Kesonkulma

Anonyymi

Minkälaista ruokaa Ravintola Kesonkulma tarjoilee??

26

1949

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi sitä täällä kysyt? mene ja tutustu ihan itse paikanpäällä sillä se selviää.

• Anonyymi

Miksi sinä vastaat, kun et osaa vastata kysymykseen 🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä vastaat, kun et osaa vastata kysymykseen 🤷‍♀️

Onko kysyjä joku mielisairas kun ei tajua vastauksen ideaa?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kurkitupa on nykyään hyyryläisenä. Sotien jälkeen oli paljon "hyyryläisiä"

• Anonyymi

Erittäin hyvää lounasruokaa. Suosittelen . Parhaiten asia selviää testaamalla ihan itse. Aina vaan löytyy näitä kuhan kysyin vaan ja odotin huonoa vastausata.

• Anonyymi

Kelpaako tavalliset lounassetelit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaako tavalliset lounassetelit?

Jos sinulla on suu päässä mene ja kysy!. Tuskinpa suoli24 porukka niin hyvin toisten asioista tietää, vaikka Vesilahdessa tuntuu että muiden asiat kiinnostaa enemmän kuin omat asiat ja yrittäjien asiat kiinnostaa tiettyä porukkaa eniten kuin tavallisen tallaajan vaikka se olisi mikä kylähullu.

• Anonyymi

Ai tämä ei ollutkaan keskustelupalsta. 🤦‍♀️Meillä ihmisillä on vaan niin erilaiset mieltymykset esim ruokaan. Olisin vaan halunnut tietää muiden mielipiteitä yrityksestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tämä ei ollutkaan keskustelupalsta. 🤦‍♀️Meillä ihmisillä on vaan niin erilaiset mieltymykset esim ruokaan. Olisin vaan halunnut tietää muiden mielipiteitä yrityksestä.

Ihan hyvät ruuat. Suosittelen kaikille jotka ei ole testannut. Loppuisi nyt rajoitukset että pääsisi sisätiloihin ruokailemaan ja kesällä taas toripäivät saisi aloittaa ja vilkastuttaisi kaupankäyntiä alueella kuten aikaisempina kesinäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvät ruuat. Suosittelen kaikille jotka ei ole testannut. Loppuisi nyt rajoitukset että pääsisi sisätiloihin ruokailemaan ja kesällä taas toripäivät saisi aloittaa ja vilkastuttaisi kaupankäyntiä alueella kuten aikaisempina kesinäkin.

Kävin perjantaina. Ei ollu mieleistä ja palvelu 😵 tai ei se huono ollu, kun sitä ei ollu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin perjantaina. Ei ollu mieleistä ja palvelu 😵 tai ei se huono ollu, kun sitä ei ollu.

Mitä sitä täällä itket reppana.Hanki itsellesi elämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitä täällä itket reppana.Hanki itsellesi elämä.

Vastasin alkuperäiseen kysymykseen. Reppana 🤦‍♀️🤷‍♀️

• Anonyymi

Jollain vaan on tylsää ja pitää esittää tylsistyneitä typeriä kysymyksiä. Veikkaan ettei kovinkaan moni normaali asiakas täällä kyttää sitä varten että kysyjän mieliksi lähtisi ilman kokemusta mustamaalaamaan yritystä jossa itse ei käy edes. Mahtaako tietää edes minllaista ruokaa Kurkituvalla tarjoillaan jne. Ärsyttää tällaiset vinkujat kun muutenkin eletään vaikeita aikoja ja jotkut vinkuu ihan turhista asioista.

• Anonyymi

Kahvee oli kuumaa ja pulla pehmeetä.

• Anonyymi

Asiasta toiseen asiahan ei minulle kuulu mutta. Mihin Kurkitupa on hävinnyt siitä K-kaupan viereisestä liiketilasta vai onko yrittäjät jääneet eläkkeelle. T: kesäasukas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiasta toiseen asiahan ei minulle kuulu mutta. Mihin Kurkitupa on hävinnyt siitä K-kaupan viereisestä liiketilasta vai onko yrittäjät jääneet eläkkeelle. T: kesäasukas

Kurkitupa sijaitsee nykyään peurankrouvin tiloissa nurmitie 1 on osoite. Kirkon kylälle päin k kaupalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurkitupa sijaitsee nykyään peurankrouvin tiloissa nurmitie 1 on osoite. Kirkon kylälle päin k kaupalta.

Nythän on ostajan markkinat. Miksei lounasyrittäjä käytä tilaisuutta hyväkseen ja osta pois koko paska.

Vesilahden Kirkonkylällä sijaitsevan Peuran Krouvin ravintola- ja baaritoiminnalle etsitään jatkajaa. 260-neliöinen kiinteistö liiketoimintoineen on myynnissä.

Tuskin kovin montaa yrittäjän alkua kiinnostaa ostaa itselleen työttömyys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nythän on ostajan markkinat. Miksei lounasyrittäjä käytä tilaisuutta hyväkseen ja osta pois koko paska.

Vesilahden Kirkonkylällä sijaitsevan Peuran Krouvin ravintola- ja baaritoiminnalle etsitään jatkajaa. 260-neliöinen kiinteistö liiketoimintoineen on myynnissä.

Tuskin kovin montaa yrittäjän alkua kiinnostaa ostaa itselleen työttömyys.

Hyvinhän siinä kauppa on käyny kyl nää sulut joskus loppuu. Sitten mennään vähän aikaa lujaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvinhän siinä kauppa on käyny kyl nää sulut joskus loppuu. Sitten mennään vähän aikaa lujaa.

Maahanmuuttajat on varmasti kiinnostuneet ostamaan ja siihen tulisi Alibaban tyylinen pizza/kebap ravintola jossa saisi myös alkoholia. Toijalassa ympyrä talossa siaitsee Alibapa jos tiedätte paikan. Pitääkin heille jutella että hyvä kauppapaikka myynnissä eikä ole kilpailua ainakaan vielä. Kai se sama kenelle myy kiinteistönsä/liiketoimintansa jos ostajilla on paperirahaa riittävästi. Kerran oli juttua meinaan jos vain tilat löytyy niin ovat kiinnostuneita tekemään uuden aluevaltauksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurkitupa on nykyään päivisin peuran krouvin tiloissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurkitupa on nykyään päivisin peuran krouvin tiloissa.

Antaa vaan asiakkaan itse päättää kummassa käy, ei sitä tarvitse mainostaa kun samalla kylällä kumpikin on. Onhan siitä jo aikaa kun hyvän itsenäisen liiketilan siitä Kesonkulmalta menetti ja nyt on hyyryläisenä kapakan tiloissa .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maahanmuuttajat on varmasti kiinnostuneet ostamaan ja siihen tulisi Alibaban tyylinen pizza/kebap ravintola jossa saisi myös alkoholia. Toijalassa ympyrä talossa siaitsee Alibapa jos tiedätte paikan. Pitääkin heille jutella että hyvä kauppapaikka myynnissä eikä ole kilpailua ainakaan vielä. Kai se sama kenelle myy kiinteistönsä/liiketoimintansa jos ostajilla on paperirahaa riittävästi. Kerran oli juttua meinaan jos vain tilat löytyy niin ovat kiinnostuneita tekemään uuden aluevaltauksen.

Siitä vaan kaupoille. Rahaa mukaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä vaan kaupoille. Rahaa mukaan

Ei kai sitä rahaton pysty ostamaan edes?. Niin rahaa on todellakin oltava oli se sitten omaa tai pankin.

• Anonyymi

Mene maistamaan pöhkö.

• Anonyymi

Kävin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8676
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4838
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4288
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3040
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      51
      2607
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2345
    Aihe