Mistä on peräisin dacian huono maine? Nykyään ovat hyviä autoja mutta ovatko ennen olleet paskoja jo valmiiksi?
Mistä Dacian huono maine?
6
68
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuohon ole kuin yksi vastaus. Koko suunnittelu, materiaali, kokoamis ja työkustannukset, osatuotanto, niiden laatu yms on kiristetty ja säästetty sellaiselle
tasolle, että hinta saadaan edulliseksi mutta näillä edellä mainituilla asioilla ei tietenkään saa niin hyvää laatua kuin toisen merkin ideologiaa ja kunnianhimoista halua laatuun. Raha ratkaisee. Sen sitten saa huomata katsastus tutkimuksissa. Häntäpäätä pidetään, mutta ei Dacia kuitenkaan p, ka auto ole, se on vain hintansa väärti.
Hyvällä pidolla ja hoidolla sillä ajaa varmasti pitkäänkin. Volvonkin saa hajoamaan kun sitä kohtelee huonosti, ei hoitoa, ei huoltoa, raskasta raakaa ajoa, kyllä sekin nopeasti hajoaa.
Olen itse ajanut paljon haukutulla Fiatilla 24 v ja taas meni katsastuksesta läpi, jarruja vain jouduttiin rustamaan. 2 kertaa kori on massattu ja huoltokirja on täydellinen, toinen huoltokirja on jo menossa. Voisin ostaa Dacian hyvinkin ja pitää sitä hyvin niin varmasti sen kanss pärjää. Tämä on asenne kysymys, voisinhan pistää autoon 20 tuhatta Dacian hintaan lisää mutta saman matkan ajaa Daciallakin. - Anonyymi
Uskon, että Dacian maine on pääasiassa ihmisten ennakkoluuloista johtuvaa. Moni on liian "hieno" ajaakseen romanialaismerkillä, vaikka järki sanoisi muuta.
- Anonyymi
Jokinhan ne ennakkoluulotkin on saanut aikaan. Sitä minä ihmettelen, että automallit, joita muualla maailmassa myydään Renaultina, ovatkin täällä Dacioita. Esimerkiksi nyt vaikka tämä tuleva sähköauto Dacia Spring, joka valmistetaan Kiinassa ja esiintyy siellä nimellä Renault K-ZE. Miksei se voisi olla samanniminen täälläkin, kauppa varmasti kävisi paljon paremmin!?
- Anonyymi
Vähävaraiselle apinalle sopiva kippo! Oikeat autot on sitten erikseen.
- Anonyymi
Olihan taas älykäs kommentti 👍👍👍
- Anonyymi
Tämä juuri. Töykeille köyhille tarkoitettu auto. Hajotkaa paskaanne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841786- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191230Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871172Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 66983
- 56942
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40917Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910- 34864