Ylimpänä virkamiehenä, kaupunginjohtaja

Anonyymi

Vahtealakin sai Haapavedellä kokea monenlaista painetta ja kritiikkiä useammalta taholta. Mattoa vedettiin alta monelta suunnalta.

Hän ei kuitenkaan lähtenyt valtakunnan uutisiin kertomaan paikkakunnan ikävistä lieveilmiöistä, koska ymmärsi asemansa kaikkien kuntalaisten päällikkönä.
Ja olisiko hän nyt suuremman firman johtajana, jos olisi julkisesti Haapaveden asukkaita moittinut?

Harkintakyky piti. Vaikeassakinpaikassa.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän sopii malliksi myös Haapaveden poliittiselle johdolle: jos johonkin asemaan pyrkii ja tehtävän ottaa vastaan, pitää käyttäytyä asemansa vaatimalla tavalla.

• Anonyymi

Joo, ei jaksanut Revon haukkuja. Siis aloittaja tarkoittaa sitä, että Repo saa mesoa ja esiintyä kaikki valtiaana. Jos ei jaksa hänen kansaan taistella niin muuttaa muualle , ettei kaupungin maine kärsi. Jo olet aasi. Eikö sinulle ihminen merkitse mitään.

• Anonyymi

Olette kyllä sanoin kuvaamattoman naiiveja, itseään täynnä olevia.
      Oletatteko tosiaan, että voit(te) ihan miten tahansa ja äärettömän kauan jatkaa sikailua. Sitähän se on. Mustamaalaamista, panettelua.
      Jossain kohdassa se vain sitko loppuu ja aasin selkä katkeaa. Tulee vastareaktio. Oikeutettu sellainen.

• Anonyymi

Onkohan Saarikko ja Keskustan puoluejohto ohjeistaneet Kärnää vaalikampa njoinnin tyylistä?

" Emme tee politiikkaa emmekä vaalikampanjoi tuomalla esiin kilpailijoiden huonoutta, vaan teemme sitä esittelemällä hyvinä pitämiämme asioita ja ajamalla niitä yhdessä muiden kanssa"

Pienellä Haapavedellä pieni valtuustoryhmä pystyi tähän.

Tämä olisi valtakunnallisen uutisen arvoinen . Että joku tolokku pitää olla politiikassakin, paitsi muilla, myös omilla.

• Anonyymi

Herra se löytyy johtajallekin. Se on tuo kaupunjohtaja kaupunkilaisten alamainen.

• Anonyymi

Hyvät johtajat kuuntelevat aina alaisiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvät johtajat kuuntelevat aina alaisiaan.

Siellä oikein asiantuntija ..voi voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siellä oikein asiantuntija ..voi voi

Vahteala on nyt kannuslainen, kuten puolustusministeri Niinistökin ja Kannus näytti olevan kuntien ranking g- listalla kaksi porrasta Haapavettä ylempänä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59