Mittee mieltä oot liikkumisrajoituksista, ravintolasuluista ja maskipakosta?
Jookolle olis kysymyksiä!
13
269
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä Jooko osannut vaalikoneen kaikkiin kysymyksiin ottaa kantaa, tuskin sinunkaan kysymyksiin.
- Anonyymi
Kannatuksen laskusta masentuneet yrittävät kysellä tällaisia itsestään selviä kysymyksiä, kun eivät tiedä itsekään miten pitää menetellä. Älä vastaa jooko, eläkä mene neuvomaan. Pidä aiempi linjasi, oikeuden puolesta vääryyttä vastaan, nöyrästi mutta nöyristelemättä. Me perussuomalaiset voitetaan vaalit, kansan tuki on meidän takanamme.
- Anonyymi
Jooko kirjoittaa itselleen, huolestuttavaa....
- Anonyymi
Jokaisella on oikeus kysellä kuntavaaliehdokkaalta, jos kampanjapäällikkö antaa jookolle tuollaisia ohjeita, paras etsiä oma ehdokas muualta.
Nyt varmaan ollaan vedenjakajalla koronan suhteen. Mun mielestä nyt pitäisi tehdä KAIKKI asian eteen, eli kieltoa kiellon päälle. Kohta ollaan Ruotsin tilanteessa. 🙁
- Anonyymi
Eppäelen, että et oo Jooko. Ee minnuu siun mielipittees kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pilkku- eikä yhdyssanavirheitä, joten ei ole Jooko.
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole pilkku- eikä yhdyssanavirheitä, joten ei ole Jooko.
Vaemo kirjoittaa mitä Jooko selostaa?
Ei oo Jooko, jookosta? 😆
- Anonyymi
Vielä siitä, että olen "hirveä lapsiinsekaantuja",
Olin päiväkodin pihan lähellä yöllä ja minua 16 - 17-vuotiaat tulivat syyttämään pedofiiliksi. Sanoin, ettei päiväkodissa lapsia ole yöllä. Sitten selvisi, että he uskovat, että tavoittelen heitä ja se osoittaa minut pedofiiliksi. Sellaiset ehkä 180-senttiset liki aikuiset miehet ja saman ikäiset rintavat naiset. Ensiksi mainitut pikku kullannuput olivat käydä "pedofiilin" kimppuun. Siinäpä namusedän uhreiksi joutuneita pikkuenkeleitä. Siis kuvittelivat, että jos himoan heitä harteikkaita lihaksikkaita miehiä tai rintavia lanteikkaita naisia olen pedofiili. Mokomat pedofiilisedän muka-ahdistelemat kullannuput. Hahaa
Luulin, että syytös pedofiiliksi johtui siitä, että olin päiväkodin pihan lähellä ja ihmettelin sitä syytöstä, kun oli yö. Mutta ilmeni, että nämä aikuisuuden kynnyksellä olevat olivat sitä mieltä, että minä himoan heitä ja olen pedofiili sillä osoituksella. Hahaa..- Anonyymi
no joo, noinkin voi käydä ja jonkun elämä syöksykiitoon tuollaisesta ja jostain teinien höpinöistä ja huuteluista. Yrittivätkö teinit kiristää rahaa vai mitä tapahtui. Oliko kyseessä Pohjoissavolainen pikkukaupunki jossa et tullut toimeen jonkun paikallisen silmäätekevän kanssa vai mistä oli kyse. Tulee mieleen tuon Pohjoissavolainen pikkukaupungin ja siellä eräs höyrypäinen äiti tytärkaksikko keksimässä tuollaisen teatterin, jos uskonkäsityksesi eivät ole samat kuin tällä äiti tytärkaksikolla. Kaikkea voi olla tuollaisten teattereiden takana, vaan menepäs tuollaisella pikkupaikkakunnalla puhumaan asian tätä puolta niin eikö vain kohta ole nuo teatterimiehet ja naiset tekemässä jotain loukkua sinullekin. Nimittäin omakohtaistakin kokemusta asiasta on.
- Anonyymi
En äänestä henkilöä, joka ei kerro mielipiteitään näin asioihin. Olipa sitten mitä mieltä tahansa noista jutuista.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1731926Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561407Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1981197Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561142Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus781092Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e381027- 62946
- 67937
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy212883Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali156846