Olen etätöissä ja käytän työpaikalta tuotua firman konetta jossa muodostan aina VPN-yhteyden työpaikan verkkoon. 
Mietin vain että näkeekö ne minun ruudun tapahtumat ihan sellaisenaan, hiiren liikuttamisen yms. vai näkeekö ne ainoastaan sen, että mitä ohjelmia on käynnissä, jostain listalta? Tiedän että ne näkee ainakin mitä ohjelmia on käynnissä, tai että on muokannut jotain tiedostoa. Mutta näkeekö siis ruudunkin näkee, ilman että jaan sen heille Teams puhelussa?
Etätyössä - Näkeekö pomo mitä teen ruudulla?
9
52
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin tätä siksi koska en voi sietää kyttäystä.
- Anonyymi
Erinomainen kommentti, ottaisimme sinut meille töihin, kun vain hakisit, olet selvästi johtaja-ainesta.
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erinomainen kommentti, ottaisimme sinut meille töihin, kun vain hakisit, olet selvästi johtaja-ainesta.
Tyhmä olen kun sinulle trollille vastaan, mutta se johtuu siitä olen ahkera työntekijä ja jos epäluottamuksella kytätään, niin motivaatio laskee heti. Leikitkö itse jotain suurta johtajaa vai onko sinulla vain suuret luulot itsestäsi?
 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä olen kun sinulle trollille vastaan, mutta se johtuu siitä olen ahkera työntekijä ja jos epäluottamuksella kytätään, niin motivaatio laskee heti. Leikitkö itse jotain suurta johtajaa vai onko sinulla vain suuret luulot itsestäsi?
Kuka nyt haluaisi että heitä kytätään? Itseäni ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa. Jos tylisi kommenttia että et näytä tekevän mitään niin lähtisi sairaslomailmoitus saman tien. Välillä työ on paperilla tai puhelimessakin, eikä aina teamsissa tai ruudulla.
 - Anonyymi
Avaus on paskapuhetta, toi ei ole etätöissä!

On tuo mahdollista, riippuu kokonaan siitä mitä vakoiluohjelmia firma on koneelle asentanut.
- Anonyymi
Voi nähdäkkin.
 - Anonyymi
Pomo näkee kaiken, sun kauhahommasikin!
 - Anonyymi
Onko sinulla oikeasti syytä olla huolissasi työnantajasi moraalista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja3913918Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545481Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2005089SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei864278"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873561Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093058Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va63049HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.142939Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan122801Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan392517