Naista ottamaan suihin asialliselta, fiksulta ja komealta 48v herrasmieheltä aina toisinaan? Ehdoista voidaan sopia. kik: tommi_espoo
Suihinottajaa pks
19
66
Vastaukset
- Anonyymi
Olen lomautettu pieni avustus tarpeen, tykkään myös leikkiä siistillä..
- Anonyymi
Laita siis kik tommi_espoo niin sovitaan tarkemmin.
- Anonyymi
Kelpaanko, jos otan tekohampaat pois? Terv. 88-vuotias mummo. Sellaista et ole varmaan ennen saanutkaan. PS. Mummoa himottaa!
- Anonyymi
kik on edelleenkin tommi_espoo mutta varoitan että todennäköisesti en ole kiinnostunut jos omat hampaat on menneet
- Anonyymi
Se mikä sinusta tuntui ihmeellisen nokkelalta lohkaisulta, oli minusta kovin arkipäiväistä idiotismia. Paras tapa käsitellä sellaista on olla asiallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mikä sinusta tuntui ihmeellisen nokkelalta lohkaisulta, oli minusta kovin arkipäiväistä idiotismia. Paras tapa käsitellä sellaista on olla asiallinen.
Joten työnnä purjoa perseesees homo
- Anonyymi
Jos asuisin siellä, niin olisin. Tykkään ottaa mieheltä suihin, varsin jos mies sitä arvostaa. Oma mies kyllä pyytää sitä joskus, mut ei tunnu sitä sen enempää arvostavan. Se on pikainen kiitos ja nukkumaan... itse kiihotun siitä valtavasti. Emme harrasta enää seksiä kuin pari kertaa vuodessa... t: rockabella76
- Anonyymi
kiitos 😘 pk-seudun naiset... kik tommi_espoo
- Anonyymi
Mistäpäin olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin olet?
Hevon persreijässä asun purjo perseessä
- Anonyymi
Missä asut sitten rockabella76?
- Anonyymi
Herrasmiehet eivät tänne kirjoittele. Voithan yrittää ottaa itseltäsi suihin kun runkkaat muutenkin senkin pelle.
- Anonyymi
Tietääkseni tätä sivustoa ei ole luotu kaikenmaailman idiooteille, joiden sanavarastoon kuuluu juuri pellekin. Voisitte kaikki törkyviestien kirjoittajat lukea kirjoittamia viestejänne jälkeen päin kun olette selvipäin ja lääkitys kunnossa, voin sanoo silmänne avautuisivat varmaan myös hävettäis..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkseni tätä sivustoa ei ole luotu kaikenmaailman idiooteille, joiden sanavarastoon kuuluu juuri pellekin. Voisitte kaikki törkyviestien kirjoittajat lukea kirjoittamia viestejänne jälkeen päin kun olette selvipäin ja lääkitys kunnossa, voin sanoo silmänne avautuisivat varmaan myös hävettäis..
Kukaan normaali ei täältä hae mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut siis itsestäsi taas kerran hehehehee 🤣 😂
- Anonyymi
Nosto. Haku päällä edelleenkin.
- Anonyymi
Oletko sä tyhmä jotta joku tosta noin vaan tulee ja ottaa poskeen.. Sairasta 😐
- Anonyymi
Juuri näin. Kokemukseni perusteella tällainen nautittava ja hyödyttävä ystävyys on toiminut oikein hyvin. t. aloittaja
- Anonyymi
Aloittajan adjektiivi ”komea” huvittaa. Itse olen vähemmän ”komea” ja olen huomannut että ihan kivan näköisetkin naiset huomaavat ihan riittävästi. Seriittää kun yksi huomaa eikä se vielä tarkoita mitään. Tarkoitus on oma asiansa. M51
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641516Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281399Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3211051Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että291970- 76964
- 42959