Mittasin eilen munaani erektiossa ja se on 21 cm pitkä ja 15 cm paksu. Tykkään että mulla on iso muna jotta olisin "pomo" mutta tuskin kukaan nainen haluis ottaa niin isoa vai?
Viimeisin mittaukseni
17
710
Vastaukset
- Anonyymi
Oleellista on se miten mittasit ja millä.
- Anonyymi
Pituutta voi olla mutta paksuutta ei. Vilkas mielikuvitus.
- Anonyymi
Ympärysmitta voi olla 15 cm, jolloin paksuus on 4,8 cm. (Ympärysmitta jaettu 3,14).
- Anonyymi
Tuskin on noin iso täällä voit kertoa mitä vaan ei isokulliset täällä
mainosta ei tarvii veikkaan että sulla on n. 12 cm- Anonyymi
Minä myöskään en ymmärrä miksi pitäisi isolla mulkulla tällaisella luuseripalstalla kehuskella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myöskään en ymmärrä miksi pitäisi isolla mulkulla tällaisella luuseripalstalla kehuskella!
Varmaan saada muut kateelliseksi.
- Anonyymi
Vittu 15cm paksu?? Jumalauta äijällä paistaa varmaa pikkasen lahkeessa
- Anonyymi
No mä valehtelin ja mittasin väärin paitsi toi 15 cm paksu on totta. Seisokissa pituutta on 18 cm nyt kun mittasin oikein.
- Anonyymi
Just mitattu pituus 18cm ympärys 15.5cm. Sinun reilusti isompi.
- Anonyymi
Väärin mittasit .
- Anonyymi
Ei kun meillä on sama pituus, sori kun mä valehtelin, oli silloin suuri ego.
- Anonyymi
Oikein mitattu.
- Anonyymi
Mulla on vain 12/12 cm, mutta täyttää hyvin vaimon tiukan kolon.
- Anonyymi
Entä sitten? Ketä se kiinnostaa
- Anonyymi
Varmasti monia!
- Anonyymi
Oma toiminen mittaus on hölmöä.
Nainen kyllä tietää mikä on iso. Mutta onko isosta mitään hyötyä?
Tässä pari kommenttia mitä naiset ovat kertoneet minulle.
1. Onneksi en tykkää peppusekstä koska on kokoa
2. Niin iso ettei tunnu hyvälle suussa kun ei saa kunnolla sisään. Vaikka tykkää peppupanosta niin se ei mahdu sinne omalla kosteudella.- Anonyymi
Ei kait nyt kenenkään perseeseen ilman luistoa mene mikään!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854022
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992263Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312038Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271811- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell701790Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501