Onko kenelläkään muulla samaa ongelmaa. Kirjaudun pankin tunnuksilla i phonen ja Samsungin omakantaa ja omaveroon. On hidasta ,kuin täi ruvessa. Mutta kun kirjaudun molempiin i padilla( tapletti) , pääsen yhdessä hujauksessa ja olen aina päässyt.
Nuo kaksi älykännykkää, jotka ovat taloudessamme eivä ole myöskään mitään vanhoja.
Ihmettelen.
Olen käyttänyt näitä älylaitteita jo koht 10v.
Alykännykät ja omakanta sekä omavero
9
58
Vastaukset
- Anonyymi
Netin nopeus Mb/s joskus oli kännykässäni hidas halpa netti kun yritin päästä verkkopankkiin piti odottaa odottaa lopulta pääsi tai yhteys katkesi.
Yhteydessä on alueellisia eroja, mökillä elisaliittymä toimii huonommin kuin Soneran liittymä toimi paremmin, tämä ennen nykyään toimii paremmin.
Yhteyden nopeuden lisääminen maksaa. - Anonyymi
No tänään olen just kokeillut älykännykällä ja on tosi hida, mutta saman tien kokeilen tapletilla ja menee todella niin nopeasti, kuin vaan ehdin näpytellä. Että linja on kyllä tässä kaupungissa nopea.
- Anonyymi
Juu , ja pankkin pääsen kyllä nopsaa kaikilla laitteilla, mutte omaveroon ja omakantaan käy HITAALLA , KUN MENEN ÄLYKÄNNYLLÄ.
- Anonyymi
En käytä dataverkkoa rahaan liittyvissä asioissa vaan wifiä
Ja hoidan maksurahaan liittyviä harvoin elän luottokortilla
Sijoitukset vain wifillä siinä kilpaillaan kaupasta joskus alle sekunnin kisalla - Anonyymi
Tein elämän työni likimain yrittäjänä joka toimi rahan ja käsin voimin.
- Anonyymi
Mikä on ongelma, jos tabletilla kerran nopeasti pääset nopeasti ?
- Anonyymi
Mulla on halpa hidas liittymä,halvin nettiyhteys, en muista Mb/s mutta pöytäkoneessa 300 Mb/s reittimen kautta tablettiin on nopea, muttei niin nopea kuin itse pöytäkone.
Hitaalla nopeudella känny toimii, voin seilla uutisia tms. raskaammat toiminnot jumittaa riippuen paikasta.
Ostaisin 7-8 tuuman kännyn jos olisi mieleinen, kävisi tabletista. Samsunillä on 8" tabletti puhelin toiminnolla maksaa jotain 600 €, ei mieleinen. Käytän vain läppäriä pankkiasioissa ja vielä vanhanaikaisesti tunnusluvuilla, vaikka mulla on myös mobilipankki molempiin pankeihin, joita käytän. Saa nähdä milloin ne tunnuslukulistat poistuvat, se on hankalampaa kun pitää joka välissä numerosarjoja sihtailla, kun menen tilille tai kun hyväksyn maksun, kännykkä pimputtaa ja pitää vahvistaa.
Mobiilipankki tuntuu liian helpolta ja yksinkertaiselta kirjautumiset ja muut toiminnot.
Omaveroon ja omakantaan kun menee niin tunnistautumisessa ei kännykkää pimputella, ne menee suoraan ja helposti.
Nykyään on nopeaakin, kännykällä en ole omaveroon tao omakantaan yrittänytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 652957
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252083Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671668Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241520- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161267Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281150Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101107Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001