Sain Telialta huomautuksen maksamattomasta laskusta. Ja ruhtinaalliset kaksi päivää maksaa lasku tai muuten tulee korotettu maksu. Ei siinä mitään väärää sinänsä ole, lasku on maksamatta. Vääryys on siinä että Telia ei ole lähettänyt minulle laskua tai edes tietoa että sellainen on "Minun Teliassani"! Yhteydenotot asiakaspalveluun pysähtyvät kun vastaajarobotti ei ymmärrä palautetta. Myöskään maksun siirto ei onnistu koska asiakaspalvelussa on "tekninen ongelma". Ollut jo muutaman päivän...
Telia on paska firma.
Telian laskutus
13
6087
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi tentään. Tyhmyydestä on aina maksettava, eikös juu.
- Anonyymi
Juu, on hölmöä valita operaattori joka ei osaa lähettää laskuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, on hölmöä valita operaattori joka ei osaa lähettää laskuja.
Ei, vaan tyhmyyttä on se, että ei osaa hoitaa raha-asioitaan. Telia kyllä ilmoittaa, et vaan ole sitä huomannut. Minulla laskut tulee suoraan nettipankkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan tyhmyyttä on se, että ei osaa hoitaa raha-asioitaan. Telia kyllä ilmoittaa, et vaan ole sitä huomannut. Minulla laskut tulee suoraan nettipankkiin.
Noup, laskua ei tullut missään muodossa. Huomautus tuli tekstiviestinä sekä paperisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noup, laskua ei tullut missään muodossa. Huomautus tuli tekstiviestinä sekä paperisena.
Kaikkien operaattoreiden laskutus dna,elisa,telia on paljon parannettavaa paljon..........
- Anonyymi
Surkein firma minkä kanssa olen tekemissä ollut
- Anonyymi
Ensin paperinen lasku tuli niin kalliiksi että piti tilata lasku sähköpostiin. Nyt tuli ilmoitus että telian sähköpostilaskutkin loppuu. Lasku vaan enää minun telia apissa joka toimii välillä miten sattuu. Onkohan edes laillista että enää ei saa laskuaan edes sähköpostiin (voiko vaatia laskua muuta kautta kun huonosti toimivaan appiin, e-lasku on myös telialla vaihtoehto mutta sitä en halua/voi käyttää).
- Anonyymi
E-lasku on kaikista kätevin. Muut ovat hankalia ja epäkäytännöllisiä..
- Anonyymi
Minun Telia sovellus on toiminut hyvin itellä jopa laskuineen 1v käyttänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
E-lasku on kaikista kätevin. Muut ovat hankalia ja epäkäytännöllisiä..
Totta, jos nyt ylipäätään haluaa laskuja.
Prepaidit ovat halvempia ja nettilataus vaivaton.
Telian prepaidiin saa automaattilatauksenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, jos nyt ylipäätään haluaa laskuja.
Prepaidit ovat halvempia ja nettilataus vaivaton.
Telian prepaidiin saa automaattilatauksenkin.Kaikista halvin satunnaiskäyttöön on Saunalahden latausliittymä. Pysyy voimassa 2-vuotta ilman saldon latausta mikäli sitä on hieman jäljellä.
- Anonyymi
ja sama täällä.
- Anonyymi
Joo Telian toiminta on ihan mennyt omituiseksi. Olen pyytänyt paperi laskua koska sähköinen asiointi verkossa ei aina toimi. Täytän 78 ja minulla ei ole mitään apua. Toiseksi en tahdo että mun tilitietoja penkoo muut ihmiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005