Haluan tappaa itseni

Anonyymi

Hei olen 15 vuotias tyttö jonka itsetunto on nollassa puoli iskän takia. Hän on haukkunut minua siitä lähtien kun menin yläasteelle. Tällä hetkellä se tilanne on sen verran paha että olen harkinnut itsemurhaa. Hän syyttää minua sen ja mun äidin riidoista, että se kaikki olisi minun vikani ja jos he eroisivat se olisi toden näköisesti minun vikani. En todellakaan halua elää enää tällaisessa elämässä, haluan syntyä joksikin toiseksi kenellä on perheasiat hyvin. Mitä tehdä? Tarvitsen apua.
Muuten olen puhunut tästä äidin kanssa eikä hän usko minua.

5

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sekaisin247 chat auttaa.

    • Anonyymi

      Soita 112 jos on akuutti hätä tai sitten netistä löytyy paljon apua tarjoavia sivuja esim sekaisin chat

    • Hei,

      Hyvä, että kirjoitit tänne! Aikaisemmilta kirjoittajilta saitkin jo hyvän neuvon Sekasin-chatistä sekä muista netissä olevista auttamispalveluista.

      Tässä vielä pari suoraa linkkiä palveluihin:

      https://sekasin247.fi/

      Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 9-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoiset.

      Myös Tukinetissä on monenlaisia palveluita, joista voisit hyötyä. Tukinet -tukipisteesi netissä, https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilön löydät kohdasta Mieli Tukisuhde. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja ryhmächattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna kellon ympäri vuoden jokaisena päivänä ja kaikkia siellä olevia palveluita pääsee käyttämään, kun on anonyymisti rekisteröitynyt ja kirjautunut sivustolle. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Kannustan sinua kertomaan tilanteestasi myös jollekulle lähipiirissä olevalle turvalliselle aikuiselle, joko perhepiirissä tai koulussa.

      Lämpimin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • Itellä on sellane tilanne että oon 14v ja oon kärsinyt masennuksen tunteesta kauan oletan että mulla ei oo virallista masennusta vaikka onkin sellane tunne. Haluan vain kuolla pois

      • ei siinä täysin terve vissiin oon mutta oon halunnut kuolla sit siitä lähtiin kun muistan 4vestä. Selitä masentuneen tunne 😂 miten olla masentunut jos ei ole masentunut. Sori jos kommentoin oudosti ja se haittaa sua, mutta olen yksinäinen ihminen eikä minulla ole ketään jolle puhua ihan perus settiä, mutta mullakin sellanen olo enkä oikeen jaksa välittää yhtään mistään et jos elämä tästä menee vaikeeks niin ainahan vapaana pystyn tekee sen kauvan odotetun ja halutun itsarin. Olenhan ollut tällä kannalla pitkään ja toivonut jokaiselle synttärilläni tätä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      341
      3841
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1709
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      59
      1473
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe