Keskusta on perusta.

Anonyymi

Monet puolueet markkinoi itseään vaihtuvin määritelmin. Ollaan milloin mitäkin, minkä arvellaan myyvän.
Keskusta on suomen peruskallio, joka on ja pysyy. Muita puolueita tulee ja menee.
Keskusta, antoisampaa maaseutuelämää.

8

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika hyvin ilmaisit asian. Väljemmässä viihtyy mainiosti.

    • Anonyymi

      Jos et viittis naurattaa. Tämän päivän kepu on oikestolainen , sijoittajien taskuja täyttävä puolue. Kehua osataan, mutta korruptio rehoittaa kepu puolueen riveissä läpi Suomen. Omia taskuja täytetään ja "hyväveli kavereiden". Pate loppujen lopuksi oikeassa. Vastenmielisempää puheenjohtajaa saa hakea kuin Saarikko. Kulmuni omien toimesta "ansoitettiin" kun oli kovempi luontoinen

    • Anonyymi

      Sekoileva kepu kehittää haitekkia Suomeen sormeilemalla marjanpoimijoita

      Hallitus on säätämässä erillistä lakia ulkomaalaisten marjanpoimijoiden suojelemiseksi taloudelliselta hyväksikäytöltä. Tulossa oleva uusi laki kieltäisi perimästä marjanpoimijoilta maksua rekrytoinnista tai työhön perehdytyksestä.

      Kepu puuhastelee koneinsinöörien kanssa, joiden todistukset ja lukutaito vain ovat jääneet kotiin

      Kepun menetelmät purevat ja Suomeen ei tule osaajia eikä sijoittajia, kun pääpaino on marjanpoimija- koneinsinööreissä

      Kepulaisten avustajien määrä hallituksessa on massiivinen, mikä näkyy hallituksen lakiestysten asioissa ja sisällössä ja epäonnistumisessa yleensä

    • Anonyymi

      Hjallis Harkimo tänään kepusta "Kepu lähtee kovin lupauksin budjettiriiheen, mutta tulee tyhjin käsin ulos. Ministeri-Audin takapenkistä vain pidetään kiinni. Vasemmisto vie ja Saarikko vikisee"

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Keskusta on niin keskellä kuin olla voi, siksi juuri on maan tukijalka.

    • Anonyymi

      Sipilä ei ole ainoa liirumlaarum-hölisijä. Marin puhuu myös läpiä päähänsä minkä ehtii. Iltalehti
      Marinin neljän päivän työviikko nousi uutiseksi maailmalla. Marinin sosiaalidemokraattisen puolueen 120-vuotisjuhlassa Turussa elokuussa esiin nostamaa työajan lyhentämistä on siteerattu runsaasti maailmalla uutissivustoilla jo viikkojen ajan. 6.1.2020

      Niin muuten siteerattiin Sipilän kutsuakin ympäri maailmaa arabimaista Kiinaan, tulkaa matut Suomeen, pääministerin linna on teidän ja täysi ylöspito myös pikkutytöt käytössä. Ja nehän tuli

      Sipilän äänimäärä Oulun vaalipiirissä meni kolmanteen osaan, Sipoon linna myynnissä, hiljaisuus, juhlat loppui, paluu arkeen, ei kuulu edes Saarikon spostilistaan, kaverit väistävät kadulla, joku taputti selkään mutta pakeni paikalta

    • Anonyymi

      Keskellä ollaan ytimessä ja vaikutusmahdollisuuksien kärjessä. Muut kiertävät ympärillä kehää, toivoen pääsevänsä centrumiin.

      Pyöreän pöydän Sotilas.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe