Wish tunkee mainostaan väkisin

Anonyymi

Kirjoittamisen aloitus oli melkein mahdotonta, vaikka google ilmoitti sulkeneensa mainoksen. Se vainoaa minua, koska olen lopettanut ostamisen sieltä toistaiseksi. Mielestäni wish syyllistyi, ja syyllistyy vieläkin harhaanjohtavaan mainontaan. Kerran luulin tillavaavani sieltä poranteräsarjan, kuvassa iso salkku, paljon teriä. Yksi terä tuli. Ei kukaan tilaa yhtä pientä poranterää jostain kampiasta. Niin ja näkyy vieläkin tuo wish vainoavan tuossa alapuolella.

2

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Wish on pahimmanlaatuista petosta. Tilasin kokeeksi heittokellon magneetti jalalla. Kuvassa olivat nämä mainitut tuotteet. Kun tuoteselosteen avasi, niin siellä oli pakkausselostus, jossa mainittiin molemmat tuotteet.
      Kun lähetys tuli, niin se sisälsi ainoastaan heittokellon. Suomesta olisi saanut heittokellon samaan hintaa ilman jalkaa. Reklamoin Wish:lle ja vastaus oli odotetun- lainen. ”Olemme pahoillamme, että olette pettynyt ostokseenne, mutta toimitus sisälsi tilaamanne tuotteen”.
      Reklamoin uudelleen ja pyysin heitä tarkistamaan tuotteen ilmoituksessa oleva pakkausselostus. Vastaus oli edellisen toisinto. Pyysin heitä poistamaan osoitteeni listoiltaan. Ohje oli, että mene asetuksiin ja tee poisto itse. Sen tein, eikä ainakaan kahteen päivää ole viestejä tullut.
      Olin kuitenkin tilannut ennen heittokellon saapumista työkalusalkun. Hintaan 13€ kuluineen. Se salkun hinta epäilytti jo tilatessani, mutta tilasin kuitenkin.
      Tilaus saapui. Oli pieni muovipussi, joka sisälsi kiiltävän 10 mm:n kiintolenkin. Lenkkiosan pitäisi olla tasaseinämäinen. Tämä ei ollut. Vastaavan saisi esim. Tokmannilta 2 €:lla ja merkkituotteen 13 €:lla.
      Olen testit tehnyt, toivottavasti muidenkin puolesta. Älkää langetko Wish-ansaan.

• Anonyymi

Puhelimen suoja kuoret ovat todella hyviä, jopa parempia mitä Suomessa myyvät. Ja hintakin on murto osan Suomessa myytävistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1641
    2. 210
      1517
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      990
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      55
      809
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      49
      771
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    Aihe