Nainen milloin harrastetaan syntiä

Anonyymi

Oikein riettaasti uuhlalalaaa💙❤

42

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluan rakastella hänen kanssaan! Ja olisi jo vihdoin sen aikakin!

(Tiedä sitten onko tuo riettaasti niin tyyliäni 🤭)

• Anonyymi

Se on sitten usealla tasolla aika rietasta.

I'm... eiku You're in.

• Anonyymi

Lauantai ilta sopisi.

• Jaa-a. Tiedä häntä.

• Anonyymi

Ota mieluummin toi mun mies. Sopisitte paremmin yhteen? Tulis vähän turvaa ja tiukkaa pepua.

• Anonyymi

No homo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No homo

Eikö se olisi sitä henkistä kehitystä. Hyvän puolesta, jos joku kerta haluaa. Turvaa, seksiä, ystävyyttä. Mikäs sen ihmeempää. Lihasta ja tiukkaa, voisi olla oikein miellyttävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se olisi sitä henkistä kehitystä. Hyvän puolesta, jos joku kerta haluaa. Turvaa, seksiä, ystävyyttä. Mikäs sen ihmeempää. Lihasta ja tiukkaa, voisi olla oikein miellyttävää.

Just just 🤣

• Anonyymi

Taitaa eräällä olla kevättä rinnuksissa 😉 taas...

• Anonyymi

Mies joka on kävelevä varoituskolmio.

Huutaa kirkuen naisille että tämä mies on riski! Kevät saa sen kiimaan eli suhteessa kevät saa hänet ihastuileen ja pettämään! Ei tasapainoinen kumppaniehdokas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies joka on kävelevä varoituskolmio.

Huutaa kirkuen naisille että tämä mies on riski! Kevät saa sen kiimaan eli suhteessa kevät saa hänet ihastuileen ja pettämään! Ei tasapainoinen kumppaniehdokas

Mmm m jaa a jaaaaa a. En sano tähän mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mmm m jaa a jaaaaa a. En sano tähän mitään.

No minä olen edellisen kanssa samaa mieltä vähintäänkin siitä, ettei aloitus ole naisen kirjoittama... sori nyt vaan.

• Anonyymi

Onko Jumalan tahtoa vastaan toimimista?

• Anonyymi

Kun minä ja se nainen alettaisiin irstailemaan niin se olis jumalanpilkkaa ja päivi räsästäkin heikottaisi 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun minä ja se nainen alettaisiin irstailemaan niin se olis jumalanpilkkaa ja päivi räsästäkin heikottaisi 😂

Luulen että Räsästä kiinnostaisi pätkääkään. Surettaisi kyllä ehkä tuollaisten puolesta jotka ei osaa ottaa vastuuta itsestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Jumala sinun pilkkasi kestää mutta sinä et kestä Jumalan edessä hetkeäkään sinä päivänä kun Jumalan kiivaus käy yllesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kerro Päkälle jos et säkään.

• Anonyymi

Senkun menet harrastamaan, minua vaan et saa ikinä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ilmestyskirja 22.11
      "Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen."

Huomatkaa kuinka Raamattu sanoo:"tehköön edelleen". Tämä sana vie kunnian aloittajalta kokonaan, jonka hän luulee omistavansa synnillä, koska Jumala sen sallii. Jumala ei edes käske vihaamaan syntistä. Mutta Jumala hylkää ihmisen jahtaamaan turhuuksia elämässä:

Roomalaiskirje 1.26
      "Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin ..."

• Anonyymi

Raamattu ei voi tällä hetkellä hyvin ja se pitää parantaa. Tälläset kirjeet ja kirjat ei sinne kuulu. Nämä lauseet saastuttavat ihmisiä ja Raamattua.

t. Pyhääkin pyhempi, uusi uskovainen
        Luojan luoma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu ei voi tällä hetkellä hyvin ja se pitää parantaa. Tälläset kirjeet ja kirjat ei sinne kuulu. Nämä lauseet saastuttavat ihmisiä ja Raamattua.

Luojan luoma

Kenelle luulit valheidesi menevän läpi? Olet alastomana Jumalan edessä tuomiopäivänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luojan luoma

Sinussa ei ole mitään pyhää jos et alista sieluasi Jumalan Sanalla. Olet pelkkä saatanan kätyri, valmistettu häviöön ja häpeään.

• Anonyymi

Naisen kannattaa vaatia mieheltä sitoutumista ja yhtä lailla mieskin saa ja miehenkin kannattaa vaatia naiselta samaa. Itse ainakin olen ihan valmis naimisiin lyhyelläkin varoitusajalla, jos ja kun se oikea mies tulee elämään. Pikaseurustelun kautta avioon on ainakin omalla kohdalla on se juttu.

• Anonyymi

P.S. Avioseksi aviomiehen kanssa ei ole syntiä. Seksi oikeassa kontekstissa ei ole todellakaan mitään syntiä. Avioliitossa saa panna menemään ja mennä panemaan niin päin ja niin usein kuin haluaa. Suosittelen kaikille aviopareille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P.S. Avioseksi aviomiehen kanssa ei ole syntiä. Seksi oikeassa kontekstissa ei ole todellakaan mitään syntiä. Avioliitossa saa panna menemään ja mennä panemaan niin päin ja niin usein kuin haluaa. Suosittelen kaikille aviopareille!

Avioliittoja on erilaisia, rakkaudettomiakin. Rakkaus on se mikä sitoo rakastavaiset yhteen. Oli liittoa tai ei!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avioliittoja on erilaisia, rakkaudettomiakin. Rakkaus on se mikä sitoo rakastavaiset yhteen. Oli liittoa tai ei!

Totta ilman rakkautta ei tule mennä. Jos on rakkautta, kannattaa mennä. Joillekin avioliitto joskus on se päämäärä, omassa viiteryhmässä ajatellaan, että avioliitosta se kaikki hyvä täyteydessään vasta alkaa.

• Anonyymi

Kelpaako mies herkku tryffelillä?

• Anonyymi

Oletko ap uskova vai miksi mainitset synnin?

• Anonyymi

Koska te jeesustelijat sekoatte. Miksi te otatte kaiken niin kirjaimellisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska te jeesustelijat sekoatte. Miksi te otatte kaiken niin kirjaimellisesti?

Vakavat asiat otetaan yleensä tosissaan. Toisen tappamisesta esimerkiksi ei vitsailla ellei mielessä ole vikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vakavat asiat otetaan yleensä tosissaan. Toisen tappamisesta esimerkiksi ei vitsailla ellei mielessä ole vikaa.

Kuka täällä nyt tappamisesta on puhunut? Ei jumankeuta te ootte hörhöjä. Nyt ne lääkkeet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jep, ehkä hän kokee olevansa joku jumalan valitsema viikatemies.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka täällä nyt tappamisesta on puhunut? Ei jumankeuta te ootte hörhöjä. Nyt ne lääkkeet...

Kyllä hörhöksi menee siinä kun etsii vain muista vikaa eikä tarkasti edes näe lukemaansa, siinä on annettu esimerkki näin selvennyksenä huolimattomille. Kukahan se nyt otti kaiken liian tosissaan?

• Anonyymi

Millonkohan herra meinas lopettaa nämä kuvitelmat? Eikö olisi jo aika...

• Anonyymi

Ei niiden tarvitse olla kuvitelmaa ❤️

• Anonyymi

Älä nyt, kyllä se sillä ainakin toiset parikymmentä vuotta ottaa.

• Anonyymi

Sitten kun kutsut vierailulle luoksesi ja jos teet aloitteen..

• Anonyymi

Silliroulaa ja mutakastiketta päälle.

• Anonyymi

Olisin valmis rakastelemaan tuotapikaa 🤭Mutta korona-aika saattaa hankaloittaa asiaa. Rakastelemmeko siis kevään aikana vai kesällä? Tämä oli siis oma ehdotukseni.

• Anonyymi

Heti kun se ei huononna menestystäni parisuhdemarkkinoilla

• Anonyymi

Ei kai rakkaus ja rakkaudesta tehdyt rakkauden teot voi mitenkään olla väärin kahden vapaan ihmisen välillä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      87
      3503
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3083
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      53
      2990
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      59
      2833
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2677
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2638
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      55
      2401
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2261
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2122
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2118
    Aihe