Kirjoittamisen aloitus oli melkein mahdotonta, vaikka google ilmoitti sulkeneensa mainoksen. Se vainoaa minua, koska olen lopettanut ostamisen sieltä toistaiseksi. Mielestäni wish syyllistyi, ja syyllistyy vieläkin harhaanjohtavaan mainontaan. Kerran luulin tillavaavani sieltä poranteräsarjan, kuvassa iso salkku, paljon teriä. Yksi terä tuli. Ei kukaan tilaa yhtä pientä poranterää jostain kampiasta. Niin ja näkyy vieläkin tuo wish vainoavan tuossa alapuolella.
Wish tunkee mainostaan väkisin
2
205
Vastaukset
- Anonyymi
Wish on pahimmanlaatuista petosta. Tilasin kokeeksi heittokellon magneetti jalalla. Kuvassa olivat nämä mainitut tuotteet. Kun tuoteselosteen avasi, niin siellä oli pakkausselostus, jossa mainittiin molemmat tuotteet.
Kun lähetys tuli, niin se sisälsi ainoastaan heittokellon. Suomesta olisi saanut heittokellon samaan hintaa ilman jalkaa. Reklamoin Wish:lle ja vastaus oli odotetun- lainen. ”Olemme pahoillamme, että olette pettynyt ostokseenne, mutta toimitus sisälsi tilaamanne tuotteen”.
Reklamoin uudelleen ja pyysin heitä tarkistamaan tuotteen ilmoituksessa oleva pakkausselostus. Vastaus oli edellisen toisinto. Pyysin heitä poistamaan osoitteeni listoiltaan. Ohje oli, että mene asetuksiin ja tee poisto itse. Sen tein, eikä ainakaan kahteen päivää ole viestejä tullut.
Olin kuitenkin tilannut ennen heittokellon saapumista työkalusalkun. Hintaan 13€ kuluineen. Se salkun hinta epäilytti jo tilatessani, mutta tilasin kuitenkin.
Tilaus saapui. Oli pieni muovipussi, joka sisälsi kiiltävän 10 mm:n kiintolenkin. Lenkkiosan pitäisi olla tasaseinämäinen. Tämä ei ollut. Vastaavan saisi esim. Tokmannilta 2 €:lla ja merkkituotteen 13 €:lla.
Olen testit tehnyt, toivottavasti muidenkin puolesta. Älkää langetko Wish-ansaan. - Anonyymi
Puhelimen suoja kuoret ovat todella hyviä, jopa parempia mitä Suomessa myyvät. Ja hintakin on murto osan Suomessa myytävistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4073024SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis682352Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781999Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1171727- 1401572
- 711223
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li121012Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2681003- 40874