Mistä Dacian huono maine?

Anonyymi

Mistä on peräisin dacian huono maine? Nykyään ovat hyviä autoja mutta ovatko ennen olleet paskoja jo valmiiksi?

6

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuohon ole kuin yksi vastaus. Koko suunnittelu, materiaali, kokoamis ja työkustannukset, osatuotanto, niiden laatu yms on kiristetty ja säästetty sellaiselle
      tasolle, että hinta saadaan edulliseksi mutta näillä edellä mainituilla asioilla ei tietenkään saa niin hyvää laatua kuin toisen merkin ideologiaa ja kunnianhimoista halua laatuun. Raha ratkaisee. Sen sitten saa huomata katsastus tutkimuksissa. Häntäpäätä pidetään, mutta ei Dacia kuitenkaan p, ka auto ole, se on vain hintansa väärti.
      Hyvällä pidolla ja hoidolla sillä ajaa varmasti pitkäänkin. Volvonkin saa hajoamaan kun sitä kohtelee huonosti, ei hoitoa, ei huoltoa, raskasta raakaa ajoa, kyllä sekin nopeasti hajoaa.
      Olen itse ajanut paljon haukutulla Fiatilla 24 v ja taas meni katsastuksesta läpi, jarruja vain jouduttiin rustamaan. 2 kertaa kori on massattu ja huoltokirja on täydellinen, toinen huoltokirja on jo menossa. Voisin ostaa Dacian hyvinkin ja pitää sitä hyvin niin varmasti sen kanss pärjää. Tämä on asenne kysymys, voisinhan pistää autoon 20 tuhatta Dacian hintaan lisää mutta saman matkan ajaa Daciallakin.

• Anonyymi

Uskon, että Dacian maine on pääasiassa ihmisten ennakkoluuloista johtuvaa. Moni on liian "hieno" ajaakseen romanialaismerkillä, vaikka järki sanoisi muuta.

• Anonyymi

Jokinhan ne ennakkoluulotkin on saanut aikaan. Sitä minä ihmettelen, että automallit, joita muualla maailmassa myydään Renaultina, ovatkin täällä Dacioita. Esimerkiksi nyt vaikka tämä tuleva sähköauto Dacia Spring, joka valmistetaan Kiinassa ja esiintyy siellä nimellä Renault K-ZE. Miksei se voisi olla samanniminen täälläkin, kauppa varmasti kävisi paljon paremmin!?

• Anonyymi

Vähävaraiselle apinalle sopiva kippo! Oikeat autot on sitten erikseen.

• Anonyymi

Olihan taas älykäs kommentti 👍👍👍

• Anonyymi

Tämä juuri. Töykeille köyhille tarkoitettu auto. Hajotkaa paskaanne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109