Sinkkumies Kouvolasta

Anonyymi

Voitti Eurojackpotista reilut 240 000€. Nyt ei varmaan ole morsianehdokkaista pulaa...

8

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Gold Diggereitä parveilee varmasti ympärillä

• Anonyymi

Onnea Simolle tornionmäkeen. Onko rakennushommat nyt tehty vai vieläkö meinasit mennä tehtaaseen ?

• Anonyymi

niiin kyllä ne huorat antaa kun rahaa piisaa.
      minulle ne antaa vaikka ei ole mitään rahaa.
      pitää olla komea, isomahainen, vahva ja karski
      pohjanmaanmies.
      asuin aiemmn täällä, ehkä palaan joskus taas .
      kymenlaakso on kaunista seutua.

• Anonyymi

Jotkut naiset on niin idiootteja, että katsovat lompakkoon, eivät niinkään siihen, että luonne, terveys ja elämäntavat ovat sopivat.

• Anonyymi

kato ne odottaa perintöä.
      ei mitään rakkautta.
      paskat siitä, kunhan rahaa tulee.
      on tsässä elämässä muutenkin tarpeeks kuolemista,
      mitä kukaan ei toivo ainalaam lähiomaisilleen-
      silloin raha ei merkkaa yhtään mitään.

nämä tällaiset hutsuhommat on sitten eri asioita.

• Anonyymi

Sitä se näyttää olevan. Minua ei raha kiinnosta. Oon uuskommunistinen. Vidu että periminen pitäis kieltää, ja varoista pitäis jakaa suvulle vain siinä tilanteessa, että todella ansaitsevat ne mm. hyvien geeniensä ansiosta. Rahat niille, jotka sitä osaa käyttää!

• Anonyymi

perintöriidat on v itusta.
      tilukset saisivat myydä vittuun ja jakaa rahat pimeenä.
      ei ne valtiolle kuulu toisten omaisuudet.

• Anonyymi

Valtio on mustekoukeroita paperilla. Leima perässä. Tätä harva ajattelee. Suomen laki on siellä, missä on ihmiset, jotka haluaa sitä noudattaa. Itse olen pärjännyt luonnonlain avulla tähänkin saakka. Valtio taas aiheuttaa välinpitämättömyydellään sitä, että ihmiset ei meinaa uskoa enää itseensä ja mahiksiinsa kun kaikki on erotettu toisistaan "hajoita ja hallitse" -periaatteella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4868
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      9
      3316
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      15
      2530
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1613
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1546
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1316
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1239
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      216
      971
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      68
      932
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      845
    Aihe