Lahkot ne viekoittelee....

profetiaa

...heränneitä sieluja vihjailemalla, että heilläpä on käytössä se ainut oikea "uskovien kaste", tule siis meille ja meidän porukkaan ja osoita nyt sitä kuuliaisuuttasi ottamalla niitä kuuliaisuuden askeleita ja täytä nyt se kaikki vanhurskaus...me kyllä huolehdimme lopusta....ole ihan rauhassa....ekkleesiaa...ja hallelujaa...

5

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keijo

Raamatun mukaan yksi kaste riittää. Luotetaan Raamattuun!

• Juuri näin!

Luotetaan siis Raamattuun, sillä se sanoo että ->

>>"kaste ei ole lihan saastan =(synnin) poistamista!, vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta"!>Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle:
        "Minä olen tie ja totuus ja elämä"!; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani!

• tarkoittaa
        TaistoRa kirjoitti:

Juuri näin!

Luotetaan siis Raamattuun, sillä se sanoo että ->

>>"kaste ei ole lihan saastan =(synnin) poistamista!, vaan hyvän omantunnon pyytämistä Jumalalta"!>Joh. 14:6 Jeesus sanoi hänelle:
        "Minä olen tie ja totuus ja elämä"!; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani!

lihan saasta tarkoittaa, että kaste ei ole vain ulkoista peseytymistä, vaan se on sisäistä puhdistumista

kaste otetaan "syntienne anteeksisaamiseksi" (Apt.2:38-39)

saulukselle sanottiin anna kastaa itsesi ja "pestä pois syntisi"

Pietari sanoo verratessaan kastetta arkkiin "ja vesi nyt teidätkin pelastaa- kasteena"

kaste ja usko ovat Pyhän Hengen työtä ihmisessä ja ne kuuluvat pelastukseen

• TaistoRa.
        tarkoittaa kirjoitti:

lihan saasta tarkoittaa, että kaste ei ole vain ulkoista peseytymistä, vaan se on sisäistä puhdistumista

kaste otetaan "syntienne anteeksisaamiseksi" (Apt.2:38-39)

saulukselle sanottiin anna kastaa itsesi ja "pestä pois syntisi"

Pietari sanoo verratessaan kastetta arkkiin "ja vesi nyt teidätkin pelastaa- kasteena"

kaste ja usko ovat Pyhän Hengen työtä ihmisessä ja ne kuuluvat pelastukseen

>>Kirjoitat-
        >>kaste otetaan "syntienne anteeksisaamiseksi" (Apt.2:38-39)

>>40 "Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta".

41 ("Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin")!, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua"!>Room. 6:4
        "Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan"!, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman!>Apt. 8:12
        "Mutta kun he nyt uskoivat Filippusta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, niin he ottivat kasteen"!, sekä miehet että naiset!.>Apt. 8:13
        "Ja Simon itsekin uskoi, ja kasteen saatuansa"! hän pysytteli Filippuksen seurassa; ja nähdessään ihmeitä ja suuria, voimallisia tekoja hän hämmästyi.>Apt. 19:5
        "Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen"!>Apt 18:8 "Mutta synagoogan esimies Krispus ja koko hänen perhekuntansa USKOIVAT Herraan; ja myöskin monet korinttolaiset, jotka olivat kuulemassa, USKOIVAT, ja HEIDÄT KASTETTIIN"!

• TaistoRa.
        TaistoRa. kirjoitti:

>>Kirjoitat-
        >>kaste otetaan "syntienne anteeksisaamiseksi" (Apt.2:38-39)

>>40 "Ja monilla muillakin sanoilla hän vakaasti todisti; ja hän kehoitti heitä sanoen: "Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta".

41 ("Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan, ne kastettiin")!, ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua"!>Room. 6:4
        "Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan"!, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman!>Apt. 8:12
        "Mutta kun he nyt uskoivat Filippusta, joka julisti evankeliumia Jumalan valtakunnasta ja Jeesuksen Kristuksen nimestä, niin he ottivat kasteen"!, sekä miehet että naiset!.>Apt. 8:13
        "Ja Simon itsekin uskoi, ja kasteen saatuansa"! hän pysytteli Filippuksen seurassa; ja nähdessään ihmeitä ja suuria, voimallisia tekoja hän hämmästyi.>Apt. 19:5
        "Sen kuultuaan he ottivat kasteen Herran Jeesuksen nimeen"!>Apt 18:8 "Mutta synagoogan esimies Krispus ja koko hänen perhekuntansa USKOIVAT Herraan; ja myöskin monet korinttolaiset, jotka olivat kuulemassa, USKOIVAT, ja HEIDÄT KASTETTIIN"!

Viimeisessä rivissä tuli pieni kirjoitus kömmähdys! ;)

Siinä piti lukea->

Siunausta Jeesuksen nimessä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3434
    2. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      17
      2642
    3. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      382
      2588
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      82
      1767
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      86
      1415
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1080
    7. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      70
      1005
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      74
      965
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      27
      799
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      4
      744
    Aihe