Miten naiset käyttäydytte kun näette ihastuksenne

Anonyymi

Hymyilettekö hysteerisesti vai naurahdatteko vai teettekö jotain outoja eleitä?

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhun paljon, silkasta ilosta:) Yleensä olen aika hiljainen. Tarkkailen myös toista aika tiiviisti, ehkä jopa liian.

• Anonyymi

Milloin mitäkin. Sitä ei voi hallita. Touhu on mitä kummallisinta.

• Anonyymi

Silleen vaan. Ihastus tietää paremmin. En tarkkaile itseäni koko ajan.

• Anonyymi

Hymyilen ja tervehdin. Hänen kanssaan on niin helppo jutella, että tulee puhuttua paljon. Molemmat puhuvat, en vain minä.

• Anonyymi

Hymy taitaa usein välittyä ja se puhe voi ajoittain mennä siihen että sanat menee sekaisin

• Anonyymi

Koitan olla näkymätön. Katson muualle. Yritän sulautua tapettiin ja haihtua

• Anonyymi

Alkoi naurattaa😂, viimeks eilen.. Meillä on sellaista flirttiä, ettei varmaan jää epäselväksi mitä kukin ajattelee, ihan leikkiä, mutta milloin se sit johtaa johonkin.

• Anonyymi

Taidan hymyillä kuin hangon keksi ja yritän tiesti kovasti vähän lieventääkin sitä tunnetta etten vaikuta ihan sekopäiseltä. Tällä hetkellä ei tosin ole ihastuksia niin ei tarvi tuollaisia murehtia. Mutta onhan se kyllä mukava tunne.

• Anonyymi

Hymyilen tai välttelen :) Molempia erään vuoksi..

• Anonyymi

Mä ainakin lonksutan tekareita ja hypin yhdellä jalalla. Siitä huomaa,että näin ihastukseni.

• Anonyymi

No eihän sitä omaa höpsähtäneisyyttä edes täysin tiedosta, mutta varmaankin selväjärkisimpinä hetkinä tulee vedettyä naama peruslukemille ja yrittää muutenkin käyttäytyä kutakuinkin ihmismäisesti. Hermostuneen naurahtamisen tunnistan, maahankatselun, syrjäsilmällä katselun, lasittuneen katseen, ehkä kädet puuskassa puolustusasemiin, hiusten haromisen ja joskus kyllä sitten unohtaa itsensä siinä toisen edessä ihan täysin ja on vaan pihalla ku lumiukko. Tai sitte lähtee lipettiin hyvissä ajoin, huonompana päivänä.

• Anonyymi

En mitenkään erityisesti, en anna turhaa toivoa.

• Anonyymi

Kommentti on lähetetty onnistuneesti

• Anonyymi

Tällei ois järkevin tehä Matt. 21: 12–13

• Anonyymi

Hmmm. Alussa tuli sellainen hiprakka olo kun näki toisen. Nyt kun tää vaan jatkuu ja jatkuu niin oon jo asiallinen. Mut suoraan silmiin katsomisella ja hymyllään saa mut pois raiteilta. Ja toki automaattisesti rekisteröin missä mun hän on, jos vaikka pihalla. Yleisesti tutkittu, että toisen eleiden matkiminen ja hiusten harominen on tyypillistä ihastuneille.

• Anonyymi

Naama on kuin Hangon keksillä :)
      Kädet tärisee , jalat tutiseen ja tuhansia perhosia lentelee vatsassa..

• Anonyymi

Saako niitä Hangon keksejä muuten enää mistään? Nehän oli ennen yleisiä. Keksissä oli hymyilevät kasvot.

• Anonyymi

En ole teinityttö. Korostuneen rauhallisesti käyttäydyn. Usein kukaan ei aavistakaan että juuri se mies on ihastukseni

• Anonyymi

Omalta kohdalta sanoisin että mieli on yhä kuin teinillä vaikka tuota ikää on kertynyt.

• Anonyymi

Hymyilen hysteerisesti. Toisaalta saatan mykistyä ja käpertyä kuoreeni. Käytös muuttuu rautakankeakin jäykemmäksi. Mitä enemmän tiedostan sen, sitä vaivaantuneemmaksi muutun. Jos on joku juttu ja puheenaihe mihin pitää keskittyä rentoudun vähitellen. Olen sellainen lähestyttävä varovaisesti tyyppi ihmiselle joka herättää tunteita. Luulen että ujous on geeneissä. Vaikka toisaalta olen myös rohkea joissain asioissa.

• Anonyymi

Täyttelen Lidlin hyllyjä suupielet alaspäin. Pysyn näköetäisyydellä, mutta en IKINÄ tervehdi tai hymyile hänelle. Vilkuilen salaa.
      Kyttään takahuoneessa miesasiakasta valvontakameroiden avulla.

T: Liidelin työntekijä muija

• Käyttäytyminen vaihtelee mulla eri tavoin. Välillä en katso ollenkaan, ja yritän olla kuin kyseinen ihminen olisi mulle kuin ilmaa, mitä hän ei todellakaan ole. Toisinaan taas katse seuraa tarkkaan hänen menoaan. En tiedä näkyykö mitkään mun tunteista, ja joita en tietoisesti halua paljastaa, joinakin merkkeinä joita en itse itsessäni huomaa.

En ole koskaan oikein näyttänyt kiinnostustani kenellekään sellaiselle johon olen ihastunut, ja tämä juurtaa parinkymmenen vuoden päähän ya- ja lukio -aikoihin. Olin luokkalaisteni -pääsääntöisesti tyttöjen osalta- hyljeksimä, ja siten kiusattu, joka vuoron perään otettiin mukaan porukkaan, ja sitten taas heivattiin porukasta pihalle. Jos olisin näyttänyt ihastuneeni johon kuhun, olisin saanut siitä armotonta kuittailua, ja mua oltais ilkuttu asiasta kovaan ääneen nolaten mut täysin.

Tällöin opin piilottamaan tunteeni, ja vuosia myöhemmin vasta juotuani uskalsin näyttää kiinnostustani, ja tekemään aloitteita. Ujous yhdistettynä siihen muistoon miltä toisten pilkan kohteena olo tuntui, on syynä siihen etten pysty näyttämään tunteita silloin kun oon epävarma toisesta ja tämän tunteista. Eikä pitkä, vuosia kestänyt yksinolo lisää kiinnostuksen näyttämistä, varsinkin kun edellisessä suhteessa koki hyväksikäyttöä. Mä olen mikä olen, ja tuskin pystyn sitä muuttamaan.

• Anonyymi

Olisin voinnut kirjoittaa samalla tavalla jos omaisin kirjoituslahjat. Hyvin kirjoitit asian ja lohuttavaa tietää että muillakin vastaavia kokemuksia. Mutta olen myös pahoillani puolestasi koska kenenkään ei tarvisi joutua kokemaan tuota.

• Anonyymi

Välttelen ja pakenen.

• Anonyymi

Joskus en saa sanaakaan suustani, tai sitten puhun ihan höpöjä ja liikaa. Toisinaan saan pidettyä puheeni suht normaalina, mutta sitten tiputan tai unohdan jotain hermoillessani. Hymyilen (maskin takana), tai sitten en, kun toinen saa liikaa tunteita aikaan.
      Kauempaa katson kyllä silmiin pitkäänkin, mutta lähellä alkaa ujostuttamaan liikaa yleensä aina. Tunnen itseni teiniksi, vaikka sitä en todellakaan enää ole. Eli käytös on aika monipuolista riippuen kaikesta... Enpä olisi uskonut, että joku saa vielä minussakin näin voimakkaat tunteet heräämään.

• Anonyymi

Se ei kuulu tähän!😠

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      70
      3279
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3097
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2972
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2641
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2152
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1719
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1687
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1675
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1669
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1586
    Aihe