Onko kokemusta herkistävistä liukuvoiteista. Onko niistä apua nopeuttamaan laukeamista mies/nainen.
Liukuvoide
15
2246
Vastaukset
- Anonyymi
Käytän itse voidetta joka kihemöi heti.. kirjoita haku ID Tingling Sensation voit myös tilata suoraan.t. Heli
- Anonyymi
Mitä tarkoitat kihelmöinnillä. Näyttäisi olevan usempaa laatua. Tarkoititko lämmittävää tuotetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat kihelmöinnillä. Näyttäisi olevan usempaa laatua. Tarkoititko lämmittävää tuotetta?
Ainakin itsellä kun laitan liukastetta, hetkessä lämmittää ja verenkierto vilkastuu. Alkaa häpyhuuleni kihelmöimään joteski sykkimään😊 paikat vaan avautuu yhdyntään tai soolo sexsiin jota teen usein yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin itsellä kun laitan liukastetta, hetkessä lämmittää ja verenkierto vilkastuu. Alkaa häpyhuuleni kihelmöimään joteski sykkimään😊 paikat vaan avautuu yhdyntään tai soolo sexsiin jota teen usein yksin.
Millainen vaikutus miehillä mahtaisi olla. Kihelmöikö miestäkin.
- Anonyymi
Millainen vaikutus/tunne on jos sitä laittaa vaginaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunne lähinnä samanlainen jos mies panisi kunnolla ja saisin orgasmin, eli haluisin lisää kun pimppini sykkisi😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo valitti, että kirvelee. Roskiin meni mokoma tuote :(
- Anonyymi
Joo minulla sama tuntemus,mutta eri tuote. Toimii.
- Anonyymi
Onko kokemusta tästä tuotteesta BELLADOT HOT & COOL STIMULATING MENTHOL . Miten se voi lämmittää ja viilentää samanaikaisesti.
- Anonyymi
Millainen vaikutus miehillä: hidastaako vai nopeuttaa siemensyöksyä?
- Anonyymi
Tuntuu kylmägeeliltä iholla. Voi se jollekin sopia.
- Anonyymi
Kyllä mulla ainaskii loraus ruokaöljyä muniin ja kämmeneen niin tekee runkkauksesta mukavampaa ja mälli irtoo nopeemmin .
- Anonyymi
Onko olemassa oikeesti lämmittäviä ei kylmäkeelimäisiä voiteita. Ei hyvä jos vain viilentää.
- Anonyymi
En minäkään ole lämmittävää löytänyt. Olisi kiinnostavaa kokeilla jos selaista on myynnissä.
- Anonyymi
no mä ainaskii oon lorauttanu kortsun siemenpussiin vauvaöljyä ja sit kalu kortsuun niin mukavalta tuntuu runkata ,niin mä teen nytkii .
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka241013- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47814Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59804Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93774Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38761Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713