Kävinpä tässä hammaslääkärillä, joka puudutti erään pienen asian vuoksi. Jonkin ajan kuluttua, kun oli tekemässä sitä pientä asiaa, alaleuka väpätti niin, että pelkäsin vahingossa purevani hammaslääkäriä sormiin.
Hammaslääkäriltä päästyä oli täysin rätti olo, ja ripulioireita.
On joskus takavuosina ollut jakso, jolloin tykkäsin ilman puudutetta, nykyiset hammaslääkärit eivät edes kysy, vaan tuikkaavat sumeilematta puudutusaineen.
Mikä tuo tuommoinen hillitön tärinä, vapinakohtaus oikein on? Muistan kun se alkoi, ja säikähdin että tosiaan vahingossa puren tohtoria, jonka jälkeen en en muista oikein kunnolla koko toimenpiteestä.
Olo oli kauhean väsynyt ja omituinen, kun lähdin hammaslääkäriltä.
Tarkistaessani Kannasta, mitä sinne on kirjattu, ei löydy tietoa mistään kohtauksesta.
Alaleuka siis löi loukkua, enkä saanut suutani pidettyä kurissa.
Minulle ei myöskään kerrottu, mikä tuo homma oli mitä tapahtui. Osaisiko joku täällä kertoa, onko täysin normaalijuttu, vai mikä tuo tuollainen?
Puuduteaineesta joku outo
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kyllä normaalia! Minusta tuo vois olla allergista reaktioita. Kyllä oireet olisi pitänyt kirjata ja oireiden syy pitää selvittää!
Monisairas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2554664Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii793118- 472483
- 281923
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 911520
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851305PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894