Haluan tappaa itseni

Anonyymi

Hei olen 15 vuotias tyttö jonka itsetunto on nollassa puoli iskän takia. Hän on haukkunut minua siitä lähtien kun menin yläasteelle. Tällä hetkellä se tilanne on sen verran paha että olen harkinnut itsemurhaa. Hän syyttää minua sen ja mun äidin riidoista, että se kaikki olisi minun vikani ja jos he eroisivat se olisi toden näköisesti minun vikani. En todellakaan halua elää enää tällaisessa elämässä, haluan syntyä joksikin toiseksi kenellä on perheasiat hyvin. Mitä tehdä? Tarvitsen apua.
Muuten olen puhunut tästä äidin kanssa eikä hän usko minua.

5

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sekaisin247 chat auttaa.

    • Anonyymi

      Soita 112 jos on akuutti hätä tai sitten netistä löytyy paljon apua tarjoavia sivuja esim sekaisin chat

    • Hei,

      Hyvä, että kirjoitit tänne! Aikaisemmilta kirjoittajilta saitkin jo hyvän neuvon Sekasin-chatistä sekä muista netissä olevista auttamispalveluista.

      Tässä vielä pari suoraa linkkiä palveluihin:

      https://sekasin247.fi/

      Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

      Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joista voisit hyötyä. Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilön löydät kohdasta Mieli Tukisuhde. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja ryhmächattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä ja kaikkia siellä olevia palveluita pääsee käyttämään, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivustolle. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Kannustan sinua kertomaan tilanteestasi myös jollekulle lähipiirissä olevalle turvalliselle aikuiselle, joko perhepiirissä tai koulussa.

      Lämpimin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Itellä on sellane tilanne että oon 14v ja oon kärsinyt masennuksen tunteesta kauan oletan että mulla ei oo virallista masennusta vaikka onkin sellane tunne. Haluan vain kuolla pois

      • ei siinä täysin terve vissiin oon mutta oon halunnut kuolla sit siitä lähtiin kun muistan 4vestä. Selitä masentuneen tunne 😂 miten olla masentunut jos ei ole masentunut. Sori jos kommentoin oudosti ja se haittaa sua, mutta olen yksinäinen ihminen eikä minulla ole ketään jolle puhua ihan perus settiä, mutta mullakin sellanen olo enkä oikeen jaksa välittää yhtään mistään et jos elämä tästä menee vaikeeks niin ainahan vapaana pystyn tekee sen kauvan odotetun ja halutun itsarin. Olenhan ollut tällä kannalla pitkään ja toivonut jokaiselle synttärilläni tätä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe