Mites tämä kesäaika 2021

😷👓👜 on lähtenyt käyntiin? Itse olen vielä talviajassa ja vähän niinkuin talviunillakin 😅

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä menee tässä kohtaa aina kuukausi ihan sekaisissa olotiloissa. En saa nukuttua niin en saa tarpeeksi unta ja muutenkin ihan joka hemmetin rytmi, ruokailurytmistä lähtien, on sekaisin. Siitä sitten pääsee pikkuhiljaa edes jonkilaiseen rytmiin, mutta hyvää ei tule koskaan. Koko kesä menee pirun huonolla unilla. Kun viimein pääsee takasin normaaliin aikaan niin ei hemmetti se on ihanaa. Nukahtaa illalla kunnolla ja herätä aamulla pirteänä. Umpikahelein keksintö ikinä koko kellojen siirtely. 😅

      • Kellojen siirtely, EU ja euro oli kyllä minusta epäonnistuneita päätöksiä. Mutta niihin oli pakko sopeutua kun kansan enemmistö niitä halusi.

        Vähältä piti etteikö viime syksy olisi ollut viimeinen kellojen siirtelyaika. Kai siitä jollakin aikataululla pois päästään.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kellojen siirtely, EU ja euro oli kyllä minusta epäonnistuneita päätöksiä. Mutta niihin oli pakko sopeutua kun kansan enemmistö niitä halusi.

        Vähältä piti etteikö viime syksy olisi ollut viimeinen kellojen siirtelyaika. Kai siitä jollakin aikataululla pois päästään.

        Minä siirtelen kellon viisareita😊. Kellojen siirtely ei paljoa hyödytä🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä siirtelen kellon viisareita😊. Kellojen siirtely ei paljoa hyödytä🤔.

        No minä en kyllä siirtele yhtään mitään. Hoitavat ihan itse nuo siirtelynsä. Pöljää se
        silti on.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kellojen siirtely, EU ja euro oli kyllä minusta epäonnistuneita päätöksiä. Mutta niihin oli pakko sopeutua kun kansan enemmistö niitä halusi.

        Vähältä piti etteikö viime syksy olisi ollut viimeinen kellojen siirtelyaika. Kai siitä jollakin aikataululla pois päästään.

        Itse henk. koht. olen vain hyötynyt EU:sta ja Eurosta. Minulle ne ovat siis olleet erittäin hyvä juttu. Jos niistä oltaisiin lähtemässä piis niin täysyisi laskeskella onko järkeä jäädä koko maahan. Vaan eipä sitä nyt tarvitse pohtia. Tästä siirtelystä toivon, että päästäisiin eroon. Sen tosin huomasi jo viime keväänä, että etätöissä tämä muutos on helpompi. Aamusta voi nyt niin helposti vähän joustaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä siirtelen kellon viisareita😊. Kellojen siirtely ei paljoa hyödytä🤔.

        Terävä huomio! 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        No minä en kyllä siirtele yhtään mitään. Hoitavat ihan itse nuo siirtelynsä. Pöljää se
        silti on.

        Mulla mikrouuni, kuntopyörä ja seinäkello tarttee siirtelyn!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse henk. koht. olen vain hyötynyt EU:sta ja Eurosta. Minulle ne ovat siis olleet erittäin hyvä juttu. Jos niistä oltaisiin lähtemässä piis niin täysyisi laskeskella onko järkeä jäädä koko maahan. Vaan eipä sitä nyt tarvitse pohtia. Tästä siirtelystä toivon, että päästäisiin eroon. Sen tosin huomasi jo viime keväänä, että etätöissä tämä muutos on helpompi. Aamusta voi nyt niin helposti vähän joustaa.

        Niin, jotkut hyötyvätkin ja jotkut eivät. Kesäaikamuutos on tosiaan helpompaa niillä, jotka ovat etätöissä.


    • Anonyymi

      Kone lämpiää jo sillain taasen mukavan lailla ja kesää ja syksyä kohden mennään... Lisää paistetta auringon kiitos ja näkemiin 🐥🐤🐥🐤🐥

      • Jos nyt kevät kuitenkin tulisi ensin. Auringon valo saa suomalaisetkin kömpimään ulos talvipesistään. Valon lisäksi minusta on kiva että luontoon tulee enemmän väriä. 👍🌞🌷🌹🐝


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Jos nyt kevät kuitenkin tulisi ensin. Auringon valo saa suomalaisetkin kömpimään ulos talvipesistään. Valon lisäksi minusta on kiva että luontoon tulee enemmän väriä. 👍🌞🌷🌹🐝

        Luonto herää viimeinkin taas kerran eloon ja sitä sitä seuraillessa 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luonto herää viimeinkin taas kerran eloon ja sitä sitä seuraillessa 👍

        On kyllä joka kevät suuri ihme miten äkkiä se kesän vehreys tulee näkyviin lumien poistuttua.


    • Anonyymi

      No ei kai siinä muuta ku herää tunnin myöhemmin vaan.

      • Monella häiriytyy yöunet muutoksesta. Vai onko se tuo täysikuu mikä sekottaa pään?


    • Anonyymi

      Tänään on vuoden paras päivä, kun siirrytään valoisiin iltoihin täällä etelässäkin. Valittajien maakunnissahan on valoisaa kesäisin muutenkin.

      • Anonyymi

        Etelässä elän ja nimenomaan se turha valo raivostuttaa. Nyt viikolla oli jo valoisaa seiskaan asti ja kesää kohti ilta pitenee vielä lisää ilman mitään "lisätunteja". Hetken päästä koskasn ei ole riittävän pimeää nukkumiseen, vaikka olisi millaiset pimennys verhot. Kuka oikeasti kaipaa "valoisaa tuntia" keskelle yötä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etelässä elän ja nimenomaan se turha valo raivostuttaa. Nyt viikolla oli jo valoisaa seiskaan asti ja kesää kohti ilta pitenee vielä lisää ilman mitään "lisätunteja". Hetken päästä koskasn ei ole riittävän pimeää nukkumiseen, vaikka olisi millaiset pimennys verhot. Kuka oikeasti kaipaa "valoisaa tuntia" keskelle yötä?

        Haluat siis, että aurinko nousee kolmelta yöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluat siis, että aurinko nousee kolmelta yöllä.

        Ennemmin todellakin niin. Nukahtaminen on hankalampaa, kuin nukkumisen jatkaminen.


      • Kiva kun vieläkin on hämärää, vaikka kello on yli 20.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etelässä elän ja nimenomaan se turha valo raivostuttaa. Nyt viikolla oli jo valoisaa seiskaan asti ja kesää kohti ilta pitenee vielä lisää ilman mitään "lisätunteja". Hetken päästä koskasn ei ole riittävän pimeää nukkumiseen, vaikka olisi millaiset pimennys verhot. Kuka oikeasti kaipaa "valoisaa tuntia" keskelle yötä?

        Sun pitää hommata sellaiset mustat laput silmille, joita lentokoneissakin käytetään!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sun pitää hommata sellaiset mustat laput silmille, joita lentokoneissakin käytetään!

        No sitten se tunne jostain lärpättimistä naamalla pitäis hereillä 😁.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sitten se tunne jostain lärpättimistä naamalla pitäis hereillä 😁.

        Joo, ei kaikki osaa niiden kanssa nukkua. Mullakin vielä opettelussa uniapnean hengityskone, jossaa on naamalla naamari. Se puhaltaa mulle ilmaa koko yön. Nyt olen päässyt siihen, että herään vain kaksi kertaa yössä, joa on aika hyvä.


      • Itse ainakin olen energisempi, kun luonnon valoa on enemmän!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe