Olisin miehenä utelias kuulemaan, miten on mahdollista, etteivät naiset kuulemma tiedä kosteustilaansa kokeilematta sitä sormin. Luulisi kiihotustilan tuntuvan koko kehossa poskia, huulia, vatsanpohjaa ja kohonnutta sykettä myöten?
Voiko asia tosiaan tulla välillä yllätyksenä tyyliin "oho, kiihotuinko minä tällaisesta"?
Miehen kysymys kostumisesta
5
126
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kyseessä on nuori/nuorehko nainen, ei se välttämättä olekaan niin yksioikoista... Voi alkaa kiihottua jo korvienvälistä (ja posket punottaa ja huulia kihelmöidä ja pillua nipistellä), mutta kiihotus ei ole vielä ehtinyt kunnolla kostuttaa paikkoja. Ehkä sitten vanhempana (=kokemuksia kerryttäneenä) jo osaa paremmin tulkita omaa kroppaansa ja kiihotuksen etenemistä eikä sormitarkastusta enää tarvita.
Toki, jos kyseessä on yksi yksittäinen tuntemasi lady eikä universaali ongelma, voi kysessä tietysti olla sua kohtaan esitetty tapa koittaa kiihottaa: lady saattaa ajatella sun lämpenevän tuosta pillun sormeilusta sillä "Mäpäs vähän kokeilen..." -verukkeella.
N37- Anonyymi
Kaunis kiitos huolellisesta vastauksestasi, joka on parempaa kuin tältä palstalta usein sopii odottaa! Nuorempana ollessani kuumemman puoleisilla treffeillä 20-v naisten kanssa tosiaan kuulin kiihottavia kommentteja tyyliin "vessassa käydessäni huomasin olevani ihan märkä", nyt vanhempana olen enää kohdannut tällaisia kommentteja nettikeskusteluja lukemalla.
Meillä miehillä erektion tilan tuntee usein helposti puristuksesta ja pullotuksesta housuja tai peittoja vasten, mutta totta puhuen mekin saatamme joskus yllättyä, kun kovaksi kuvittelemamme erektio osoittautuukin vielä hieman puolittaiseksi. Onneksi vakikumppanin kanssa ei ole kiire...!
M32 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis kiitos huolellisesta vastauksestasi, joka on parempaa kuin tältä palstalta usein sopii odottaa! Nuorempana ollessani kuumemman puoleisilla treffeillä 20-v naisten kanssa tosiaan kuulin kiihottavia kommentteja tyyliin "vessassa käydessäni huomasin olevani ihan märkä", nyt vanhempana olen enää kohdannut tällaisia kommentteja nettikeskusteluja lukemalla.
Meillä miehillä erektion tilan tuntee usein helposti puristuksesta ja pullotuksesta housuja tai peittoja vasten, mutta totta puhuen mekin saatamme joskus yllättyä, kun kovaksi kuvittelemamme erektio osoittautuukin vielä hieman puolittaiseksi. Onneksi vakikumppanin kanssa ei ole kiire...!
M32Tuntee sen kiihottumisen myös siitä, kun kalsarien etumus kostuu kiimatipasta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M32Ole hyvä vain. 😘 Musta on nastaa, että edes ajoittain täällä palstalla voi vaihtaa ajatuksia ihan asiallisesti. Ja onneksi todellakin vakisuhteessa se puoliso voi helposti ja oletettavasti myös varsin mieluusti auttaa sitä puoliseisokkia täyteen loistoonsa, jolloin myös oma kostuminen lienee taattua. Win-win.
N37
- Anonyymi
No mä olen jo 40 ja silti yllätyn joskus miten märkä olenkaan kun koitan sormella. Kiihottuneisuuden seuraukset ovat tiedossa hyvin mutta vielä enemmän kiihottuu kun huomaa suorastaan valuvansa. Ja sen haluaa tietysti kertoa kumppanilleen... 😊
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973