millaiset vaatteet naisilla saa himonne hyrräämään?

Anonyymi

Haluaisin tietää, miltä näyttää pantavannäköinen nainen - sellainen, jota "kukaan " ei voi vastustaa? Siis vaatteet päällä. Olen nätti, timmi ja isot rinnat suhteessa muuhun kroppaan, mutta mitkä vaatteet miehiä kiihottaisi eniten? Sellaiset, mitkä voi pukea kaupungille, ei mitään pvc-haalaria, kiitos.

34

413

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mustat aidot nahkahousut ovat aina arvossaan!!!

      • Anonyymi

        Tiukat nahkahousut!!!


    • Anonyymi

      Hame polven yläpuolelle, mielellään nahkainen. Mustat sukkahousut, pitkävartiset mustat nahkasaappaat, valkoinen villapaita tai neule. NAM NAM

    • Anonyymi

      Ja kysyn, onko tiukassa neulepaidassa nännien näkyminen mielestänne liian rivoa vai just sopivasti? Kiihottaako selästä avoimet paidat (ilman rintaliivejä)?

    • Anonyymi

      Tieto siitä, että on halkiohaarapikkuhousut jalassa.

    • Anonyymi

      Leggarit ihonmyötäinen paita et muodot näkyy alkaa kiinnostaa. Nina 40

    • Anonyymi

      Musta polviin ylettyvä hame mustat sukkahousut ni kyllä katseet kääntyy

    • Anonyymi

      Muotoja nuolevat tiukat vaaleat farkut yhdistettynä johonkin mikä ei peitä persettä eikä peitä rintojen muotoja. Tiukka neule on hyvä, kesällä t-paita. Jaloissa voisi olla myös hame joka on löysä ja pituus puoleen reiteen asti.

    • Anonyymi

      Ihonkaistaleet ovat aina kiihottavia, monesti jopa kiihottavampia kuin varsinainen alastomuus. Siksi miehet ovat kiinnostuneita tissivaosta, lyhyen hameen alta näkyvistä reisistä, topista joka paljastaa navan, avokkaista jotka paljastavat jalkaterän ja varpaankynnet.

      • Anonyymi

        Jep. Ja huippuna tässä kaistalepaljastelussa on nuo jo mainitsemani halkiohaarapikkuhousut.


      • Anonyymi

        Laivalla ja etelän lomakohteessa juhliessa jos lähden etsii miestä, käytän avonaista toppia ja lyhyttä hametta jossa molemmin puolin halkiot. Baaritiskillä istuessa voin säädellä miten auki halkio on. Kiintoisa mies jonka halun huoneeseeni, keskustellessa jalkaa siirtämällä vahingossa mies näkee piksuni, myös merkki miehelle olen valmis😊 n. 34v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laivalla ja etelän lomakohteessa juhliessa jos lähden etsii miestä, käytän avonaista toppia ja lyhyttä hametta jossa molemmin puolin halkiot. Baaritiskillä istuessa voin säädellä miten auki halkio on. Kiintoisa mies jonka halun huoneeseeni, keskustellessa jalkaa siirtämällä vahingossa mies näkee piksuni, myös merkki miehelle olen valmis😊 n. 34v

        Tosi kiihottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi kiihottavaa.

        Oon kyllä huomannut et miehen halut herää😗 n.34v


      • Anonyymi

        Olipa kommenti joka toistuu useasti😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laivalla ja etelän lomakohteessa juhliessa jos lähden etsii miestä, käytän avonaista toppia ja lyhyttä hametta jossa molemmin puolin halkiot. Baaritiskillä istuessa voin säädellä miten auki halkio on. Kiintoisa mies jonka halun huoneeseeni, keskustellessa jalkaa siirtämällä vahingossa mies näkee piksuni, myös merkki miehelle olen valmis😊 n. 34v

        Hameen halkiot on todella kuumaa. Huorahtava nainen kiihottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hameen halkiot on todella kuumaa. Huorahtava nainen kiihottaa.

        Kiinnittää huomion sekä naisissa et miehissä kun reisi pilkahtaa halkiosta. Vanha totuus joka pitää paikkansa. N.34


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hameen halkiot on todella kuumaa. Huorahtava nainen kiihottaa.

        Mun pappa sanoi minulle, jos halut naapurit kateelliseksi älä osta mersua vaan ota huorahtavan näköinen vaimo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laivalla ja etelän lomakohteessa juhliessa jos lähden etsii miestä, käytän avonaista toppia ja lyhyttä hametta jossa molemmin puolin halkiot. Baaritiskillä istuessa voin säädellä miten auki halkio on. Kiintoisa mies jonka halun huoneeseeni, keskustellessa jalkaa siirtämällä vahingossa mies näkee piksuni, myös merkki miehelle olen valmis😊 n. 34v

        Oivoi kun pääsis lähelle


    • Anonyymi

      Lyhyt musta hame mustat stayupit stilettikorot tekoripset rakennekynnet vahva meikki ja tiukka pusero.

      • Anonyymi

        Juuri noin😊


      • Anonyymi

        Ylipolven saappaat on kiihottavat.


    • Anonyymi

      Tiukat farkut ja tiukka paita.

    • Anonyymi

      Muuta ei tarvitse ku hame jossa halkio. Aaahhh kun paljas sääri vilahtaa alkaa samointein kanki kovenemaan. Ajatuskin että nainen nostaisi paljaan säären naaman eteen ja saisi nuuhkia ja imutella sitä lääähhh

    • Anonyymi

      Hoikka, kevyt, alle 170cm, hyvin nuori, erittäin pienitisuinen, pienipakarallinen, kaunotar minihameessa tai mikrohameessa, koipi-reidet paljaina, nilkat paljaina, kantapäät paljaina ja varpit paljaina. Luonnollisena, ilman raatelijankynsiä, hoidettuine lyhyine kynsineen ja ilman kynsilakkaa (kaikki 20 kpl kynttä), ilman huulipunaa, ilman poskipunaa, ilman luomiväriä, ilman ripsiväriä, kaikkine karvoineen (etenkin ilman nypittyjä kulmakarvoja). Sheer paidassa,ilman rintiskoita ja ilman pikkareita.

      Tuo on mahdollista kaupungilla ja missä vain. Tiedän varmasti.

      • Anonyymi

        Oho, vastasin vain sisällössä esitettyyn kysymykseen. Otsikon kysymykseen vastaus on: Kun yllä olevassa viestissä kuvaamani kaunotar kulkee vierelläni, käsi kädessäsi.


    • Anonyymi

      Mua kiih. Tiukat legginsit joista näkyy stringit läpi!?!

    • Anonyymi

      Lyhyt kesämekko ja korkokengät. Mekon alla ei mitään vaatetusta.

    • Anonyymi

      Mä diggaan kans nahkahousuista

    • Anonyymi

      Lyhyt hame ja tummat sukkahousut .

    • Anonyymi

      En tiedä, että olenko jotenkin vanhanaikainen konservatiivi, tai muuten vain paitselossa, mutta aika usein tulee mieleen, että naisten pukeutumisessa on sellaista yli yrittämistä.

      Kysymyksellä, että mikä se on se hiuksen hieno raja tyylikkaan, naisellisen ja huorahtavan pukeutumisen välillä? Koska kauneus on katsojan silmässä, niin siihen tuskin on olemassa mitään yksiselitteistä vastausta.

      Itse lähtisin kuitenkin enemmän sellaisesta lipidolla leikittelystä, kuin siitä että ulkonäkö olisi joku fittness suorite.

      Joku taisi jo mainita naiselliset kaula-aukot, ehkä halkiot. Ylipäätään hame on naisellinen vaate, sellaisia ei mihillä ole. Hameiden mallia, pituutta, tiukkuutta voi käyttää hyväkseen. En myöskään pistä pahakseni että tällä kelillä käytetään sukkahousua hameen kanssa.

      • Yrittämistä, kuten tuulipuku, housut ja linttaan kävellyt mummojalkineet?


    • Tiukat nahkahousut tai leggarit

    • Anonyymi

      Exällä on uskomaton farkkuperse tiukoissa farkuissa eli tiukat farkut ja nykyään myös legginsit. Huhhuh mitä perseitä legginseissä

    • Anonyymi

      "miltä näyttää pantavannäköinen nainen"

      Karsastan tuota kuvausta, etenkin avauksen tilanteessa (kaupungilla) jossa satunnainen kaunotar joko on tavoiteltavan arvoinen tai ei sitä ole.

      "mitkä vaatteet miehiä kiihottaisi eniten?"

      Minussa kaunottaren seksikäs vaatetus, kaupungilla, aiheuttaa seksuaalisista kiinnostusta, ei siis seksuaalista kiihotusta (meisselin jäykistymistä). Mutta jos rumapainoinen pukee ylleen samat vetimet niin se herättää minussa vastenmielisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe