Hyvin ikävä gallup

Anonyymi

Oletko jo saanut covid-19 tartunnan?

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En. Mutta huomenna on vissiin pakko hiihtää
      taas testeihin kun tää kurkkukipu ei mee pois vaan pahenee.

Eip siin.. pakko mikä pakko mut ärsyttävää joutua joka pikku oireesta testiin.

• Anonyymi

Tietääkseni en, jos nyt en ole ihan oireettomana sairastanut.

• Anonyymi

En ole, ja toivottavasti en sitä saakaan.

• Anonyymi

Viime keväänä oli mahdollisesti, mutta silloin ei testeihin samalla tavalla päässyt. Parin kuukauden verran hyvin outoja oireita, jonkalaisia joillakin koronan sairastaneilla on ollut.

• Anonyymi

Itsellä oli sama tilanne. Lämpöä oli silloin vain 37,8. 38 oli raja, että olisi päässyt testiin.

• Anonyymi

En, mutta ikävä on sitä!

• Anonyymi

Haluatko sairastua covid-19????

• Anonyymi

Joo eikä ollut ikävää.

• Anonyymi

Epäilen, että oli noin vuosi sitten ei testattu.

• Anonyymi

Varmaan joo, olen jättänyt liian monta kertaa menemättä testiin kun olen oireellisena ollut samaan aikaan aina järkyttävän masentunut ettei kiinnostanu paljoa ruumiilliset vaivat sen pahan olon rinnalla.

• Anonyymi

Joo, en aio koronaa saada, pysynyt ihmisten ilmoilta poissa niin kauan, että pandemia ohi.

• Anonyymi

Vicacoodin ansaitsee vain digillä.

• Anonyymi

Veri kai tirskahtaa niissä testeissä, jos vielä se nenää murjova pitkä tikku on testausmuotona. En kyllä maalaisjärjellä ymmärrä yhtään tuota touhua. Onko viime vuodelta kellään tietoa, onko kuollut tuttavia tuohon tautiin. Mielestäni jos on pandemia pitäisi olla massakuolemia. Mutta tulee varmaan rokotteen myötä ja jo tullut paljon kuolemia. Pandemian nimityksen muuttivat varmaan koronaa vastaavaksi, ettei tarvikaan olla niin paljon enää kuolemia. Enimmäkseen kai flunssan oireita, mitä tuo korona sisällään pitää. En ymmärrä, miksi siitä pitää jyrsiä nenät rikki. Jollain jääny tikkukin testin jälkeen nenään sisälle ja tuskat tietenkin siitä...

• Anonyymi

Sanopa muuta.
        Tosin se pandemian määritelmä muistaakseni muutettiin jo possunuhan yhteydessä.

• Anonyymi

Olin tänään toisen kerran koronatestissä niin kuin yllä kirjoitin ja verta ei sillä tikkutestillä nenästä tullu

• Anonyymi

Et ole ilmeisesti käynyt testissä. Itse olen käynyt kaksi kertaa. Ei satu yhtään., kun kallistaa päätä taaksepäin niin, että katse on suoraan ylöspäin ja pitää suuta auki. Suun edessä on joka tapauksessa paperi tai maski näytteen ottamisen ajan.

Tikku ei voi kyllä nenään jäädä. 😄

• Anonyymi

Olen sairastanut sen jo yli vuosi sitten lievänä.

• Anonyymi

En, mutta pikkuaivoinfarktin sain 3 vuotta sitten.

• Sama juttu. Mulla 3,5 vuotta pikkuaivoinfarktista. Tai silloin sen oletettavasti sain. Jäikö sulle mitään jälkiseurauksia? Mulla ei jääny onneks, ja sekundaarisena löydöksenä todettiin vajaata vuotta myöhemmin. Syytä ei laajoista testeistä huolimatta löydetty. Ja ikää oli silloin se 38v.

• En ole sairastanut koronaa, ja lähi-/ tuttavapiirissä tiedän vain kaksi siihen sairastunutta. Kumpikin selvisi lievillä oireilla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3289
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3107
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2982
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1719
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1687
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1675
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1669
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe