Saara Rautio/ Iiris ennustajat.com kokemuksiaa

Anonyymi

Millaisia kokemuksia näistä näkijöistä?
Molemmat näkevät sitkeästi elämääni tulevan tietyn miehen, jonka jo tunnen. Olen miehestä kiinnostunut, mutta en usko häntä saavani ja olen pyrkinyt jo itseni hänestä tunnetasolla unohtamaan.
Olen näiltä näkijöiltä kysynyt miesasiosta, ilman että kysyn mistään tietystä.
Molemmat ovat kuvanneet tämän miehen heti ja sen, että parisuhde tulee hänen kanssaan. Kuvaavat ulkonäön tarkkaan ja että minulla tunteita häneen.
Kertokaa, miten nämä näkijät ovat teille nähneet?

17

2813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saaralle soitin joku aika sitten ja kertoi että "saan" toivomani miehen, aikaa vaan vie. Tällä hetkellä tuntuu kyllä toivottomalle, mutta toivon kyllä että toteutuu.

      • Anonyymi

        Minullekin sanoi, että mies ei tule niin nopeasti kuin toivot, saara siis sanoi. Mutta ihmettelin, että näki kuitenkin tämän jo "jättämäni" miehen.
        Sanookohan kaikille samaa:-(


    • Anonyymi

      Minä soittelin Saaralle loppusyksystä viimevuonna.
      Näki, että elämääni tulee ihminen, jonka kanssa ei ole aiemmin ollut parisuhdetta.
      Kun kerroin, että olen ihastunut varattuun mieheen, hän kertoi että miehellä huono suhde ja tulee eroamaan. Mutta aikaa tulee menemään - eli joudun odottamaan pitkään.
      Näki myös, että miehellä tunteita minua kohtaan (totta).
      Tilanne siis se, että olemme avoimesti toisiimme ihastuneita, mutta asiasta ei olla puhuttu koskaan, eikä mitään fyysistä ole välillämme koskaan ollut.

      Tilanne on edelleen sama. Kun näemme - vetovoima on välillämme käsin kosketeltavissa, mutta mitään muutosta ei ole mihinkään päin tullut. Itselläni
      ei mitään tarkoitusta toisen liittoa rikkoa. Yritänkin pyristellä tunteistani irti, mutta asiaa hankaloittaa, että tapaan tätä miestä työn merkeissä todella usein.

      Olisi hyvä kuulla, sanooko Saara kaikille- oli tilanne mikä tahansa, että tulet saamaan miehen, aikaa vain menee. Ja sitten osa ihmisistä jää odottamaan,...ehkä sellaista mikä ei koskaan toteudu.
      Itse en elättele toiveita, kiva olisi päästä liikkumaan vapaasti ja katselemaan vapaana kulkevia miehiä.

      • Anonyymi

        Saara on sanonut minulle samaa jo kohta kahdeksan vuotta, kun välillä soittelen. Ketään muuta ei elämääni näe kuin tämän ex-miesystävän. Hän on ollut kihloissa pitkään jo toisen kanssa, mutta Saara sanoo suhteensa olevan huono ja miehen kaipaavan minua. No niin tuo mies viime kesänä toki kertoikin, mutta jatkaa kihloissa. Aluksi uskoin Saaraa, mutta eipä tuo toteutunut. Viime kesä sen todisti, mies puskista tunnusteli rakkauttaan minulle, mutta sinne toisen kainaloon kuitenkin jämähti. Taitaa siis Saara sanoa kaikille ihan samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saara on sanonut minulle samaa jo kohta kahdeksan vuotta, kun välillä soittelen. Ketään muuta ei elämääni näe kuin tämän ex-miesystävän. Hän on ollut kihloissa pitkään jo toisen kanssa, mutta Saara sanoo suhteensa olevan huono ja miehen kaipaavan minua. No niin tuo mies viime kesänä toki kertoikin, mutta jatkaa kihloissa. Aluksi uskoin Saaraa, mutta eipä tuo toteutunut. Viime kesä sen todisti, mies puskista tunnusteli rakkauttaan minulle, mutta sinne toisen kainaloon kuitenkin jämähti. Taitaa siis Saara sanoa kaikille ihan samaa.

        Niin taitaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saara on sanonut minulle samaa jo kohta kahdeksan vuotta, kun välillä soittelen. Ketään muuta ei elämääni näe kuin tämän ex-miesystävän. Hän on ollut kihloissa pitkään jo toisen kanssa, mutta Saara sanoo suhteensa olevan huono ja miehen kaipaavan minua. No niin tuo mies viime kesänä toki kertoikin, mutta jatkaa kihloissa. Aluksi uskoin Saaraa, mutta eipä tuo toteutunut. Viime kesä sen todisti, mies puskista tunnusteli rakkauttaan minulle, mutta sinne toisen kainaloon kuitenkin jämähti. Taitaa siis Saara sanoa kaikille ihan samaa.

        Kahdeksan vuotta? Onko kuitenkin niin, että sinulla ei ole ollut ketään muutakaan 8 vuoden aikana?
        Tällä tarkoitan lähinnä sitä, että olisko Saara voinut sinulle muuta nähdäkään?

        Minulle on Saara myös luvannut tulevaksi miehen, josta olen kiinnostunut, miehellä on suhde tällä hetkellä. Elän elämää ja katselen avoimesti muita miehiä. Tuo mies tulee jos on tullakseen, mutta en aio jäädä odottelemaan.
        Siihenkin virheeseen olen joskus sortunut näkijöiden lupausten pohjalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saara on sanonut minulle samaa jo kohta kahdeksan vuotta, kun välillä soittelen. Ketään muuta ei elämääni näe kuin tämän ex-miesystävän. Hän on ollut kihloissa pitkään jo toisen kanssa, mutta Saara sanoo suhteensa olevan huono ja miehen kaipaavan minua. No niin tuo mies viime kesänä toki kertoikin, mutta jatkaa kihloissa. Aluksi uskoin Saaraa, mutta eipä tuo toteutunut. Viime kesä sen todisti, mies puskista tunnusteli rakkauttaan minulle, mutta sinne toisen kainaloon kuitenkin jämähti. Taitaa siis Saara sanoa kaikille ihan samaa.

        Onkohan kenellekään toteutuneet Saaran näkemiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan kenellekään toteutuneet Saaran näkemiset?

        Tuota exää minullekin tarjosi takaisin kuusi vuotta sitten, ei ole näkynyt ja tiedän ettei ole tulossa. Toinen asia, josta kysyin, meni aivan metsään eli ainakaan minulle ei mikään pitänyt paikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saara on sanonut minulle samaa jo kohta kahdeksan vuotta, kun välillä soittelen. Ketään muuta ei elämääni näe kuin tämän ex-miesystävän. Hän on ollut kihloissa pitkään jo toisen kanssa, mutta Saara sanoo suhteensa olevan huono ja miehen kaipaavan minua. No niin tuo mies viime kesänä toki kertoikin, mutta jatkaa kihloissa. Aluksi uskoin Saaraa, mutta eipä tuo toteutunut. Viime kesä sen todisti, mies puskista tunnusteli rakkauttaan minulle, mutta sinne toisen kainaloon kuitenkin jämähti. Taitaa siis Saara sanoa kaikille ihan samaa.

        Saara siis näki oiken,että mies kaipaa.Oletko varma ettei mies vielä tule vaikka ei sitä viime kesänä tehnyt.Tuossahan on kaikki muu mennyt niinkuin Saara on sinulle nähnyt paitsi ettei mies ole vielä tullut sinun elämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan kenellekään toteutuneet Saaran näkemiset?

        Minulle on toteutuneet :) Humpuukiennustaja tuskin toteaisi kahdeksan vuotta samaa soittajalle.Viime kesänä sitten soittaja sai tietää,että Saara nähnyt oikein miehen tunteet ja liiton,mutta soittaja tuomitsee Saaran kun mies vielä liitossa. Viittaan siis ylempänä olevaan viestiin täällä :) Mieshän voi vielä erota. Itse luotan Saaraan näkijänä.Välillä vaikea päästä linjalla läpi,kun niin suosittu. Kukaan tuskin voi kaikkea nähdä,mutta Saara nähnyt minulle paljon oikein se ei voi olla pelkkää sattumaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle on toteutuneet :) Humpuukiennustaja tuskin toteaisi kahdeksan vuotta samaa soittajalle.Viime kesänä sitten soittaja sai tietää,että Saara nähnyt oikein miehen tunteet ja liiton,mutta soittaja tuomitsee Saaran kun mies vielä liitossa. Viittaan siis ylempänä olevaan viestiin täällä :) Mieshän voi vielä erota. Itse luotan Saaraan näkijänä.Välillä vaikea päästä linjalla läpi,kun niin suosittu. Kukaan tuskin voi kaikkea nähdä,mutta Saara nähnyt minulle paljon oikein se ei voi olla pelkkää sattumaa :)

        Kertoisitko jotain esimerkkejä ja aikoja, mitä Saara on nähnyt ja mitkä ovat toteutuneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko jotain esimerkkejä ja aikoja, mitä Saara on nähnyt ja mitkä ovat toteutuneet?

        Olen soittanut monta vuotta Saaralle,joten en tähän kaikkia toteutuneita kerron,mutta muutaman . 1. Minulla löydettiin selästä kasvain.Panikissa soitin Saaralle joka totesi : Kasvain löydettiin ajoissa ..yksi leikkaus riittää siihen ,että paranet ja noin se menikin. Lääkäri totesi minulle : Tämä löydettiin ajoissa ,joten varmaan riittä yksi leikkaus...melkein samoilla sanoilla,kuin Saara
        2. Minua kiusasi työpaikalla ilkeä työkaveri.Saara totesi : Älä hätäile ,hän muuttaa toiselle paikkakunnalle,kun ero tulee...eikä ole sinua enää kiusaamassa.Työkaveri erosi noin 1,5 vuoden päästä ja muutti takaisin kotikonnuilleen noin 400 km päähän.
        Tässä osa jutuista mitä minulle Saara nähnyt. Saara on minulle luottonäkijä koska nähnyt niin paljon minulle oikein.Tiedostan sen että hänkin vain ihminen ja voi tehdä virheitä.Saaran kanssa olemme puhuneet siitä,että kun soitan hänelle on se yhteistyö tilanne eli jos otan asenteen,että sinun pitää nyt tietää kaikki ja teen vaikka ns testikysymyksiä menee meidän välillä energiat pilalle ja näkeminen vaikeutuu. Miksi joku soittaa näkijälle kahdeksan vuotta jos ei luota näkijään?? Vaihda näkijää jos ei luottoa ole !


    • Anonyymi

      Minulle Saara on sanonut,että en saa miestä jota kaipaan,vaan että hänen tilalleen tulee toinen jonka avulla unohdan kaipaamani miehen. Merkkejä nyt tästä on ...aika näyttää!

    • Anonyymi

      Mikä ihme teitä naisia vaivaa ? Vonkailette varattuja miehiä , mistä olette niin varmoja, että nämä varatut olisivat tosissaan muuten kun fyysisen nautinnon saamiseksi ?
      Maailma on täynnä eronneita ja karanneita vapaita ihmisiä, mikä niissä muille lupautuneissa niin kiehtoo ? Minä voin kertoa etten näe teille kenellekään mitään sellaista mistä haaveilette. Se "oma" mies tulee kun aika on ja ihan omista suunnista.
      Kun tajuatte sen, ettei exien perään kannata haikailla, alkaa mennä vähän paremmin kaikilla. Koska totuushan on se , että joku syyhän sille alunperäiselle erolle oli. Se syy ei ole poistunut yhtään mihinkään, hetken yhteenpaluun jälkeen voi mennä hyvin kunnes se vanha ongelma jonka takia on erottu tulee taas elämään.
      Elämää ei pidä taaksepäin vaan eteenpäin.

      • Anonyymi

        Oho joku söi yhden oleellisen sanan. Eli elämää ei pidä ELÄÄ taaksepäin, vaan eteenpäin.


    • Anonyymi

      Minulle ei luvannut tulevaksi miestä jonka haluaisin miehekseni ! Kertoi ,että se,mitä meillä oli ei tule saamaan jatkumoa! Kehoitti menemään eteenpäin.

    • Anonyymi

      Täyttä humpppuuukkkia sanon minä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe