Eilen ja tänään?
Menee naiselle.
Tunsitko minun kaipuuni
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joooo ihan itketti 😭
- Anonyymi
Miten olisi pitänyt tuntea?
- Anonyymi
En kyllä tuntenut, joskus aiemmin kauan kauan sitten on ollut sellaisiakin tuntemuksia. Eilen ja tänäaamuna on sen sijaan ollut aivan kauhea kiima. Enpä tiedä mistä se oikein tulee. 😉
Turhauttavaahan tuo on, korona-aikana ja sinkkuna. Ehkäpä. Entä oletko itse tuntenut kaivattuja tuntemuksia?
- Anonyymi
Olisi ehkä selkeämpää jos viesti ilmestyisi puhelimeen.
- Anonyymi
Ainakin sellainen jota aina ajattelen, oli eilen aktiivinen fasessa samaan aikaan.
- Anonyymi
Tunsin rakkautta
- Anonyymi
Olen jo kauan tuntenut...
- Anonyymi
Nou komment.
- Anonyymi
Tee joku konkreettinen teko varmistaaksesi, tunteeko hän kaipuun. Sovi mielessäsi joku kohtuullinen paikka, mjhin menet ja pyydä intuitiivisesti hänet sinne. Näin pääset kokeilemaan tuon sun ajattelun vaikutuksia?! Jos tuo ei onnistu, niin ei ole välillänne telepaattista yhteyttä.
- Anonyymi
Joo, sellainen lämmin energia aivan pisti polvilleen ja pani haukkomaan henkeä.
- Anonyymi
En ole tuntenut mitään pitkään aikaan.
- Anonyymi
En, enkä tänäänkään. Tuskinpa huomennakaan. Ylihuomisesta puhumattakaan. En eilen, en toissapäivänä, en sitä edellisenä päivänä. Syy varmaan on se, että hän ei kaipaa mua, eli ei ole mitä tuntea.
- Anonyymi
Juu kyllä se menee niinkuin tosielämässäkin, että kohdehenkilön pitäisi tehdä asia selväksi.
Muuten telepatia voi tarttua kollektiivista, eli ihan mistä vain.
- Anonyymi
En ole tuntenut pitkään aikaan, tämä tekee minut surulliseksi. Mutta, sitten herään siihen todellisuuteen niin jos hän minua oikeasti kaipaisi... Hän ottaisi yhteyttä, tekisi tikusta asiaa, tulisi käymään kylässä. Osoittaisi irl kaipuunsa. 😔💔✨
- Anonyymi
Tunnen kyllä toisinaan. Harvemmin vaan kuin ennen. Tänään tunsin vahvana taas aamupäivällä. Taitaa vaan olla oman pään haaveita enemmänkin. Mutta en valita.
- Anonyymi
Joka ikinen päivä 😥❤
- Anonyymi
Tuu , ota sut syliin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703269
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753097Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682962On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611709
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251677- 351665
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 591586