Moi moi kaikille tasapuolisesti !
Lähtökohtaisesti olen Chiangmai F.Ç. ”fani”.
Sattuneista syistä johtuen en ole ko. seuran otteluita livenä päässyt seuraamaan viimeaikoina ja näin ollen on innostukseni koko ”Thaimaanliigan” pelien tai tapahtumien seuraamiseen ”hieman” hiipunut.
Mitens teillä muilla?
Laittakaapas tarinaa tulemaan.
ASIAA JALKAPALLOILUSTA PATTAYALLA
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
p.s.
kirjoitin kommentin 19:44 erääseen toiseen keskusteluun, sitten tämän aloituksen, ja sitten oooo..oooo..ooooo....dottelin hetkisen jos toisenkin, että julkaistaanko tämä aloitukseni.
ok. julkaistiin, nou hätä. - Anonyymi
Köh köh Kläppi... Urpå, eikö mee millään maaliin, eikö.?
- Anonyymi
Vitunpelle kun sarjaa voi seurata netistä jos kiinnostaa. Buriram voitti hopeaa.
- Anonyymi
Ahaa... Buriram ”voitti” hopeaa. Olitko paikalla kun Buriram loppuotelussa ”voitti” hopeaa? Oliko hyvät ”voitto” jälkijuhlat ja missähän?
T Vitunpele - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa... Buriram ”voitti” hopeaa. Olitko paikalla kun Buriram loppuotelussa ”voitti” hopeaa? Oliko hyvät ”voitto” jälkijuhlat ja missähän?
T VitunpeleVoittohopeajuhlat riemukkaat oli altaalla ja koko kylä karkeloissa isännän käyden ostamassa kylän markettien juomat juhlakansalle, kultaa voittanut joukkue jäi nuolemaan näppejään kun ei päässyt juhlallisuuksiin mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voittohopeajuhlat riemukkaat oli altaalla ja koko kylä karkeloissa isännän käyden ostamassa kylän markettien juomat juhlakansalle, kultaa voittanut joukkue jäi nuolemaan näppejään kun ei päässyt juhlallisuuksiin mukaan.
Sääkö jotta sitten pääsit niinku jonkun varpaita nuolasemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääkö jotta sitten pääsit niinku jonkun varpaita nuolasemaan?
Burimisussa luuseritkin on voittajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Burimisussa luuseritkin on voittajia.
Tsiang Naissa sitä ei ihan mukavaanmiljonääri piäsekkään hammaslääkärin HD:n tarakalle.
Vuokra Vitaralla ken ratsastaa
Voi sitten katuen katsastaa
Kenen tähteä kiillottaa
Ihan sama.
- Anonyymi
Täälläkin sitä nyt ollaan niin kateellisia Kansan Uutisten toimittajalle.
Mun eno on kova jalka pallossa. Joku saattaa tuntea sen sen nimi on ronaldo dinho loikkanen Lapuan palloilijoista. Setämiehellä on pallo jalassa ja se on Riihimäellä YK-joukoissa jalka väen pomona ollu jo 14 vuotta. Joka päivä treenaa ulkona tunnin muurin takana, ettei muut nää miten ne treenaa. Ku treenaa ei tu darraa sano se yks söde laulaja.
Täs on pettereille se mun lempi video ja aimon kans. https://www.youtube.com/watch?v=jz9Mu56inlE
On hienoa sportata, aimon kanssa joogadaan joka päivä. Ei tuu ollenkaa sellasta darraa ku kiljusta mutta kihtiin sattuu ne asennot.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781487Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100895
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 46777
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701