Voiko SK:ssa julkaistuja kuolinilmoituksia lukea netissä minkään sivun kautta? Aiemmin oli ikuisuus.fi, mutta se ei ole enää toiminnassa.
Lehden tilaaminen ei pelkkien ilmoitusten takia houkuttele enkä jaksa sitä myyjien puhelinterroria mikä määräaikaisista tilauksista aina seuraa.
Satakunnan kansan kuolinilmoitukset
8
8443
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kyllä muuten voi. Kalliit makkaramainokset on pakko tilata, jos kuolinilmoituksia haluaa lukea.
Siinä olisi kyllä jollekin nörtille rahakas paikka perustaa sivusto, jossa olisi vain kuolinilmoituksia. Nykypäivän tekniikalla voisi samalla joka ilmoitukseen linkittää kuolinsyypöytäkirjan ja perunkirjan, että kaikki uteliaat sais nähdä, mihin se kuoli ja paljonko jäi perittävää.- Anonyymi
Juuri tällainen palvelu oli ikuisuus.fi. Siellä oli kaikki Alma Median paikallislehdissä julkaistut kuolinilmoitukset nähtävillä. Mutta kun Alman paikallislehdet siirtyi Sanomalle, sivusto suljettiin.
- Anonyymi
Juu ja vois siihen laittaa kaikki velat mitkä jäi sitten hoitamatta kun lähdön hetki löi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja vois siihen laittaa kaikki velat mitkä jäi sitten hoitamatta kun lähdön hetki löi.
Oot sää kova
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot sää kova
Ja sää oot pehmee.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa tuntemattomien kuolinilmoitukset, jos joku tuttu, tai lähimmäinen kuolee, niin siitä kyllä ilmoitetaan henkkohtaisesti, minusta nuo kuolinilmoitukset on ihan turhia , maksavat paljon ja lehti rikastuu.
- Anonyymi
Tietenkin ne haluttiin pois koska nyt vainaita alkaa tulla immuunikadon tultua kunnolla peliin mukaan.Piikkiproteiini tukkii verisuonia joten infarktit ja aivoinfarktitkin ovat lisääntyneet rajusti.Kuolleisuus nousee vielä tästä mutta se tietenkin koitetaan salata median puolelta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin ne haluttiin pois koska nyt vainaita alkaa tulla immuunikadon tultua kunnolla peliin mukaan.Piikkiproteiini tukkii verisuonia joten infarktit ja aivoinfarktitkin ovat lisääntyneet rajusti.Kuolleisuus nousee vielä tästä mutta se tietenkin koitetaan salata median puolelta.
Mitä nuo immuunikadot ja piikkiproteiinit nyt tähän kuuluu??
Kyse oli kuolinilmoituksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395298- 853782
- 503180
- 113055
- 623055
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1481902- 411878
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101835- 181751