Dacia kuskit huomio!!

Anonyymi

Nyt tarkkana kaikki Daciakuskit. Daciat ei kestä normaalia käyttöä. Ei mulla muuta.

9

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Dacia kestää siinä missä muutkin.

• Anonyymi

Aika syvältä puskasta huutelet ilman mitään perusteita.

• Anonyymi

Aina löytyy ihmisiä joille ei voi antaa kuin tasan metrin pituisen ratakiskon.
      Lyhyemmän ne aina hukkaa ja pitemmän taivuttaa mutkalle.

• Anonyymi

Dacia on kaukana ratakiskosta. Tunkki hieman kopsahti kylkeen niin näyttää kuin olisi kolarissa ollut. En ole ikinä yhtä heikkoa auton peltiä nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Dacia on kaukana ratakiskosta. Tunkki hieman kopsahti kylkeen niin näyttää kuin olisi kolarissa ollut. En ole ikinä yhtä heikkoa auton peltiä nähnyt.

Dacia on markkinoiden heikoin auto, samalla halvin myös, siinäpä miettimistä ostaisiko.

• Anonyymi

Tällaiset hyvin perustellut ja kokemusperäiset aloitukset ovat kyllä ihan parhaita, hienoa poika.

• Anonyymi

Nyt tarkkana kaikki Daciakuskit. : Minä olen sitä päivää odottanut kuin kuuta nousevaa ja mittarissakin ylittyi jo 400000km. Ei sitä päivää näytä tulevan että Dacia henkäisis viimeiset. !!!

• Anonyymi

Miksi tuo pitää Daciakuskeille vakuuttaa?

• Anonyymi

Niuvan kellari komeron trollitehtaalta kipinkapin omalle osastolle hakeen iltalääkkees. . Viikkoon et oo taas lääkeitäs ottanu ja piä iha sekas. . .taitaapi oll trollin piä ain sekas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      84
      1756
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1399
    3. En malta odottaa mies että tulet minuun

Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
      Ikävä
      119
      1190
    4. Siltojen varjoissa

Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
      Ikävä
      287
      1137
    5. Vanhemmalle naiselle

Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
      Ikävä
      87
      1132
    6. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      63
      942
    7. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      56
      932
    8. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      20
      900
    9. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      40
      887
    10. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      854
    Aihe