Väärinkäsitys?

Kirjoitteluistaan päätellen palstan ymmärrysrajoitteisten keskuudessa tuntuu vallitsevan väärinkäsitys sanan "anonyymi" merkityksestä. Voin opastaa, että se ei tarkoita samaa kuin idiootti. Toisin sanoen anonyymin kirjoittajan ei tarvitse kirjoittaa kuin idiootti. Tosin yksinkertaisin vaihtoehto on usein totta: anonyymit kirjoittavat niin kuin kirjoittavat, koska aidosti ovat...

27

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moni ei ymmärrä jt opeista syvällisemmin, koska eivät pysty lukemaan ja tutkimaan tuollaisia raskaita asioita, jotka kuuluvat todellisuudessa vain taivaaseen menijöille ja hengellisille johtajille. Tuskinpa Jeesuksen opetuslapsetkaan tyhmimmästä päästä olivat, mutta siitä huolimatta Jeesus sanoi heidän olevan jossakin tilanteessa sellaisia, että eivät pysty vastaanottamaan enempää silloin. Jt laittavat viisivuotiaatkin istumaan nenä kiinni tutkittavassa Vartiotornissa kokouksissa, vaikka tuollaiset asiat sopivat vain aikuisille. Ovatko nuo pienet lapset vahvempia kuin Jeesuksen opetuslapset jotka olivat aikuisia? Jos jotakin vastaanoton rajallisuudesta mainitsee jollekin jt, niin tulee viestinä kylmää sydäntä ja vihaista katsetta. Herkkyys on usein yksi syy, miksi niitä tutkittavia VT ei pysty lukemaan ja olemaan tutkistelutilaisuuksissa läsnä. ”Edistyä” täytyy, mutta se on kohtuuton vaatimus monille.

      • Anonyymi

        Toinen syy miksi niitä tutkittavia aineistoja ei tervejärkinen pysty lukemaan on se että se aineisto on silkkaa paskoo. Puutaheinää ja satuja.


    • Anonyymi

      Kirjoittaako aloittaja nyt itsestään.

      • Tarkista nikkisi, ehkä sinullekin selviää vaikkapa kysymällä äidiltä?


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Tarkista nikkisi, ehkä sinullekin selviää vaikkapa kysymällä äidiltä?

        En ole henkilö jolle vastasit mutta miksi tuollainen piruilu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole henkilö jolle vastasit mutta miksi tuollainen piruilu.

        Varmaan siksi, ettei nimimerkki he-ma ei ole seuraillut koo koo2 alatyylisiä avauksia palstalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole henkilö jolle vastasit mutta miksi tuollainen piruilu.

        Miten niin piruilu?

        Etkö juuri osiittanut olevasi idiootti-anonyymi, kuten aloituksessa esitettiin?


      • Et sitten pyytänyt luetunymmärtämisapua äidiltäsi?

        No, ehkä olet keski-ikäinen persulapsi? Sosiaalityöntekijäsi osannee myös ehkä lukea ja ymmärtää lukemansa. Pyydä apua häneltä.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Miten niin piruilu?

        Etkö juuri osiittanut olevasi idiootti-anonyymi, kuten aloituksessa esitettiin?

        Oletko oikeasti tutustunut koo koo2 kirjalliseen antiin viimeisen10 vuoden ajalta.
        Ellet ole. Toivon ettet ottaisi myöskään kantaa suuntaan tai toiseen.
        Toinen epäilys , mikä juolaht mieleeni. Olet humalassa. Kolmas arvio on se, että olet koo koo2 kaveri.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Et sitten pyytänyt luetunymmärtämisapua äidiltäsi?

        No, ehkä olet keski-ikäinen persulapsi? Sosiaalityöntekijäsi osannee myös ehkä lukea ja ymmärtää lukemansa. Pyydä apua häneltä.

        En ole edelleenkään henkilö jota käskit kysymään äidiltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oikeasti tutustunut koo koo2 kirjalliseen antiin viimeisen10 vuoden ajalta.
        Ellet ole. Toivon ettet ottaisi myöskään kantaa suuntaan tai toiseen.
        Toinen epäilys , mikä juolaht mieleeni. Olet humalassa. Kolmas arvio on se, että olet koo koo2 kaveri.

        Jo vain, tuhnuasiasta on kookoo koko ajan kirjoittanut pelkkää asiaa.

        Valitan myös kirjoitusvihreitäni, koska en juurikaan viitsi lukea uudelleen idiooteille kirjoittamiani loukkauksia.

        Ja kyllä, useimmiten olen kännissä, pilvessä tai muuten vaan hyvällä tuulella!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko oikeasti tutustunut koo koo2 kirjalliseen antiin viimeisen10 vuoden ajalta.
        Ellet ole. Toivon ettet ottaisi myöskään kantaa suuntaan tai toiseen.
        Toinen epäilys , mikä juolaht mieleeni. Olet humalassa. Kolmas arvio on se, että olet koo koo2 kaveri.

        Niin, en myöskään tunne kookoota.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Niin, en myöskään tunne kookoota.

        Kyllä sinä tunnet. Tunnusta pois.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Jo vain, tuhnuasiasta on kookoo koko ajan kirjoittanut pelkkää asiaa.

        Valitan myös kirjoitusvihreitäni, koska en juurikaan viitsi lukea uudelleen idiooteille kirjoittamiani loukkauksia.

        Ja kyllä, useimmiten olen kännissä, pilvessä tai muuten vaan hyvällä tuulella!

        <<Ja kyllä, useimmiten olen kännissä, pilvessä tai muuten vaan hyvällä tuulella!>>

        Sori, mutta kirjoitutyylistäsi noita ei huomaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        <<Ja kyllä, useimmiten olen kännissä, pilvessä tai muuten vaan hyvällä tuulella!>>

        Sori, mutta kirjoitutyylistäsi noita ei huomaa.

        Kännisyyttäni ei tietysti aina huomaa, mutta nauru suorastaan pursuaa kun piikittelen taikauskoisia.


      • Anonyymi

        Jatketaan siitä mihin jäätiin


    • Anonyymi

      Jatketaan siitä mihin jäätiin

    • Anonyymi

      koo koo 2 ja he-ma ovat julkaisseet yhdessä teoksen. Perseenkaivajan riemu.
      Kirjan voi ostaa kaikista kirjakaupoista 12 euron hintaan.

      • Anonyymi

        Pitääköhän tieto paikkansa että he ovat veljeksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääköhän tieto paikkansa että he ovat veljeksiä.

        Voi olla, harmi vaan kun he-masta ei ole kuvaa niinkuin kookoosta logossaan, vertailu olisi helpottanut.


    • Täällä vaan paska lentää ja banjot soi

      • Mukava kuulla että muutkin ovat päihtymässä. Katsotaan mihin kuntoon tässä pääsee kun tuon kaljapäkin saan tyhjennettyä.


    • Anonyymi

      Jatketaan siitä mihin jäätiin

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe