Numballe tiedustelu.

Onks sulla hei tietoo mikä toi tyyppi on ja mikä on sen ongelma, kun se senssuttelee ja numerosenssuttelee ym. ja jne. joka päivä ihan sarjassa ja aina kun joku jotain kirjoittaa tai aijaa, niin tämä tyyppi on kommentoimassa fanittaen tai vastahankakirjottelemassa alta aikayksikön, eikä yksikään Pattayan rakas oo moksiskaan ton tyypin aivottomista?

Ensinnäkään eihän tuohon aktiivisuuteen voi kuulua mitään mitä se niin kovasti arvostaa, kuten työ, kaverit ja jopa naiset, koska eihän silläkään oo kuin 24 h vuorokaudessa ja jokaisena tuntina se jotain päräjää kun on hereillä.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moi moi kaikille tasapuolisesti !

Aloituksen asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta... onkohan jo julkisaatettu kuva kuksasta tämän Chiang Maissa ollen?

Eipä mulla nyt ja tähän muuta, moips.

• oot varmaa numba huomannut ettei me kestetä yhtää sitä ajatusta että suomi miehet matkustaa ja niil on rahaa? Mäkin oon huomannut niiku säkin oot huomannut.
      En ees pysty puhumaan asiasta ja sit ne kyselee mis mun kuksa.
      Just six oon kaivanut esiin vanhan kunnon onkopojan itsestäni joka vastaa kysymyksellä ja kysyy itseltään vastauksella. Se poika ei kadehdi ketään vaan nauraa kaikille joilla on rahaa ja sit se nauraa niille ketkä matkustelee. Ne ei kato osaa ne tekee kaiken ihan väärin. Eivät ymmärrä mitä on olla aidosti ilman rahaa ja ne joutuu olemaan eläkkeellä ilman vaipanvaihtajaa kun kunta ei tarjoa hoitsuja perusterveille.

• Anonyymi

Moi pohjoisen mies! Olipa hyvin letkautettu. Fase kaveri hua hinissa laitto oman kumikuksansa eilen vuokra huoneensa hyllyyn ja otti kuvan. Koitin hämätä näitä resupettereitä sillä ett ne luulis että se on se kuksa mitä sulta kysellään aina. älä vastaa niille kiusallaan äläkä laita kuksaa esille chiang main saaste sumussa. Antaa niitten kaivata kuksaa kun ne on siitä niin kateellisia.
        Latasin mun vanhaan pöytä tieto koneeseen ilmasen kuvan käsittely ohjelman. Nappaan sillä toisten kuvista osia ja esittelen niitä ominani tai yksityis kohtia muitten kuvista. Mulla hauskaa ollen! Meillä varmaan maailman paras elämä ja ilman rahaa kaiken lisäx. Täällä netissä ollen.

NumBaII, HHN Hiekkaharjun HajuNsyöjät

• Anonyymi

Melkoista yksin puhelua.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      252
      5162
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2303
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      236
      2008
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1834
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1680
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1547
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1434
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      62
      1349
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1311
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1181
    Aihe