Persulääkäri: rokote altistaa syövälle!

Perussuomalaisten kuntavaaliehdokkaaksi asettunut Mehiläisen yleislääkäri levittää somessa väitettä, jonka mukaan Astra Zenecan koronarokote lisää syövän riskiä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5f589e80-fc35-42cd-913f-43f39bab3285

Miten sattuikaan, että en yhtään yllättynyt, kun jutun lopussa kerrottiin Timosen poliittinen kytkös? Ruotsinkielistä Pohjanmaan rannikkoa lukuun ottamattahan koko rokotusvastaisuuden kirjo pöhisee juuri persujen kannattajissa ja jäsenissä.

180

2631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ''Selvitämme asiaa sisäisesti ja teemme tarvittaessa toimenpiteitä''
      Ehkä lekuri etsii uuden työpaikan. Tosin, se voi olla hieman haastavaa;)

      • Pörriäinen on kiusallisessa raossa nyt. Jaellessaan työnantajansa kiistämiä lääketieteellisiä väitteitä Timonen kiinnittää laajan huomion myös vaaliohjelmaansa, jota lainasin alempana. Ja sekin yhdistetään vääjäämättä Mehiläiseen, etenkin jos mitään varoitusta suurempia seuraamuksia ei koidu.

        Arvioisin että yhtiön on pikku pakko päättää suhde Timoseen nyt. Mainehaittaa tulee muuten aivan liikaa. Itse tietenkin arvioivat, mitä kestävät.

        Ei liene vaikea arvata, mikä on sitten joidenkin ellei jopa monien perussuomalaisten näkemys asiaan, jos tulee potkut: Timoselta on viety sananvapaus ja valtamedian noitavaino on tosiasia.

        Jos asiasta kysytään Mestarilta, hän ilmoittanee, ettei ole riittävän perehtynyt lääketieteeseen ottaakseen kantaa tapaukseen, mutta että myös rokotuskriittisillä tulee olla sananvapaus ja tilanne on nyt siltä osin kyseenalainen. Jotain tällaista voisi vuotella.


      • Anonyymi

        Heh, ai se olikin persu-urpo.


      • Anonyymi

        JOKOHAN tämä uutinen saa persujen valtavan kannatuksen notkahtamaan???? KAIKKEMME YRITÄMME.


      • Anonyymi

        Persupalstalle kirjoittaminen ei edellytä persujen nuoleskelua. Epäkohdat ja mokailut saa ja pitää tuoda esille. Myös mielipide on sallittua, etenkin jos osaa kirjoittaa hyvin ja käyttää asialista ilmaisua.
        Persu ei ehkä tykkää, mutta väliäkö sillä.


    • Anonyymi

      Suomessa on noin 20 000 lääkäriä. Maailmalta löyyy miljoonia lisää.

      Kyllä tuosta joukosta aina sellaisia löytyy, jotka kertovat koronarokotteen aiheuttavan syöpää tai hinkuyskää tai hyppytautia.

      Ja juuri niitä lääkäreitä tietenkin kannattaa uskoa. Ne löytää helposti googlaamalla.

      Ja sitten voi tietäväisesti nyökytellä päätään muiden persujen kanssa.

      Pienellä lisävaivalla selvittää senkin, että koronahuijauksen takana ovat globalistit, jotka pitävät salaisia kokouksiaan Luxemburgissa.

      • >Pienellä lisävaivalla selvittää senkin, että koronahuijauksen takana ovat globalistit, jotka pitävät salaisia kokouksiaan Luxemburgissa.

        Tarkemmin sanottuna erään pitserian kellarissa, jossa he väliajalla raiskaavat lapsia.

        Huiman Patriot-sarjan (Amazon Prime) eka kausi todistaa väkevästi, että Luxemburgissa voi tapahtua ei ainoastaan mitä tahansa, vaan ihan vaikka mitä.


    • Anonyymi

      Onko rokote turvallinen vuosienkin päästä

      • Vuosien perspektiivillä elämä ei ole lainkaan turvallinen, mutta se on todennäköisesti turvallisempi, jos ottaa tarvittavat rokotukset.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Vuosien perspektiivillä elämä ei ole lainkaan turvallinen, mutta se on todennäköisesti turvallisempi, jos ottaa tarvittavat rokotukset.

        Todennäköisesti mutta ei varmasti, uskomme että kaikki seikat huomioonottaen olet mahdollisesti terveempi jos otat kaikki rokotteen, kuten että et ottaisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti mutta ei varmasti, uskomme että kaikki seikat huomioonottaen olet mahdollisesti terveempi jos otat kaikki rokotteen, kuten että et ottaisi?

        Hyvin todennäköisesti elän terveempänä, jos otan kaikki THL:n suosittelemat rokotukset.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Hyvin todennäköisesti elän terveempänä, jos otan kaikki THL:n suosittelemat rokotukset.

        Tuo pitäisi laittaa muistiin.
        Nämä rmna-koronarokotteet lyhentävät elinikää. Tarkoitettu eliminoimaan vanhukset joita on 'liikaa'.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitäisi laittaa muistiin.
        Nämä rmna-koronarokotteet lyhentävät elinikää. Tarkoitettu eliminoimaan vanhukset joita on 'liikaa'.

        >Nämä rmna-koronarokotteet lyhentävät elinikää. Tarkoitettu eliminoimaan vanhukset joita on 'liikaa'.

        Niin varmaan, mutta unohdit välttämättömät todisteet.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Vuosien perspektiivillä elämä ei ole lainkaan turvallinen, mutta se on todennäköisesti turvallisempi, jos ottaa tarvittavat rokotukset.

        Persun ei tarvitse ottaa rokotteita, sillä tauti ei ehdi häntä tappaa, koska muslimiterroristi on kaikkia tauteja nopeampi tappaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitäisi laittaa muistiin.
        Nämä rmna-koronarokotteet lyhentävät elinikää. Tarkoitettu eliminoimaan vanhukset joita on 'liikaa'.

        "Nämä rmna-koronarokotteet lyhentävät elinikää. Tarkoitettu eliminoimaan vanhukset joita on 'liikaa'."

        Kuinkahan tuo lienee? Ex-persu Turtiainenhan ehdotti vanhusten tappamista jättämällä heidät rokottamatta.

        Eikä Turtiainen ollut ajatuksensa kanssa yksin. Hän sai tälläkin palstalla laajaa ymmärrystä ja tukea vaatimukselleen panna vanhukset koronan niitettäväksi.


      • Anonyymi

        kun ei ole vielä tietoa siitä


      • Anonyymi

        Minkään rokotteen ei ole havaittu heikentäneen terveyttä vuosien päästä. Jos haittoja tulee, ne tulevat melko nopeasti.
        Väestötukimuksia asiasta on tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo pitäisi laittaa muistiin.
        Nämä rmna-koronarokotteet lyhentävät elinikää. Tarkoitettu eliminoimaan vanhukset joita on 'liikaa'.

        Rokote m-RNA, ei rmna. Ei ole olemassa mitään mekanismia, millä ne voisivat lyhentää elinikää. Kirjoitat salaliittoroskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nämä rmna-koronarokotteet lyhentävät elinikää. Tarkoitettu eliminoimaan vanhukset joita on 'liikaa'."

        Kuinkahan tuo lienee? Ex-persu Turtiainenhan ehdotti vanhusten tappamista jättämällä heidät rokottamatta.

        Eikä Turtiainen ollut ajatuksensa kanssa yksin. Hän sai tälläkin palstalla laajaa ymmärrystä ja tukea vaatimukselleen panna vanhukset koronan niitettäväksi.

        Persut keksineet nykyaikaisen keinon kaasuttamisen sekä ampumisen sijaan.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Hyvin todennäköisesti elän terveempänä, jos otan kaikki THL:n suosittelemat rokotukset.

        MUTTA miten rokotetaan persujen kannatus? Pitäisiköhän jo luovuttaa, koko homma. ? Aina kun löydämme jotain epäilyttävää, niin heidän kannatuksensa nousee. Voi halavattu...mitähän pitäs tehdä, olen voimaton...


      • Anonyymi kirjoitti:

        MUTTA miten rokotetaan persujen kannatus? Pitäisiköhän jo luovuttaa, koko homma. ? Aina kun löydämme jotain epäilyttävää, niin heidän kannatuksensa nousee. Voi halavattu...mitähän pitäs tehdä, olen voimaton...

        Pitäisi tietysti olla kirjoittamatta persuista mitään negatiivista, vaikka kaikki outoudet jostain syystä tarttuvat juuri heihin kuin liimattuina. Eihän perusunkarilaisistakaan kirjoiteta heidän kotimaassaan mitään huonoa.


    • Anonyymi

      Kuunnelkaa Repeä. Hän tietää paremmin ja ottaa vastuun teidän sivuvaikutuksista

      • Anonyymi

        Kun puhut sivuvaikutuksista, niin tekeekö rokote persuksi?


    • Anonyymi

      Idiootteja löytyy joka ihmisryhmästä.

      • Mutta jos ihmiset jaetaan poliittisen kannan ja rokotusasenteen mukaan nelikentälle, niin...


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Mutta jos ihmiset jaetaan poliittisen kannan ja rokotusasenteen mukaan nelikentälle, niin...

        Jumala jakaa kansan poliittisesti. Paska valuu aina alaspäin


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Mutta jos ihmiset jaetaan poliittisen kannan ja rokotusasenteen mukaan nelikentälle, niin...

        Tutustu näiden 'rokotteiden' tehoaineisiin. Alumiinia, elohopeaa.... Muita raskasmetalleja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu näiden 'rokotteiden' tehoaineisiin. Alumiinia, elohopeaa.... Muita raskasmetalleja.

        Niin mitättömin määrin, että saamme muusta elämisestä paljon enemmän. Eivätkä nuo mitään "tehoaineita" ole... 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala jakaa kansan poliittisesti. Paska valuu aina alaspäin

        Moni uskontoon sairastunut vieraantuu aika usein todellisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu näiden 'rokotteiden' tehoaineisiin. Alumiinia, elohopeaa.... Muita raskasmetalleja.

        Nuo ovat kai adjuvantteja. Niiden tarkoitus on herättää immuunipuolustuksen huomio, että tässä on vaarallisia aineita. Esim. vanhuksille ne ovat tarpeen.

        MRNA-rokotteessa ei ole noita, kai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustu näiden 'rokotteiden' tehoaineisiin. Alumiinia, elohopeaa.... Muita raskasmetalleja.

        Muutamasta Itämeren silakasta saat elohopeaa saman verran kuin rokotteesta. Mitä muita raskasmetalleja rokotteessa muka on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala jakaa kansan poliittisesti. Paska valuu aina alaspäin

        "Paska valuu aina alaspäin"

        Riippuu olosuhteista. Painottomassa tilassa juttu on kokonaan toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni uskontoon sairastunut vieraantuu aika usein todellisuudesta.

        JA MONESTA SAIRAASTA TULEE VIIMEMETREILLÄ USKOVAINEN.


      • Anonyymi kirjoitti:

        JA MONESTA SAIRAASTA TULEE VIIMEMETREILLÄ USKOVAINEN.

        Erittäin harvasta, mutta aitouskovaiset tykkäävät keksiä tällaisia juttuja. Jumalan kunniaksi tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala jakaa kansan poliittisesti. Paska valuu aina alaspäin

        Jumala vaiko Humala? Ne ovat monelle aika sama asia.


    • Anonyymi

      Tupakointi aiheuttaa syöpää 🤣

      • Anonyymi

        Ja kaikkein pahimmassa tapauksessa impotenssia.


      • Anonyymi

        Sitte siihen päälle viinapaukku,kyllä kelpaa pollistella ,alkoholin käyttö lisää syöpäriskiä luultavasti enempi kuin tuo niin parjattu rokote,eräs henkilö on ottanut 20 vuotta joka ilta 1/2 kossun eikä ole tavaksi jäänyt,on nimittäin hitaasti tappavia myrkkyjä molemmat olen varoittanut ko henkilöä johon hän tuumasi että ei hänellä kiire olekkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitte siihen päälle viinapaukku,kyllä kelpaa pollistella ,alkoholin käyttö lisää syöpäriskiä luultavasti enempi kuin tuo niin parjattu rokote,eräs henkilö on ottanut 20 vuotta joka ilta 1/2 kossun eikä ole tavaksi jäänyt,on nimittäin hitaasti tappavia myrkkyjä molemmat olen varoittanut ko henkilöä johon hän tuumasi että ei hänellä kiire olekkaan.

        Tuo rokote ei asiantuntijoiden mukaan voi lisätä syöpää. Syövän riski kasvaa jonkin verran geenihoidossa, jossa vektorina käytetään virusta. Tuo lääkäri vetosi sellaiseen koirilla tehtyyn tutkimukseen, mutta rokoteen kohdalla on kyse aivan eri asiasta. Siinä vektorina toimiva virus ei liity genomiin.

        Lääkärin koulutuksella on vaara luulla tietävänsä, kun ei kuitenkaan tiedä. Tältä lekurilta meni eita ja aidan seipäät pahasti sekaisin.


    • Anonyymi

      Aloittaja on ilmeisesti sitä mieltä, että jos lääkärillä olisi ollut mikä tahansa muu puoluekanta, varsinkin punavihreä olisi hän hehkuttanut tätä upeaa valistuksen ja tiedon jakamisen kunniakkuutta. Jos aloittajalla on parempi tietämys ja koulutus kommentoida, niin aivan vapaasti, muuten sanoisin...pistäppä se suu suppuun ja lopeta yhden puolueen mustamaalaaminen!

      • Mutta kun nyt on niin, että ruotsalaista Pohjanmaata lukuun ottamatta kaikki rokotusvastaisuutta ja -epäluuloa levittävät ovat jonkinlaisia persuja. Ihan kaikki.

        Voit kysyä keiltä tahansa vastaantulevilta tai kassajonossa kohtaamiltasi lääkäreiltä, niin vastaus on 99:llä sadasta sama: en allekirjoita Timosen näkemyksiä.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Mutta kun nyt on niin, että ruotsalaista Pohjanmaata lukuun ottamatta kaikki rokotusvastaisuutta ja -epäluuloa levittävät ovat jonkinlaisia persuja. Ihan kaikki.

        Voit kysyä keiltä tahansa vastaantulevilta tai kassajonossa kohtaamiltasi lääkäreiltä, niin vastaus on 99:llä sadasta sama: en allekirjoita Timosen näkemyksiä.

        Muistan itse kuinka lääkäri määräsi selkäkipuuni buranaa ja kieltäydyin siitä koska minulla oli ollut sydäninfarkti. Lääkäri ivasi ja naureskeli minulle ja väitti että kardiologin ehdoton kielto tälle tuotteelle oli huuhaata.
        Burana paksuntaa verta.
        Eivät kaikki lääkärit ole fiksuja tai asuantuntijoita noin laajemmin.
        Tässä on ongelmana se että ihmisiä pidetään idiootteina päättäjien ja 'asiantuntijoiden' taholta.
        Tietenkin nämä rokotukset aiheuttavat kuolemaa (mm. Syöpää) ja sairastumisia. Katsotaan vain että rokotteesta saatu yleinen hyöty on suurempi kuin isossa joukossa muutamalle seurannut haitta.
        Kuitenkaan tätä kuviota ei saa rikkoa kertomalla ihmisille totuus - tietty osa ihmisistä 'uhrataan' yleisen edun nimissä. Oletko se sinä vai minä? Yksilön etu ei ole aina yleinen etu.
        Itse en ota rokotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan itse kuinka lääkäri määräsi selkäkipuuni buranaa ja kieltäydyin siitä koska minulla oli ollut sydäninfarkti. Lääkäri ivasi ja naureskeli minulle ja väitti että kardiologin ehdoton kielto tälle tuotteelle oli huuhaata.
        Burana paksuntaa verta.
        Eivät kaikki lääkärit ole fiksuja tai asuantuntijoita noin laajemmin.
        Tässä on ongelmana se että ihmisiä pidetään idiootteina päättäjien ja 'asiantuntijoiden' taholta.
        Tietenkin nämä rokotukset aiheuttavat kuolemaa (mm. Syöpää) ja sairastumisia. Katsotaan vain että rokotteesta saatu yleinen hyöty on suurempi kuin isossa joukossa muutamalle seurannut haitta.
        Kuitenkaan tätä kuviota ei saa rikkoa kertomalla ihmisille totuus - tietty osa ihmisistä 'uhrataan' yleisen edun nimissä. Oletko se sinä vai minä? Yksilön etu ei ole aina yleinen etu.
        Itse en ota rokotetta.

        ''Burana paksuntaa verta''
        Vain yhteiskäytössä antikoagulantin kanssa.
        Muu viestin sisältö....
        ''....ihmisiä pidetään idiootteina päättäjien ja 'asiantuntijoiden' taholta.''
        Päättäjät ja asiantuntijan ovat yleensä oikeassa:))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan itse kuinka lääkäri määräsi selkäkipuuni buranaa ja kieltäydyin siitä koska minulla oli ollut sydäninfarkti. Lääkäri ivasi ja naureskeli minulle ja väitti että kardiologin ehdoton kielto tälle tuotteelle oli huuhaata.
        Burana paksuntaa verta.
        Eivät kaikki lääkärit ole fiksuja tai asuantuntijoita noin laajemmin.
        Tässä on ongelmana se että ihmisiä pidetään idiootteina päättäjien ja 'asiantuntijoiden' taholta.
        Tietenkin nämä rokotukset aiheuttavat kuolemaa (mm. Syöpää) ja sairastumisia. Katsotaan vain että rokotteesta saatu yleinen hyöty on suurempi kuin isossa joukossa muutamalle seurannut haitta.
        Kuitenkaan tätä kuviota ei saa rikkoa kertomalla ihmisille totuus - tietty osa ihmisistä 'uhrataan' yleisen edun nimissä. Oletko se sinä vai minä? Yksilön etu ei ole aina yleinen etu.
        Itse en ota rokotetta.

        >Tietenkin nämä rokotukset aiheuttavat kuolemaa (mm. Syöpää) ja sairastumisia.

        Ehkä, mutta pitäisi olla todisteita myös jos noin väittää. En muuten taatusti usko, että THL haluaa sairastuttaa minut ja että joku ehkä kansakoulun käynyt ja ehkä lahkouskovainen persu tietää rokotteiden vaikutukset paremmin kuin se.

        Yksityisen lääkärin mahdollinen hölmöily ei ole oikein verrannollinen sen kanssa, että THL edustaa Suomen parasta erikoisosaamista kansanterveyden alalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ''Burana paksuntaa verta''
        Vain yhteiskäytössä antikoagulantin kanssa.
        Muu viestin sisältö....
        ''....ihmisiä pidetään idiootteina päättäjien ja 'asiantuntijoiden' taholta.''
        Päättäjät ja asiantuntijan ovat yleensä oikeassa:))

        Kuvaavaa, että jos joku tohtori tutkii erikoisalaansa kymmeniä vuosia, hän pölhöpersulle on yhä vain "asiantuntija", vaikka itse Mestari on kehottanut luottamaan tieteeseen. Hänen arvovaltansa ei kuitenkaan riitä alkuunkaan noin pitkälle.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Mutta kun nyt on niin, että ruotsalaista Pohjanmaata lukuun ottamatta kaikki rokotusvastaisuutta ja -epäluuloa levittävät ovat jonkinlaisia persuja. Ihan kaikki.

        Voit kysyä keiltä tahansa vastaantulevilta tai kassajonossa kohtaamiltasi lääkäreiltä, niin vastaus on 99:llä sadasta sama: en allekirjoita Timosen näkemyksiä.

        Eiköhän sinun kykysi ja ppakkomielteesi tullut taas siinä . . . " . . . levittävät jonkinlaisia persuja".


      • Anonyymi

        Perussuomalaisilla on suorastaan agendana olla eri mieltä kuin muut ja varsinkin eri mieltä kuin "virallinen tieto". Siksi kaiken maailman "kriittisiä" on pesiytynyt puolueeseen koronakriittisistä ilmastokriittisiin ja vaikka mihin. Salaliittohöperöinti ei varmasti koske läheskään kaikkia perussuomalaisia, mutta varmasti suurempaa osaa kuin missään muussa eduskuntapuolueessa.

        Eikä puolueen johto irtisanoudu touhusta mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan itse kuinka lääkäri määräsi selkäkipuuni buranaa ja kieltäydyin siitä koska minulla oli ollut sydäninfarkti. Lääkäri ivasi ja naureskeli minulle ja väitti että kardiologin ehdoton kielto tälle tuotteelle oli huuhaata.
        Burana paksuntaa verta.
        Eivät kaikki lääkärit ole fiksuja tai asuantuntijoita noin laajemmin.
        Tässä on ongelmana se että ihmisiä pidetään idiootteina päättäjien ja 'asiantuntijoiden' taholta.
        Tietenkin nämä rokotukset aiheuttavat kuolemaa (mm. Syöpää) ja sairastumisia. Katsotaan vain että rokotteesta saatu yleinen hyöty on suurempi kuin isossa joukossa muutamalle seurannut haitta.
        Kuitenkaan tätä kuviota ei saa rikkoa kertomalla ihmisille totuus - tietty osa ihmisistä 'uhrataan' yleisen edun nimissä. Oletko se sinä vai minä? Yksilön etu ei ole aina yleinen etu.
        Itse en ota rokotetta.

        Ei ole mitään näyttöä, että rokote aiheuttaisi syöpää. Myös kuolemantapaukset ovat äärimmäisen harvinaisia.

        Et ota rokotetta. Kieltäydyt varmasti myös kalliista tehohoidosta, jos taudin vakava muoto iskee? Sen voi omakannassa tehdä hoitotahdon ilmauksena. Ei tehohoitoa missään tilanteessa ja se on sitten siinä.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Kuvaavaa, että jos joku tohtori tutkii erikoisalaansa kymmeniä vuosia, hän pölhöpersulle on yhä vain "asiantuntija", vaikka itse Mestari on kehottanut luottamaan tieteeseen. Hänen arvovaltansa ei kuitenkaan riitä alkuunkaan noin pitkälle.

        Talouspolitiikan osalta Mestari kuittasi taloustieteen nobelistin kannan sillä, että se on vain yhden ihmisen mielipide.

        Mestari luottaa tieteeseen silloin kun se hänelle sopii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaisilla on suorastaan agendana olla eri mieltä kuin muut ja varsinkin eri mieltä kuin "virallinen tieto". Siksi kaiken maailman "kriittisiä" on pesiytynyt puolueeseen koronakriittisistä ilmastokriittisiin ja vaikka mihin. Salaliittohöperöinti ei varmasti koske läheskään kaikkia perussuomalaisia, mutta varmasti suurempaa osaa kuin missään muussa eduskuntapuolueessa.

        Eikä puolueen johto irtisanoudu touhusta mitenkään.

        >Eikä puolueen johto irtisanoudu touhusta mitenkään.

        Mestarihan on todennut siihen tapaan, että perussuomalaiset ovat tyypillisesti kriittisiä auktoriteettejä ja ylhäältäpäin ohjausta kohtaan.

        Ja samoissa persuissa ovat följyssä lähes kaikki Suomen fundisuskovat, joita auktoriteettikaipuisempia ihmisiä ei löydy edes Mekan torilta.


      • >Siis lehmän poikasta tarkoitan juottovasikalla; en juoppoa persua

        Hetken jo luulin, että kyseessä olisi Teukka. Mutta hänhän on kai yhä Hondurasissa, missä toki osataan heiluttaa machetea. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Talouspolitiikan osalta Mestari kuittasi taloustieteen nobelistin kannan sillä, että se on vain yhden ihmisen mielipide.

        Mestari luottaa tieteeseen silloin kun se hänelle sopii.

        >Mestari luottaa tieteeseen silloin kun se hänelle sopii.

        Hän on myös tarkentanut, että tarkoittaa erityisesti luonnontieteitä.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        >Tietenkin nämä rokotukset aiheuttavat kuolemaa (mm. Syöpää) ja sairastumisia.

        Ehkä, mutta pitäisi olla todisteita myös jos noin väittää. En muuten taatusti usko, että THL haluaa sairastuttaa minut ja että joku ehkä kansakoulun käynyt ja ehkä lahkouskovainen persu tietää rokotteiden vaikutukset paremmin kuin se.

        Yksityisen lääkärin mahdollinen hölmöily ei ole oikein verrannollinen sen kanssa, että THL edustaa Suomen parasta erikoisosaamista kansanterveyden alalla.

        Timonenkin voi olla oikeassa väittämänsä kanssa, sillä tehokkaat rokotteet kyllä lisäävät syöpiin sairastusmista. Ovathan syövät pitkään elävien ihmisten sairauksia. Tässä mielessä myös THL saattaa haluta sairastuttaa meidät kaikki (hieman myöhemmin).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Timonenkin voi olla oikeassa väittämänsä kanssa, sillä tehokkaat rokotteet kyllä lisäävät syöpiin sairastusmista. Ovathan syövät pitkään elävien ihmisten sairauksia. Tässä mielessä myös THL saattaa haluta sairastuttaa meidät kaikki (hieman myöhemmin).

        Totta! Vastaansanomatonta logiikkaa. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaisilla on suorastaan agendana olla eri mieltä kuin muut ja varsinkin eri mieltä kuin "virallinen tieto". Siksi kaiken maailman "kriittisiä" on pesiytynyt puolueeseen koronakriittisistä ilmastokriittisiin ja vaikka mihin. Salaliittohöperöinti ei varmasti koske läheskään kaikkia perussuomalaisia, mutta varmasti suurempaa osaa kuin missään muussa eduskuntapuolueessa.

        Eikä puolueen johto irtisanoudu touhusta mitenkään.

        Ei ei. Vaalikarjaa on saatava keinolla millä hyvänsä, vaikka sitten mielistelemällä seinähulluja.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Oletteko tosiaan niin hölmöjä, ette tiedä muka, että syöpä on yleensä jokaisessa itsessään ja, kun suojamekanismi pettää, tai sitä ei ole, syöpähän siitä seuraa, kuten pieni virus coronankin, syöpään verrattavissa.
      Kaikki ulkoiset ärsykkeet, voivat räjäyttää taudin, kuten lepakotkin säteily tuulivoimloiden lähellä, kyllä persu tietää ja ymmärtää aina vaaran olemassa olon ja osaa varautua ja varoittaa toisiakin.

      • Anonyymi

        ''...säteily tuulivoimloiden lähellä, kyllä persu tietää...''
        Säteily räjäyttää lepakot, ei ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''...säteily tuulivoimloiden lähellä, kyllä persu tietää...''
        Säteily räjäyttää lepakot, ei ihmisiä.

        Kun tuulimyllyn siivenkärki sivaltaa sellaisella parinsadan kilometrin tuntinopeudella, niin kyllä siinä lepakkokin "räjähtää" ja sama mikä muukin siivekäs eläin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun tuulimyllyn siivenkärki sivaltaa sellaisella parinsadan kilometrin tuntinopeudella, niin kyllä siinä lepakkokin "räjähtää" ja sama mikä muukin siivekäs eläin.

        Voisi olettaa, että voimalan siipien lähellä käy sellainen huiku, ettei mikään siivekäs mene lähellekään. En toki itse ole kokeillut.


    • Anonyymi

      Syöpä on ihmisen hajottamista, eli ihminen alkaa mädäntyä ennen virallista kuolleeksi julistamista.

      • Anonyymi

        Tuli mieleen Suomen valtion kohtalo osana EU:ta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen Suomen valtion kohtalo osana EU:ta...

        Tulee mieleen, että se on ollut oikein hyvä. On hienoa kuulua vapaiden demokratioiden yhteisöön, vaikka ihan kaikki jäsenet eivät valitettavasti juuri nyt olekaan täysin vapaita ja demokraattisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen Suomen valtion kohtalo osana EU:ta...

        Vähän kehno vertaus. Silloinhan Suomen täytyisi olla se Euroopan syöpäkasvain.


    • Anonyymi

      Yhtä hyvin kuka tahansa voi väittää että rokote aiheuttaa vain persuille syöpää ja syövältä pelastuu polttamalla puolueen jäsenkirjan.

      • Anonyymi

        Paitsi että tuo ei ole totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että tuo ei ole totta.

        Repe voi, ja väittääkin, monisanaisemmin, mutta väittää . . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että tuo ei ole totta.

        Yhtä totta kuin se, että rokote aiheuttaa syöpää.


    • Anonyymi

      Koronadenialisti Elomaa on myös mehiläisen lääkäri ja persuehdokas. He tietävät miten rahvaalta saa ääniä.

      • Ville-Veikko Elomaa juu.

        Ainakin viimeisin Usarin blogiteksti oli häneltä niin uuvuttavan pitkä, että pitää olla aika fanaattinen persu jotta jaksaa painaa alkua pitemmälle.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Ville-Veikko Elomaa juu.

        Ainakin viimeisin Usarin blogiteksti oli häneltä niin uuvuttavan pitkä, että pitää olla aika fanaattinen persu jotta jaksaa painaa alkua pitemmälle.

        Ei persu luekaan , linkittävät vaan henkilön nimen mukaan.
        Eilen oli hyvä, olivat somessa innoissaan oululaisen lääkärin videoesitelmästä. Tiihonenkin kehui sitä jonkun tekemän virheellisen yhteenvedon takia.
        Itse katsoin kun ei ollut kuin n. puoli tuntia.
        Sehän oli maski/rokote/turvasäännöt hyväksyvä esitys, ei suinkaan tiihos-öyhötystä. Vähän nolona ossi näkyi selittelevän.


    • Iltalehden "tyttötoimittaja" oli lukenut läksynsä eikä päästänyt Pekkaa helpolla. Tässä hänen ah-niin-persut vaaliteemansa:

      "1
      Talous kuntoon
      Kuopiolaisten hyvinvoinnin edistäminen etusijalle. Leikataan turhista menoista ja verotetaan vähemmän. Lisätään kaupungin elinvoimaisuutta arvostamalla ja kannustamalla yrittäjiä.
      2
      Turvallinen kotikaupunki
      Lopetetaan raiskaajien ja väkivaltarikollisten hyysääminen. Estetään haittamaahanmuuton mukana tulevat turvallisuusuhat Kuopiossa sanomalla EI kiintiöpakolaisille.
      3
      Yksityisautoilu kunniaan
      Kuopion ei tule rasittaa talouttaan tai hankaloittaa yksityisautoilua kunnianhimoisten ilmastotavoitteiden vuoksi. Polttoaineverotusta on kevennettävä."

      Pekka aikoo siis panna Kuopion alentamaan polttoaineveroa. Tämä on tietysti oikein, sillä kuntayksikön määräämä erillinen bensavero on tuskin laillinen. Kuopio siis sellaista perii tai sitten on käynyt niin, että edes akateemisesti koulutettuna persu ei ymmärrä mistään mitään.

      Kuopio myös hyysää raiskaajia ja väkivaltarikollisia, koska Pekka vaatii kyseisiä toimintoja lopetettaviksi. Tähän voi valtuutettu kuitenkin vaikuttaa vain, jos kaupunki on Amerikan malliin kunnallistanut valtiolta poliisin ja oikeuslaitoksen. Tämäkin lienee lainvastaista.

      Näin ei-persunakin tervehdin tietysti monityydyttyneenä laittomuuksien lopettamista oekeitten immeisten kaapunnissa. Listasta puuttuu enää se pitserian kellari, jossa globalistit raiskaavat lapsia. Toivottavasti sekin tyhjennetään kovin ottein sitten kun Pekka Timonen (ps) on valittu valtustoon.

      • Anonyymi

        Kiitos kun et ole Persu ja otat vastuun kaikesta


    • Anonyymi

      Monet lääkärit eivät hallitse tilastotiedettä erityisen hyvin.

      Voi olla, että tuokin lääkäri on tutkinut dataa ja vetänyt hieman pitkälle meneviä johtopäätöksiä, kun ei ole ollut eri menetelmien rajoitteet tuttuja.

      Se on kyllä ikävää, että nykyään aina aletaan vainoamaan ihmisiä väärien mielipiteiden ilmaisemisesta. Usein tieteilijätkään eivät haastetteluissa anna kommenttejaan tieteen vaan omina mielipiteinään. Tuo jätetään usein vaan mainitsematta.

      • Anonyymi

        Minulla oli sellainen mielipide, että kyllä lentokoneesta voi hypätä ilman laskuvarjoa. Pitää vain opetella oikea putoamistekniikka.

        Se leimattiin heti "vääräksi mielipiteeksi". Minut suorastaan huudettiin kumoon. Erityisen vihaisia olivat ilmailun harrastajat.

        Tällaista se on, kun ei enää mitään saa sanoa.

        Siksi äänestän perussuomalaisia, jotka puolustavat sananvapautta.


      • Jos ns. väärät mielipiteet voivat olla lähimmäisten terveydelle hengenvaarallisia esimerkiksi puhujan eräänlaisen auktoriteettiaseman vuoksi, lähimmäisten terveysoikeudet menevät varmasti mielipiteen esittäjän sananvapauden edelle.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Jos ns. väärät mielipiteet voivat olla lähimmäisten terveydelle hengenvaarallisia esimerkiksi puhujan eräänlaisen auktoriteettiaseman vuoksi, lähimmäisten terveysoikeudet menevät varmasti mielipiteen esittäjän sananvapauden edelle.

        on aina yhtä huvittavaa kun sinä joka ei salli sananvapautta muille kuin itsellesi ja sivupersoonillesi puhut sananvapaudesta 😁😁😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        on aina yhtä huvittavaa kun sinä joka ei salli sananvapautta muille kuin itsellesi ja sivupersoonillesi puhut sananvapaudesta 😁😁😁

        On aina yhtä miellyttävää huvittaa tylsää, ikävää ja katkeraa elämää lusivia persuskovaisia. Ilo se on pienikin, sanoi entinen nuorimies. 😊


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        Jos ns. väärät mielipiteet voivat olla lähimmäisten terveydelle hengenvaarallisia esimerkiksi puhujan eräänlaisen auktoriteettiaseman vuoksi, lähimmäisten terveysoikeudet menevät varmasti mielipiteen esittäjän sananvapauden edelle.

        Persujen käsitys sananvapaudesta taitaa yhä edelleen olla se, että saa sanoa ihan mitä vain.

        Paitsi jos on muslimi. Sitten on oltava hiljaa. Ja mielellään poistuttava maasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli sellainen mielipide, että kyllä lentokoneesta voi hypätä ilman laskuvarjoa. Pitää vain opetella oikea putoamistekniikka.

        Se leimattiin heti "vääräksi mielipiteeksi". Minut suorastaan huudettiin kumoon. Erityisen vihaisia olivat ilmailun harrastajat.

        Tällaista se on, kun ei enää mitään saa sanoa.

        Siksi äänestän perussuomalaisia, jotka puolustavat sananvapautta.

        Koronarokote on vaarallinen ja aiheuttaa mm. Syöpää.
        Fakta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koronarokote on vaarallinen ja aiheuttaa mm. Syöpää.
        Fakta.

        Isolla kirjoitettu Syöpä on järjestölehti. Miten koronarokote voi sellaisen aiheuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronarokote on vaarallinen ja aiheuttaa mm. Syöpää.
        Fakta.

        Jäätelö altistaa hukkumakuolemalle.
        Suomessa kaikesta myydystä, ja siis syödystä, jäätelöstä myydään n.80% touko-elokuussa.
        Suomessa hukkumakuolemia tapahtuu eniten touko-elokuussa. Näillä on selvä syy-yhteys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persujen käsitys sananvapaudesta taitaa yhä edelleen olla se, että saa sanoa ihan mitä vain.

        Paitsi jos on muslimi. Sitten on oltava hiljaa. Ja mielellään poistuttava maasta.

        Tämä vaadittu rajattoman sananvapauden vaihe on hyödyllinen ja välttämätön tilanteessa jossa ääriliike (mikä tahansa) pyrkii valtaan. Kun valta on saatu, rajattomuus on tehnyt tehtävänsä ja sananvapaus poistetaan, yleensä asteittain.

        Tästäkään syystä ääriliikkeille, minkään värisille, ei saa koskaan antaa valtaa.

        Heiluttamatta natsikorttia mihinkään ilmansuuntaan muistutan, että Weimarin Saksassa oli tuollainen varsin rajaton sananvapaus noin vuoteen 1933 saakka. Sitten se poistui nopeasti: Rajattomuudesta siirryttiin muutamassa kuukaudessa täydelliseen sensuuriin ja kaiken vallanpitäjien arvostelun kieltämiseen ankarien ja epäinhimillisten rangaistusten uhalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli sellainen mielipide, että kyllä lentokoneesta voi hypätä ilman laskuvarjoa. Pitää vain opetella oikea putoamistekniikka.

        Se leimattiin heti "vääräksi mielipiteeksi". Minut suorastaan huudettiin kumoon. Erityisen vihaisia olivat ilmailun harrastajat.

        Tällaista se on, kun ei enää mitään saa sanoa.

        Siksi äänestän perussuomalaisia, jotka puolustavat sananvapautta.

        Kyllä sieltä voi hypätä ilman laskuvarjoa. Ei se putoaminen ole vaarallista, mutta se äkkipysäys...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronarokote on vaarallinen ja aiheuttaa mm. Syöpää.
        Fakta.

        Miksi kirjoitat sanan syöpää isolla alkukirjaimella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäätelö altistaa hukkumakuolemalle.
        Suomessa kaikesta myydystä, ja siis syödystä, jäätelöstä myydään n.80% touko-elokuussa.
        Suomessa hukkumakuolemia tapahtuu eniten touko-elokuussa. Näillä on selvä syy-yhteys.

        Hyvä vitsi, mutta on vaara, että persut ottavat tämän tosissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kirjoitat sanan syöpää isolla alkukirjaimella?

        Mitä luultavimmin kirjoitus automaatti päällä. Oliko sinulla muuta oleellista aiheeseen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäätelö altistaa hukkumakuolemalle.
        Suomessa kaikesta myydystä, ja siis syödystä, jäätelöstä myydään n.80% touko-elokuussa.
        Suomessa hukkumakuolemia tapahtuu eniten touko-elokuussa. Näillä on selvä syy-yhteys.

        Jäätelöiden myynti pitää kieltää touko-elokuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronarokote on vaarallinen ja aiheuttaa mm. Syöpää.
        Fakta.

        Olisiko nyt liikaa pyydetty se kuvio, jos kysyy, että mihin ihmeeseen Teidän Mielestänne se kuvio perustuu, että KORONAROKOTE aiheuttaa muun muassa SYÖPÄ rs:ää. Kyllähän nyt PERSUNEROT voivat väittää ihan mitä tahansa, jos Me KOMUT ja SOSSUT emme vaadi PERSUT rs:ltä mitään muuta kuin erilaisia väitteitä siis vastauksen etsimistä vain ja ainoastaan MITÄ- ja MITEN-kysymyksiin. On kai nyt pakko sanoa, että meille KOMUT ja SOSSUT rs:lle eivät riitä vain pelkät todistamattomat VÄITELAUSEET vaan ME vaadimme KYLLÄ totisesti myös vastauksen etsimistä MITÄ ja MITEN sekä MIKSI kysymyksiin siis SYY ja SEURAUS rs:n selvittelyä ja takuuvarmasti totisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäätelö altistaa hukkumakuolemalle.
        Suomessa kaikesta myydystä, ja siis syödystä, jäätelöstä myydään n.80% touko-elokuussa.
        Suomessa hukkumakuolemia tapahtuu eniten touko-elokuussa. Näillä on selvä syy-yhteys.

        Joka vuosi 2000 tupakoitsijaa jää auton alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli sellainen mielipide, että kyllä lentokoneesta voi hypätä ilman laskuvarjoa. Pitää vain opetella oikea putoamistekniikka.

        Se leimattiin heti "vääräksi mielipiteeksi". Minut suorastaan huudettiin kumoon. Erityisen vihaisia olivat ilmailun harrastajat.

        Tällaista se on, kun ei enää mitään saa sanoa.

        Siksi äänestän perussuomalaisia, jotka puolustavat sananvapautta.

        Väite laskuvarjojen hyödyllisyydestä perustuu pelkkään uskomukseen. Ainuttakaan kaksoissokkotestiä ei ole tehty. Ja kun se olisi niin helppoa, että annettaisiin vertailuryhmälle selkäreppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronarokote on vaarallinen ja aiheuttaa mm. Syöpää.
        Fakta.

        Persu on oppinut, mitä vaihtoehtoisella faktalla tarkoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäätelöiden myynti pitää kieltää touko-elokuussa.

        Ja autoilu myöskin. Valtaosa tieliikenneonnettomuuksistahan tapahtuu aurinkoisena kesäpäivänä hyvässä ajokelissä.


    • Anonyymi

      "Kytköksen" vuoksi tuo on siis perätön väite ? Ajatteleko yhtään mitä möläyttelet?

      • Anonyymi

        No ei taatusti ajattele, eikä edes siihen kommenttiensa sisällön perusteella kykene.


      • Anonyymi

        'Väitteissä ei ole mitään perää', sanoo virologian professori Kalle Saksela. Lue juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Väitteissä ei ole mitään perää', sanoo virologian professori Kalle Saksela. Lue juttu.

        No sitten, kun kerran virologi professori Kalla Saksela niin kertoo. Eihän sitä sitten parane, kun Kalle kerran sanoo.
        Kyllä Kalle tietää, kun kalle ei ole kerran persu.

        🤔🤨🙄😏😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten, kun kerran virologi professori Kalla Saksela niin kertoo. Eihän sitä sitten parane, kun Kalle kerran sanoo.
        Kyllä Kalle tietää, kun kalle ei ole kerran persu.

        🤔🤨🙄😏😂🤣

        Kallella näyttää olevan jotain muitakin näyttöja virusopista kuin se ettei Kalle ole persujen ehdokkaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten, kun kerran virologi professori Kalla Saksela niin kertoo. Eihän sitä sitten parane, kun Kalle kerran sanoo.
        Kyllä Kalle tietää, kun kalle ei ole kerran persu.

        🤔🤨🙄😏😂🤣

        >>Kyllä Kalle tietää, kun kalle ei ole kerran persu.<<

        Meinaako persu että 25 vuoden virustutkimustyö ei lisää tietoa viruksista ainakin sen verran että liikuntayleislääkäri jää parilla nänninmitalla kakkoseksi?


      • Anonyymi

        ei millään pahalla mutta tapasi peukuttaa omia viestejä on hyvin, hyvin, surullista.


    • Anonyymi

      Missä ihmeessä näitä latvakakkosia persuja oikein sikiää vai aiheuttaa korona rokote syöpää ja persu lääkärihän tietysti laittaa dokumentit esiin.

      • Anonyymi

        Niin, onhan se ollut tällä palstalle kaikenlaisille hölmöille tarinoille ja jutuille tieteellinen peruste, että kun on persu, ja persut ne . . . .

        Kyllä siinä on sitten "persujen" osoitettava yhtä pitävästi tieteellinen fakta, kuin antipersunkin väitteisiinsä esittämät . . .

        🤔🤨🙄😏😂🤣


      • Anonyymi

        Jos ne ovat saaneet lääkärinpaperit Huhtasaaren kopiokoneen avustuksella?!


      • Anonyymi

        Lääkäri tulkitsi väärin koetta, jossa koirille tehtiin geeniterapiaa käyttämällä virusta vektorina. Tällöin virus jää osaksi genomia ja saa aikaan pienen nousun syöpätodennäköisyyteen. Saman tyylinen nimi hämäsi ja lääkäri luuli kyseisen tutkimuksen olevan suoraan yhdistettävissä rokotteisiin. Kun ei ole riittävää tietotasoa, nii tuollaista sattuu ammattilaisellekin.


    • Mutkan kautta tuo on totta.

      Suurin syövälle altistava tekijä on ikä. Jos ei kuole kuusikymppisenä koronaan, niin on jopa 30% todennäköisyys, että myöhemmin saa syövän. Varmin tapa välttyä syövältä on kuolla nuorena - vaikka sitten rokotekielteisyytensä takia.

      • Anonyymi

        Ei rokotekielteisyys ketään tapa, taudit ja sairaudet tappavat. Joita osiltaan "kaikkeen ratkaisuksi" tarjottavat rokotukset lisäävät.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        No, siihen vaikuttaa monet eri tekijät, puoluekantaan katsomatta;)
        https://www.syopajarjestot.fi/julkaisut/raportit/syopa-suomessa-2016/syovan-riskitekijat/

        Tuossahan se on syöpäjärjestöjen sivulla ensimmäisenä:
        "Suurin osa syövistä liittyy ikääntymiseen. Mitä pidempään ihminen elää, sitä todennäköisempää on, että hänen soluihinsa kertyy syöpää synnyttäviä vaurioita."


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        Tuossahan se on syöpäjärjestöjen sivulla ensimmäisenä:
        "Suurin osa syövistä liittyy ikääntymiseen. Mitä pidempään ihminen elää, sitä todennäköisempää on, että hänen soluihinsa kertyy syöpää synnyttäviä vaurioita."

        Hyvä, persu jaksoi lukea ensimmäisen rivin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei rokotekielteisyys ketään tapa, taudit ja sairaudet tappavat. Joita osiltaan "kaikkeen ratkaisuksi" tarjottavat rokotukset lisäävät.

        Esitä ihmeessä todisteet jälkimmäiseen väitteeseesi. Kiitos.


      • Kilgore.Trout kirjoitti:

        Tuossahan se on syöpäjärjestöjen sivulla ensimmäisenä:
        "Suurin osa syövistä liittyy ikääntymiseen. Mitä pidempään ihminen elää, sitä todennäköisempää on, että hänen soluihinsa kertyy syöpää synnyttäviä vaurioita."

        Joku lekuri sanoi joskus, että syövän saaminen on varmaa, jos vain elää riittävän kauan. Se taas on yksilöllistä, paljonko kullakin riittävän kauan on. Semmoinen veijari se syöpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rokotekielteisyys ketään tapa, taudit ja sairaudet tappavat. Joita osiltaan "kaikkeen ratkaisuksi" tarjottavat rokotukset lisäävät.

        Rokotteet eivät satavarmasti lisää tauteja ja erittäin vähän myöskin kuolleisuutta, jos lainkaan.


    • Anonyymi

      Kyllähän se on hyvin mahdollista miten jokainen ihminen reagoi eri tavalla

      • No onko mahdollista, että rokotus vähentää syövän todennäköisyyttä, koska "jokainen ihminen reagoi eri tavalla"?


      • Anonyymi
        Kilgore.Trout kirjoitti:

        No onko mahdollista, että rokotus vähentää syövän todennäköisyyttä, koska "jokainen ihminen reagoi eri tavalla"?

        Onko rokotteen tarkoitus vähentää syövän todennäköisyyttä ??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko rokotteen tarkoitus vähentää syövän todennäköisyyttä ??

        Ei ole. Se on sivutuote, jos noin käy. Lisätä ei tietenkään saa, ei ainakaan niin että viisari värähtää tilastollisesti havaittavasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko rokotteen tarkoitus vähentää syövän todennäköisyyttä ??

        Onko rokotteen tarkoitus lisätä syövän todennäköisyyttä??

        Heittelet täysin perustelemattomia "voihan se hekä olla niinkin" -heittoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko rokotteen tarkoitus vähentää syövän todennäköisyyttä ??

        Riippuu rokotteesta. HPV-rokote on kehitetty nimen omaan kohdunkaulansyövän estämiseen. Toimii erittäin hyvin. Sitäkin eräät uskonnolliset piirit vastustavat, eivätkä ainakaan omia lapsiaan anna rokottaa. He kun eivät seurustele maailman ihmisten kanssa, jotka sellaisia viruksia voisivat tartuttaa.


    • Anonyymi

      Verisyöpä siitä rokotteesta tulee.

      • Anonyymi

        Saanko linkin tutkimukseen, kiitos?


    • Anonyymi

      Onneksi tiedämme kyseisen lääkärin nimen ja missä hän vaikuttaa, jotta ei tarvitse kenenkään ainakaan tietämättään joutua hänen hoitoonsa.
      Ja taas kerran se persujen populismi, asioiden vääristely ja disinformointi.

      Kuopiolainen Mehiläisen yleislääkäri Pekka Timonen on ehdolla kunnallisvaaleissa perussuomalaisten listoilla.

    • Anonyymi

      Kuopiolaiset päättävät hyväksyvätkö kyseisen persulääkärin päättämään kaupunkinsa asioista!!!!

      • Eikä vain kaupunkinsa, vaan myös valtion asioista. Verolait ja oikeus- sekä poliisitoimi kun kuuluvat valtiolle. Pekka uskoo vaikuttavansa valtuustossa niihinkin, tai ainakin luulee että äänestäjät ovat riittävän tyhmiä uskoakseen että niihin vaikutetaan Veljmies-patsaalla.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoista että Iltalehti ei salli keskustelua jutusta. Näkisin mielelläni perussuomalaisten yrittäjien puolustavan Timosta 95 prosentin kannatuksella.

    • Anonyymi

      Pöhisee, pöhisee, koska perSut lienevät ainoa rehellinen puolue, joka sanoo totuuden Marinin hallituksen järkkäilemiä, sen oman, vallan ja taloudellisen hyödyn tavoitteluja vastaan.

      Demareissahan muutoinkin pöhisee kaikki mahdolliset kriminaalit! Viimeisin se kaikinpuolista naamansa puleerausta kansan rahoja ja luottamusta väärinkäyttänyt Yli-Viikarinne!

      Ootetaan vaan, kunhan tuo syöpä-asia tulee myöhemmin todistettua. Silloin demarit huutavat: "Mitäs me sanoimme! Mutta perSut halus rokotteen!" Näinhän te perinteisesti aina valehtelette.

      • Anonyymi

        'Viimeisin se kaikinpuolista naamansa puleerausta kansan rahoja ja luottamusta väärinkäyttänyt Yli-Viikarinne!'

        Joka on kokoomuslainen, persujen Sipilän hallituksessa nimittämä


      • Anonyymi

        >>Ootetaan vaan, kunhan tuo syöpä-asia tulee myöhemmin todistettua.<<

        Tuleeko kumpi ensin, Jeesus vai syöpäyhteyden todistus? Samat uskoo molempiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >>Ootetaan vaan, kunhan tuo syöpä-asia tulee myöhemmin todistettua.<<

        Tuleeko kumpi ensin, Jeesus vai syöpäyhteyden todistus? Samat uskoo molempiin.

        Jospa Jeesus ilmestyy ja julistaa syövän tulevan rokotteesta. Olisi siinä virologitkin ihmeissään.


    • Anonyymi

      Onkos tuo Repeliini muuten itsekin lääkäri? Ainakin hän esiintyy niin tietäväisenä, että on antanut näin ymmärtää.

    • Anonyymi

      Hahhah. Aivan mieletöntä sekoilua taas persuilta.

      • Anonyymi

        Niin on! Tätä ei voi keksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on! Tätä ei voi keksiä.

        Koitahan kopiovasuri keksiä jotain uutta. . .

        .


    • Anonyymi

      Persut ovat persuja! Kannattajia ja äänestäjiä yritetään haalia vaikka sun minkälaisilla täysin perusteettomilla kohujutuilla.
      Helevetin hyvä, että nyt jo tiedetään persujen disinfo-politiikka ja jpa suoranainen valehtelu ja trollaus, niin osaamme jo myös suhtautua persujen järjestämiin kohuihin pelkkinä ihmisten pelotteluina ja valvetumattomien äänien kalasteluina.

      EI uppoa persudisinfo enää!

      • Anonyymi

        Sehän on sitä persussuomalaisten mainostamaa isänmaallisuutta: älä käytä desinfiointiainetta kaupan ovella, älä käytä maskia, älä ota koronarokotetta, vastusta kaikkia koronasuosituksia ja -rajoituksia ... ja osoita jatkuvasti mieltäsi Suomen hallitusta ja viranomaisia vastaan ja muista haukkua koko ajan kaikkia ei-persuja .. lukuunottamatta persumaisesti käyttäyviä hallitus- ja viranomaisvastaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on sitä persussuomalaisten mainostamaa isänmaallisuutta: älä käytä desinfiointiainetta kaupan ovella, älä käytä maskia, älä ota koronarokotetta, vastusta kaikkia koronasuosituksia ja -rajoituksia ... ja osoita jatkuvasti mieltäsi Suomen hallitusta ja viranomaisia vastaan ja muista haukkua koko ajan kaikkia ei-persuja .. lukuunottamatta persumaisesti käyttäyviä hallitus- ja viranomaisvastaisia.

        Koitahan kopiovasuri keksiä jotain uutta. . ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitahan kopiovasuri keksiä jotain uutta. . ..

        Ei tarvitse. Tämähän on sitä mistä persut tunnetaan ja on aina tunnettu. Ei kaikenlaiselle tieteelle. Sillä vain viedään viinarahat ja on vielä jumalanvastaista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse. Tämähän on sitä mistä persut tunnetaan ja on aina tunnettu. Ei kaikenlaiselle tieteelle. Sillä vain viedään viinarahat ja on vielä jumalanvastaista!

        Koitahan kopiovasuri keksiä jotain uutta. . ....


    • Anonyymi

      Yleislääkärillä lähtenyt keulimaan.

      • Anonyymi

        Huolestuttavaa, että lääkärin koulutuksen saanut luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Pitäisi ymmärtää, ettei yleislääkäri ole mikään virologi ja näin ollen jättää sitä koskevat lausunnot sen alan ammattilaisille. Vastaanotollakin pitäisi ymmärtää, mitkä asiat kuuluvat erikoislääkäreille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huolestuttavaa, että lääkärin koulutuksen saanut luulee tietävänsä kaikesta kaiken. Pitäisi ymmärtää, ettei yleislääkäri ole mikään virologi ja näin ollen jättää sitä koskevat lausunnot sen alan ammattilaisille. Vastaanotollakin pitäisi ymmärtää, mitkä asiat kuuluvat erikoislääkäreille.

        >Vastaanotollakin pitäisi ymmärtää, mitkä asiat kuuluvat erikoislääkäreille.

        Meillä päin terkkarissa ymmärtävätkin. Vaativammissa jutuissa konsultoidaan aina keskussairaalan spesialistia ennen jatkotoimia.


    • Anonyymi

      Koitahan kopiovasuri keksiä jotain uutta. . .

      • Anonyymi

        Koitahan persu edes yrittää keskustella keskustelupalstalla ...


      • Anonyymi

        Jonain päivänä kuulet jossain toisenkin nasevan vastauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitahan persu edes yrittää keskustella keskustelupalstalla ...

        No heti kun antipersu itse ryhtyy keskustelemaan, johan sitä on odotettu ;D

        Ja itsepeukku se vasta antaakin "älykkään" vaikutelman hehehe


    • Anonyymi

      Avaajan kannattaisi nyt vaan sammuttaa se kopiokoneensa
      ja käydä välillä ulkona hengittämässä.
      Näkisi samalla sitä oikeaa, suomalaista elämää...

    • Anonyymi

      KIITOS, että kerroit minunkin ajatukseni!

      "Persut ovat persuja! Kannattajia ja äänestäjiä yritetään haalia vaikka sun minkälaisilla täysin perusteettomilla kohujutuilla.
      Helevetin hyvä, että nyt jo tiedetään persujen disinfo-politiikka ja jpa suoranainen valehtelu ja trollaus, niin osaamme jo myös suhtautua persujen järjestämiin kohuihin pelkkinä ihmisten pelotteluina ja valvetumattomien äänien kalasteluina.

      EI uppoa persudisinfo enää!"

      Luottamus perussuomalaisiin on nollaantunut.

      • Anonyymi

        kylläpä vassu taas hokee persua ;DDDDD

        Eikö lapsi opi koskaan ???


    • Anonyymi

      Kaippa lekuri kalastelee länsirannikon hihhuleita ja muita hulluja vaaliuurnille.. Ei tuollaisia muuten lauota. Aivan vastuuton tyyppi..!

      • Anonyymi

        ''Kaippa lekuri kalastelee länsirannikon hihhuleita....''
        Vaikuttaa äijä sen verran ääliöltä että voisi tuon tehdäkkin. Tosin, se olisi hieman vaikeata, Pekka Timonen on ehdolla Kuopiossa;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''Kaippa lekuri kalastelee länsirannikon hihhuleita....''
        Vaikuttaa äijä sen verran ääliöltä että voisi tuon tehdäkkin. Tosin, se olisi hieman vaikeata, Pekka Timonen on ehdolla Kuopiossa;)

        Voe tokkiisa , tuas Savosta kaekaa merikellistä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ''Kaippa lekuri kalastelee länsirannikon hihhuleita....''
        Vaikuttaa äijä sen verran ääliöltä että voisi tuon tehdäkkin. Tosin, se olisi hieman vaikeata, Pekka Timonen on ehdolla Kuopiossa;)

        Persut on polttaneet siltansa hurreihin jo Soinin aikana, ja luulenpa että Österbottenin rokotevastaiselle olisi toivottoman iso kynnys vetästä lappuun persun numero.


    • Anonyymi

      Tuo lääkäri ilmeisesti tietää, että 5G ja rokotteisiin kätketyt mikrosirut ovat keino saada kansa hallintaan. Hopeaveden käyttö auttaa.

      • Anonyymi

        Hopea johtaa hyvin sähköä ja saa mikrosirut oikkariin.


      • Anonyymi

        Puhut tapauksesta joka on viherhippien käsialaa.


      • Anonyymi

        Punatauti on kuite vaarallisempi kuin korona.


      • Anonyymi

        Hopeavettä ja pyhää henkeä. Ajatuksia ja rukouksia! Näin se menee!


    • Anonyymi

      Kärkkäistason salaliittojuttuja.

    • Anonyymi

      Lääkärin oma näkemys ja kuntavaaliehdokkuus on nyt automaattisesti "mitä mä sanoin!" juttu? eikä yllätä että iltalehti on lisännyt sen sinne XD

    • Anonyymi

      Lieksalainen vahvistus Kuopion persuille, siellä noita tuollaisia kasvaa.

    • Anonyymi

      Montakohan myyrää yli 5000 vaaliehdokkaasta löytyy? Mennään ehdokkaaks ja sit jossain sopivassa raossa päästellään suustaan aivottomuuksia josta sitten sanomalehdet kirjoittelee ja persu korostettuna.

      • Jännä ajatus, mutta en oikein usko siihen. Paremminkin salaliittomeininkiä taas.


    • Anonyymi

      Pekka Timonen on oikaissu facessa iltalehden valeita. Vaikka kiihottaa vattuilla persuista niin vois sen verran käyttää älliä ettei mistä tahansa lähetä tekemään persusinfoniaa.

      • Anonyymi

        Se tämä koronapiikki onkin semmonen piikki , joka tekee punikista kepulin ja viherhörhöstä kokkareen,,,,Tulevaisuus näyttää Perus Ässille loistavaa tulevaisuutta.


      • Anonyymi

        Vihervasut ei ole ikinä olleetkaan älymystöä.


      • No kopsaa tähän mitä se siellä sanoo, ei kaikki ole facessa.


      • Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

        No kopsaa tähän mitä se siellä sanoo, ei kaikki ole facessa.

        Eiks sulla sometaidot riitä tätä palstaa pidemmälle ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks sulla sometaidot riitä tätä palstaa pidemmälle ???

        Sometaidot riittävät juuri ja juuri kopsujen etsimiseen alkosta ja niiden vallassa kirjoittelu palstalle aivan mitä sattuu.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kas kun ei jaa ilmaista vaaliviinaa äänestäjille ja väitä sen parantavan syfiliksestä.

    • Anonyymi

      Mitä se nyt selittää? Siellähän se hänen fb- sivullaan on koko kirjoitus. Selkeästi sanoo: muita oireita vakavampi on syöpäriski.

    • Anonyymi

      Kertoisitko vielä MITEN SINÄ olet tehnyt "tutkimuksesi" persujen rokotevastaisuudesta ?

      • En mitenkään. Asiaa on selvitetty mielipidetutkimuksissa, jotka osoittavat että persujen rokotusvastaisuus on kyllä vähentynyt viime vuodesta, mutta on silti ylivoimaisesti suurempaa kuin muissa eduskuntapuolueissa.


    • Anonyymi

      Uskomatonta että tää on valtuustossa.

      • Anonyymi

        Ei tää enää oo, oli kuopion valtuutos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tää enää oo, oli kuopion valtuutos

        Persut pöhisee ja ölisee. Se on persujen elämäntehtävä.


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      348
      4594
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      28
      2875
    3. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      93
      1959
    4. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      134
      1895
    5. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1825
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      39
      1713
    7. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      31
      1623
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      110
      1424
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1319
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1292
    Aihe