Onkohan muita kellä olisi samantyylisiä oireita? Pitkään oireillut vatsa, molemmat skopiat tehty ja vastikään ohutsuolen mangneetti. Mangneetin tuloksia tässä odotellaan. Talven aikana pari oksennusjaksoa, sen jälkeen huonovointisuutta. Sekä ylävatsa että etenkin keskivatsa kovin kivulias ja tällä hetkellä kivut jatkuvia. Litaglinista ei apua. Ruokahalun ja syömisen kanssa haasteita. Olen työikäinen nainen ja vatsakipujen takia työssä ei pysty olemaan,
Jatkuva vatsakipu ylä ja keskivatsalla
3
352
Vastaukset
- Anonyymi
Onko selvinnyt mitään ? Onko mahdollisesti sapesta johtuvaa ?
Minullakin samaa, ei löydetä mistä johtuu. Rassaa paljon, olla aina
sairaalloinen ja pahoinvoiva. Pääsin äskettäin eläkkeelle, onneksi. - Anonyymi
Tulee mieleen, että etenkin naisella tuollainen voisi olla sydänperäistä.
- Anonyymi
Hei aloittaja ! Voin tuntea tuskasi :) Koen samantapaisia vaivoja,
jotka invalidisoivat elämäni.
On tutkittu kaikkea. Ainoa jotain selittävä syy on vaikea kippurainen ja mutkallinen ummetusta aiheuttava paksusuoli:
"Hankala toiminnallinen obstipatio liittyneenä kiinnikkeiseen/mutkalliseen suolen anatomiaan"
Varsinkin pallean kohdalle uloste jumittuu
aiheuttaen kamalan ähkyn ja kipua ja se lisää sydänoireita, joita minulla on jo
muutnekin.
En voi syödä paljon mitään, mössöjä ja soseita vain.
Ruokavalioni perustuu ainakin 50% proteiinijuomiin,
NutriDrink ja Valion Profeel-juomat.
Proteiinia on pakko saada ja NutriDrinkissä on kaikkia vitamiineja ja hivenaineita
hitusen.
Ruokavalioni on tosi yksipuolinen ja voin syödä vain hyvin vähän.
Lihaa en voi syödä ollenkaan, mahani ei "prosessoi" sitä. Siitä tulee vain kipuja.
Etovaa oloa on usein. Enkä tajua tätä:
Kun on oikein paha olo, järjenvastaisesti kun pakotan itseni
syömään vähän jotain, niin etova olo vähenee (!).
Suolistoni voi usein krampata tuntikausia tai pullistelee kuin olisi
suolistotulehdus. Kolonoskopia tehtiin tammikuussa. Se oli tuskallinen
eikä lääkäriltä saanut kysyä mitään. Ulos vain äkkiä, ei sanonut muuta kuin että
"syöpää ei ole".
Lausunnossa lukee kiinnikkeistä samaa mitä ennenkin, edellisessä
kolonoskpopiassa kävin yksityisellä 2016.
Siellä sain ystävällistä kohtelua ja lääkäri selitti minulle asioita suolistostani
kiitettävästi. Tilanne vain menee koko ajan vaikeammaksi.
Mietin mikä olisi sellaista "limaista", geelimäistä ruokaa jota voisin syödä,
joka edistäisi ja helpottaisi mahan toimintaa ?
Vi-Siblinit tukkii vielä pahemmin suoliston.
Plötskö kaurapuurokaan ei tehoa.
Vuosia sitten myytiin apteekissa guarem-kuitua, se auttoi vähän,
mutta sitä ei myydä enää.
Mitä sinä pystyt parhaiten syömään ?
Miten voit nykyään ? Oletko saanut tietää mitään ?
PS. Miten ohutsuolen magneettiin valmistaudutaan ?
Pitääkö suolisto tyhjentää ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505147Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.672925Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2791418Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721133Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1281058
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok741054- 1691030
- 49914