Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miehen kysymys kostumisesta

Anonyymi

Olisin miehenä utelias kuulemaan, miten on mahdollista, etteivät naiset kuulemma tiedä kosteustilaansa kokeilematta sitä sormin. Luulisi kiihotustilan tuntuvan koko kehossa poskia, huulia, vatsanpohjaa ja kohonnutta sykettä myöten?

Voiko asia tosiaan tulla välillä yllätyksenä tyyliin "oho, kiihotuinko minä tällaisesta"?

5

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kyseessä on nuori/nuorehko nainen, ei se välttämättä olekaan niin yksioikoista... Voi alkaa kiihottua jo korvienvälistä (ja posket punottaa ja huulia kihelmöidä ja pillua nipistellä), mutta kiihotus ei ole vielä ehtinyt kunnolla kostuttaa paikkoja. Ehkä sitten vanhempana (=kokemuksia kerryttäneenä) jo osaa paremmin tulkita omaa kroppaansa ja kiihotuksen etenemistä eikä sormitarkastusta enää tarvita.

      Toki, jos kyseessä on yksi yksittäinen tuntemasi lady eikä universaali ongelma, voi kysessä tietysti olla sua kohtaan esitetty tapa koittaa kiihottaa: lady saattaa ajatella sun lämpenevän tuosta pillun sormeilusta sillä "Mäpäs vähän kokeilen..." -verukkeella.

      N37

      • Anonyymi

        Kaunis kiitos huolellisesta vastauksestasi, joka on parempaa kuin tältä palstalta usein sopii odottaa! Nuorempana ollessani kuumemman puoleisilla treffeillä 20-v naisten kanssa tosiaan kuulin kiihottavia kommentteja tyyliin "vessassa käydessäni huomasin olevani ihan märkä", nyt vanhempana olen enää kohdannut tällaisia kommentteja nettikeskusteluja lukemalla.

        Meillä miehillä erektion tilan tuntee usein helposti puristuksesta ja pullotuksesta housuja tai peittoja vasten, mutta totta puhuen mekin saatamme joskus yllättyä, kun kovaksi kuvittelemamme erektio osoittautuukin vielä hieman puolittaiseksi. Onneksi vakikumppanin kanssa ei ole kiire...!

        M32


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis kiitos huolellisesta vastauksestasi, joka on parempaa kuin tältä palstalta usein sopii odottaa! Nuorempana ollessani kuumemman puoleisilla treffeillä 20-v naisten kanssa tosiaan kuulin kiihottavia kommentteja tyyliin "vessassa käydessäni huomasin olevani ihan märkä", nyt vanhempana olen enää kohdannut tällaisia kommentteja nettikeskusteluja lukemalla.

        Meillä miehillä erektion tilan tuntee usein helposti puristuksesta ja pullotuksesta housuja tai peittoja vasten, mutta totta puhuen mekin saatamme joskus yllättyä, kun kovaksi kuvittelemamme erektio osoittautuukin vielä hieman puolittaiseksi. Onneksi vakikumppanin kanssa ei ole kiire...!

        M32

        Tuntee sen kiihottumisen myös siitä, kun kalsarien etumus kostuu kiimatipasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaunis kiitos huolellisesta vastauksestasi, joka on parempaa kuin tältä palstalta usein sopii odottaa! Nuorempana ollessani kuumemman puoleisilla treffeillä 20-v naisten kanssa tosiaan kuulin kiihottavia kommentteja tyyliin "vessassa käydessäni huomasin olevani ihan märkä", nyt vanhempana olen enää kohdannut tällaisia kommentteja nettikeskusteluja lukemalla.

        Meillä miehillä erektion tilan tuntee usein helposti puristuksesta ja pullotuksesta housuja tai peittoja vasten, mutta totta puhuen mekin saatamme joskus yllättyä, kun kovaksi kuvittelemamme erektio osoittautuukin vielä hieman puolittaiseksi. Onneksi vakikumppanin kanssa ei ole kiire...!

        M32

        Ole hyvä vain. 😘 Musta on nastaa, että edes ajoittain täällä palstalla voi vaihtaa ajatuksia ihan asiallisesti. Ja onneksi todellakin vakisuhteessa se puoliso voi helposti ja oletettavasti myös varsin mieluusti auttaa sitä puoliseisokkia täyteen loistoonsa, jolloin myös oma kostuminen lienee taattua. Win-win.

        N37


    • Anonyymi

      No mä olen jo 40 ja silti yllätyn joskus miten märkä olenkaan kun koitan sormella. Kiihottuneisuuden seuraukset ovat tiedossa hyvin mutta vielä enemmän kiihottuu kun huomaa suorastaan valuvansa. Ja sen haluaa tietysti kertoa kumppanilleen... 😊

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe