Suihinottajaa pks

Anonyymi

Naista ottamaan suihin asialliselta, fiksulta ja komealta 48v herrasmieheltä aina toisinaan? Ehdoista voidaan sopia. kik: tommi_espoo

19

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen lomautettu pieni avustus tarpeen, tykkään myös leikkiä siistillä..

      • Anonyymi

        Laita siis kik tommi_espoo niin sovitaan tarkemmin.


    • Anonyymi

      Kelpaanko, jos otan tekohampaat pois? Terv. 88-vuotias mummo. Sellaista et ole varmaan ennen saanutkaan. PS. Mummoa himottaa!

      • Anonyymi

        kik on edelleenkin tommi_espoo mutta varoitan että todennäköisesti en ole kiinnostunut jos omat hampaat on menneet


      • Anonyymi

        Se mikä sinusta tuntui ihmeellisen nokkelalta lohkaisulta, oli minusta kovin arkipäiväistä idiotismia. Paras tapa käsitellä sellaista on olla asiallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mikä sinusta tuntui ihmeellisen nokkelalta lohkaisulta, oli minusta kovin arkipäiväistä idiotismia. Paras tapa käsitellä sellaista on olla asiallinen.

        Joten työnnä purjoa perseesees homo


    • Anonyymi

      Jos asuisin siellä, niin olisin. Tykkään ottaa mieheltä suihin, varsin jos mies sitä arvostaa. Oma mies kyllä pyytää sitä joskus, mut ei tunnu sitä sen enempää arvostavan. Se on pikainen kiitos ja nukkumaan... itse kiihotun siitä valtavasti. Emme harrasta enää seksiä kuin pari kertaa vuodessa... t: rockabella76

      • Anonyymi

        kiitos 😘 pk-seudun naiset... kik tommi_espoo


      • Anonyymi

        Mistäpäin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet?

        Hevon persreijässä asun purjo perseessä


      • Anonyymi

        Missä asut sitten rockabella76?


    • Anonyymi

      Herrasmiehet eivät tänne kirjoittele. Voithan yrittää ottaa itseltäsi suihin kun runkkaat muutenkin senkin pelle.

      • Anonyymi

        Tietääkseni tätä sivustoa ei ole luotu kaikenmaailman idiooteille, joiden sanavarastoon kuuluu juuri pellekin. Voisitte kaikki törkyviestien kirjoittajat lukea kirjoittamia viestejänne jälkeen päin kun olette selvipäin ja lääkitys kunnossa, voin sanoo silmänne avautuisivat varmaan myös hävettäis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkseni tätä sivustoa ei ole luotu kaikenmaailman idiooteille, joiden sanavarastoon kuuluu juuri pellekin. Voisitte kaikki törkyviestien kirjoittajat lukea kirjoittamia viestejänne jälkeen päin kun olette selvipäin ja lääkitys kunnossa, voin sanoo silmänne avautuisivat varmaan myös hävettäis..

        Kukaan normaali ei täältä hae mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkseni tätä sivustoa ei ole luotu kaikenmaailman idiooteille, joiden sanavarastoon kuuluu juuri pellekin. Voisitte kaikki törkyviestien kirjoittajat lukea kirjoittamia viestejänne jälkeen päin kun olette selvipäin ja lääkitys kunnossa, voin sanoo silmänne avautuisivat varmaan myös hävettäis..

        Puhut siis itsestäsi taas kerran hehehehee 🤣 😂


    • Anonyymi

      Nosto. Haku päällä edelleenkin.

      • Anonyymi

        Oletko sä tyhmä jotta joku tosta noin vaan tulee ja ottaa poskeen.. Sairasta 😐


      • Anonyymi

        Juuri näin. Kokemukseni perusteella tällainen nautittava ja hyödyttävä ystävyys on toiminut oikein hyvin. t. aloittaja


    • Anonyymi

      Aloittajan adjektiivi ”komea” huvittaa. Itse olen vähemmän ”komea” ja olen huomannut että ihan kivan näköisetkin naiset huomaavat ihan riittävästi. Seriittää kun yksi huomaa eikä se vielä tarkoita mitään. Tarkoitus on oma asiansa. M51

    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8955
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1257
    Aihe