Keskusta, tosiasioiden pohjalta

Keskustalla on isommat linjat lähes ok. Muilla liikaa tuijotusta yhteen pisteeseen.

11

<50

    Vastaukset

    • Politiikassa kannattaa tarkastella isompia linjoja. Liiallinen keskittyminen yksityiskohtiin vie usein harhaan, jopa jonkin puolueen kannattajaksi.

      • Anonyymi

        Niinhän se kannattaa. Mutta tätä palstaa ajatellen Kapi on mielestäni enemmänkin yksityiskohta (=yksi monista kirjoittajista) kuin isompi linja (=palstan aihe Suomen Keskusta). Sinä itse olet täyttänyt tämän palstan keskustelulla yhdestä yksityiskohdasta, ja kirjoituksesi isommista linjoista ovat olleet harvassa. Ja silloin kun kirjoitat vähän isommista linjoista, teet sen parilla lauseella.


      • Anonyymi

        Ikäni on 47 vuotta. Mutta kirjoitit tuossa edellä, että pitää keskittyä yksityiskohtien sijasta isompiin linjoihin. Mutta mielestäni sinä itse et tee sitä, vaan olet jumiutunut tällä palstalla palstan aiheen kannalta yksityiskohtaan. Etkä edes yksityiskohtaan, joka liittyisi mitenkään palstan aiheeseen, siihen suurempaan kokonaisuuteen. Joten en tajunnut, miksi puhut isompien linjojen puolesta, jos olet itse tällä palstalla kaikkein selkeimmin "yksityiskohtiin"... tai ei monikossa, vaan yhteen ainoaan "yksityiskohtaan" keskittyvä kirjoittaja?


    • Anonyymi

      Lestadiolaisuuden ja keskustalaisuuden pohjalta tehdään päätökset.

    • Anonyymi

      KEPULAISET ON JUUTTISÄKKI ELÄTTIÄ MILLON MISTÄKIN PUMMIMASSA PUMMAAMASSA KATOKORVAUKSIA, TUKIAISIA JA VEHVILÄINEN LEHESSÄ SANOO : yli-viikaria ei pidä virasta pidättää.

    • Anonyymi

      Hiekkatiet kuntoon jotta suomalaiset pääsevät kirkolle.

    • Anonyymi

      Keskusta on ollut perinteisesti Suomen sivistykse ja talouden ja hyvivoinnin perusta, mutte ei enää nykyään.
      SDP .ssä varsinkin tuijotetaan yhteen pisteeseen kaikkessa, Sanna Marin eloton tuijottaja, kuollut puolue, hapattaa mätäntyessään kaiken.

    • Anonyymi

      Keskusta mädännyttää kaiken, se tuli vaaleissa ilmi.

    • Anonyymi

      Jarno Liski kirjoittaa 2019 ilmestyneessä kirjassa Keskustan valtakunta - kertomus rahasta, vallasta ja korruptiosta (Into), että Sipilän rikastumisella ei ole ollut tekemistä äänestäjille esitellyn autotallissa puuhastelun tai insinööriosaamisen kanssa.


      Liski Jarno, Hänninen Jyri: Keskustan valtakunta - Kertomus rahasta, vallasta ja korruptiosta

    • Anonyymi

      Huijattinko keskustaa Sote-uudistuksessa? Nyt paikallisuutisissa kävi selväksi, että maakuntasoten päättäviin elimiin äänestetään isojen kaupunkien edustajat, jolloin siellä ei taida montaa keskustalaista olla.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe