Muhun iski noidannuoli

Anonyymi

Mitä pahaa olen tehnyt?

Olen täysin kunnossa. Viimeaikoina treenaus ollut keskivertoa rankempaa?

Mistä noidannuolet tulevat?

Noidannuolesta olen saanut jumalattomana ja jumalallisen suvun saatuani.

Keskimääräinen noidannuolten saaminen on n. 7v välein ollut. 6,66v välein on mahdollista.

Piti lihta ostamaan vaan noidannuoli iski ja olen n.4h ollut kivuissani, lähes liikuntakyvyn menettäneenä, pelkkä selällään olo on kivuliasta.

Ei homostelulle. Miten voin lievittää lipuani?

Commandohauis

30

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota Burana.

      • Anonyymi

        Multa saa päätä leikata irti enkä ottaisi kipulääkettä.

        Alaikäisenä olen sellaista kokeillut mutta mieluummin kuolen , mieluummin kidun loppuikäni kuin kipulääkettä ottaisin.

        Kiutos toimivuuden osalta ilmeisen ihanan tehokkaasta neuvosta. Jos olet uskossa Jeesukseen niin rukoile että kipuni olisi klo 7.05 mennessä oh, kiitti, kadun syntejäni!

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa saa päätä leikata irti enkä ottaisi kipulääkettä.

        Alaikäisenä olen sellaista kokeillut mutta mieluummin kuolen , mieluummin kidun loppuikäni kuin kipulääkettä ottaisin.

        Kiutos toimivuuden osalta ilmeisen ihanan tehokkaasta neuvosta. Jos olet uskossa Jeesukseen niin rukoile että kipuni olisi klo 7.05 mennessä oh, kiitti, kadun syntejäni!

        Commandohauis

        Miksi rukoilisin jumalaa johon en usko? Kyllä se kipulääke on tehokkaampi kuin sinun ns. Jumalasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi rukoilisin jumalaa johon en usko? Kyllä se kipulääke on tehokkaampi kuin sinun ns. Jumalasi.

        Oletko rikoksia tehnyt ? Varkauksia?

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Multa saa päätä leikata irti enkä ottaisi kipulääkettä.

        Alaikäisenä olen sellaista kokeillut mutta mieluummin kuolen , mieluummin kidun loppuikäni kuin kipulääkettä ottaisin.

        Kiutos toimivuuden osalta ilmeisen ihanan tehokkaasta neuvosta. Jos olet uskossa Jeesukseen niin rukoile että kipuni olisi klo 7.05 mennessä oh, kiitti, kadun syntejäni!

        Commandohauis

        Lapsellista settiä. Sinäkin Commando painaisit ilolla kipupumppua, jos kärsisit syöpäkivuista tai polyneuropatiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellista settiä. Sinäkin Commando painaisit ilolla kipupumppua, jos kärsisit syöpäkivuista tai polyneuropatiasta.

        Voi olla. Ei ole kokemusta noiden sairauksien aikaansaannostavista kivuista.
        Onhan jokaisella omat pisteensä, jolloin antaa kivulle periksi ja menee naimisiin kristitty nainen jumalattoman miehen kanssa Eevamaisten Tytti Yliviikarimaisten ajatusten ahdistamina ja sitten eroaa jääden kelvottomuuteen.Mitään väärää hän ei ehkä ymmärrä tehneensä aviorikoksellaan tai meikkivarkaudellaan, mutta tuomiopäivä tuo esiin piilotetut huorinteot ja varkaudet, joita Helsingin hallintoportaan johdossa on vuosikymmenet harjoitettu porsaanreikää sormeillen ja tehty järjestelmä johdon etujen saantia tuottavaksi varastelujärjestelmäksi, jota pukki on itse valvomassa ja totuutta salaamassa.


        Toistaiseksi olen ollut ottamatta kipulääkettä aikuisuuteni ajan .

        Commandohauis


      • Anonyymi

        Itseasiassa en koskaan ja syykin on naurettava: en tiedä voiko sitä syödä paljaaltaan.

        Pääsiäisenähän pashaa olisi tarjolla maistettavaksi.

        Voiko pashaa syödä sellaisenaan purkista? Onko hyvää?

        Lidlin tarjouslehdessä: herkullista pasharahkaa tarjolla alle 2e purkki.Käyn huomenna kaupoilla ja Lidlissä ihan tuon pasharahkan hakemassa, koska sen luvataan olevan herkullista.

        Commandohauis


    • Anonyymi

      Piti lähtemäni lohiostoksilla käymään:" piti lihta ostaa"


      Jäin kämpille selkämakuuseen miettimään miksi näin kövi?

      Olisiko pääni irronnut jos olisin lähtenyt liikenteeseen? Oliko tämä varjelusta vai oikean noidan paha teko ihan kiusaksi ja kivuksi?

      Tekisi mieli itkeä vaikka kipu on hallittavissa kunhan ei liiku.

      Onko aamulla sama tilanne kuin nyt selkäkipuni suhteen vai olenko pipittä?

      Rukoile puolestani. Tunnen kauhistusta jos jumalattomat ryöstäisi nyt asuntoni niin olisin huonossa puolustusvoimassa.

      Kuolemaan asti puolustaudun rikollisia jumalattomia vastaan myös kivuissani.,

      Commandohauis

      • Anonyymi

        Kannattais hankkia esim. hieromamatto. Ei sauva, vaan matto.

        Esim. shiatsu-hierontatyynykin käy, paikallisesti. Kaksi lämpöpalloa pyörii 8-muodossa.

        Lämpömattoa voi pitää sängyllä, siinä loikoilla ja samalla katsoa vaikka telkkaria. Ei se ihmeitä tee, mutta on se parempi kuin ei mitään. Mulla on saksalainen vekotin, matolle saa muutaman, erilaisen ohjelman. Ajastin. Hiukan kovaa hurinaa se pitää.

        Jos ei sulle kelpaa kipupillerit, niin eikö esim. Voltaren kipugeeli? Sitten on myös apteekista saatavia geelityynyjä: kun tahtoo kylmätyynyn, niin ensin pakastimeen. Jos lämpötyynyn, niin tyyny hetkeksi mikroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattais hankkia esim. hieromamatto. Ei sauva, vaan matto.

        Esim. shiatsu-hierontatyynykin käy, paikallisesti. Kaksi lämpöpalloa pyörii 8-muodossa.

        Lämpömattoa voi pitää sängyllä, siinä loikoilla ja samalla katsoa vaikka telkkaria. Ei se ihmeitä tee, mutta on se parempi kuin ei mitään. Mulla on saksalainen vekotin, matolle saa muutaman, erilaisen ohjelman. Ajastin. Hiukan kovaa hurinaa se pitää.

        Jos ei sulle kelpaa kipupillerit, niin eikö esim. Voltaren kipugeeli? Sitten on myös apteekista saatavia geelityynyjä: kun tahtoo kylmätyynyn, niin ensin pakastimeen. Jos lämpötyynyn, niin tyyny hetkeksi mikroon.

        Mulla on shiatsua ja perinteistä hierontaa tarjoava selkäähierova laite.

        Ai mattojakin on selkähierontalaitteina?

        Just äsken liikuin ja en nyt muuta tee kuin pistän sähköt pois ja rukoilen Herran apua. Äskeinen liikkuminen sai huutamaan kivusta: " Oiiiii."

        On tämä hirveä kokemus, voi kauheeta kun tekee kipeetä.

        Commandohauis


      • Anonyymi

        Hyvä tietää että olet rampana, tulemme ateistiporukan kanssa tyhjentämään kämppäsi tänä yönä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on shiatsua ja perinteistä hierontaa tarjoava selkäähierova laite.

        Ai mattojakin on selkähierontalaitteina?

        Just äsken liikuin ja en nyt muuta tee kuin pistän sähköt pois ja rukoilen Herran apua. Äskeinen liikkuminen sai huutamaan kivusta: " Oiiiii."

        On tämä hirveä kokemus, voi kauheeta kun tekee kipeetä.

        Commandohauis

        Itselläni on tällainen, saksalaiselta Klingeliltä (voi tilata kotiinkuljetuksen):
        https://www.klingel.fi/p/vitalmaxx-hierontamatto-420836?sku=420836000


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on parempi ja tuo on hierontaistuin eikä matto.

        Commandohauis

        No joo, "hierontamatto" -nimellä sitä mainostetaan. Se on pehmeää kangasta ja sen saa sängyllä tai tuolilla kumpaan asentoon vain. No hyvä, jos sulla on vieläpä parempi laite.

        Kuinka noidannuoli jakselee?

        Tuo nimitys noidannuoli juontaa historiasta, kun kansa oli kovasti taikauskoista, noitavainojen aikaan. Jos joku sairasti iskiasta ja esim polulla kävellessään, naapurin ohittaessaan sai kivun selkäänsä, niin jo nopeasti juostiin papin puheille: "Se on se naapurin Amanta, se on noita! Kujalla kun tuli vastaan niin ilkeästi hymyili ja varmasti luki loitsun, heitti noidan nuolen selkääni, koska kovasti sattui! Tappaa se pitää!"

        Näin kateelliset naapurit kostivat erimielisyyksiään, vasikoivat toisiaan virkamiehille, ainakin muille naapureille.


    • Anonyymi

      Ehdotaisin Koivuntuhkauutetta poistaa tulehduksia. Luontais kaupasta tai netistä tilaamalla. Netistä voi lukea siitä lisää.

      yks.advari.

      • Anonyymi

        saatanpa kokeillakin. Koska se tukee suomalaista työntekoa ja kenties saan siitä jotain ihanaa ja parantavaa vaikutinta diagnosoimattomiin syöpää harjoittaviin soluihin hävityksellisesti.

        Huomenna jos osuu eteeni niin ostan.

        Teen tänne huomenna ostoslistan siitä mitä ostin. Tulehdusta minussa on. Siksikin useahkoisesti lohta syön.Sinihomejuusto sopii oheen loheen.

        https://www.youtube.com/watch?v=GTx6j73qmps

        Commandohauis


      • Anonyymi

        Noidannuoli on lihasvaurio, eikä tulehdus. Lisäravinteet ovat sairaustilojen hoidossa pelkkää huuhaata.


    • Valitettavasti noidannuoli voi parantua ainoastaan homostelemalla. Ei sinun nyt auta muu kuin lähteä miehiin. Varmaan netistä löytyy seuraa kun homobaaritkin ovat kiinni.

    • Anonyymi

      Rakas Jeesus, siunaa Commandohauista ja auta häntä Tahtosi mukaisesti. Kiitos kun tiedät hänen asiansa ja tahdot hänen parasta.

      Jeesusksen nimessä.

      • Anonyymi

        Itse rukoilin eilen Jeesuksen nimessa Isää parantamaan mut.

        Kumpikohan minut lähes parans (85pros. arvio, kivun osalta 99pros. parannusvoima) ), Poika vai Isä.

        Commandohauis


    • Anonyymi

      Pitämällä turpas kiinni. Kokkeileppa.

      ST

    • Anonyymi

      On sulla ongelmat!

    • Anonyymi

      Pääsiäisenä lähti liikkeelle pääsiäisnoidat.

      Helluntaina lähti liikkeelle helluntainoidat.

      • Anonyymi

        1. Joh. 4:1

        Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.


    • Anonyymi

      No, mikä on commandon vointi nyt?

      • Anonyymi

        Besser.

        Aamulla oli ihan riittävän hyvässä kunnossa eli olisin turhaan ottanut kipulääkettä.Uni lääkitsi ja Isää Jumalaa pyysin parantamaan mua useasti kun uni ei tullut kun kipu piti hereillä. Oli iso kipu eilen illalla ja itku lähellä mutta miehekkäänä ja kunniallisena en antanut lupaa itselleni itkuun. Olen mies, en ole tunteitaan nyyhkyttävä nainen.

        Nyt pystyy hitaasti liikkumaan äkillisiä liikkeitä vielä varoen. Treenaamisesta ei tule mitään tänään mutta työt sain hoidettua.Olo on sellainen että hymy tulee jos on tullakseen on,kipu ei patoa tee hymäyksien virtaan.

        Kyllä nyt on oikein hevosteleva fiilis.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Besser.

        Aamulla oli ihan riittävän hyvässä kunnossa eli olisin turhaan ottanut kipulääkettä.Uni lääkitsi ja Isää Jumalaa pyysin parantamaan mua useasti kun uni ei tullut kun kipu piti hereillä. Oli iso kipu eilen illalla ja itku lähellä mutta miehekkäänä ja kunniallisena en antanut lupaa itselleni itkuun. Olen mies, en ole tunteitaan nyyhkyttävä nainen.

        Nyt pystyy hitaasti liikkumaan äkillisiä liikkeitä vielä varoen. Treenaamisesta ei tule mitään tänään mutta työt sain hoidettua.Olo on sellainen että hymy tulee jos on tullakseen on,kipu ei patoa tee hymäyksien virtaan.

        Kyllä nyt on oikein hevosteleva fiilis.

        Commandohauis

        No, mikä on commandon ruokavalio näin pääsiäisenä?

        Itselläni juuri uunissa iso, possun grillikylki.
        Pakasteesta otin jouluista, imellettyä perunalaatikkoa.
        Välipaloiksi pashaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mikä on commandon ruokavalio näin pääsiäisenä?

        Itselläni juuri uunissa iso, possun grillikylki.
        Pakasteesta otin jouluista, imellettyä perunalaatikkoa.
        Välipaloiksi pashaa.

        Alkoi tehdä mieli lihaa.


    • Anonyymi

      Kuule kun tulee tosikivut ne kuoleman kivut niin silloin ei nettiin suolleta soopaa vaan ollaan kuin hyttynen meren päällä varoen ettei siipi kastu ja kipupumppu annostelee morfiinia!
      paljon on comanseerolla oppimista vielä.

      • Anonyymi

        Ei kaikki kidu kivussa kuoliaaksi.

        Kuolinapu : murhaaja auttaa murhattavan tulla murhatuksi.

        Sillä on jokin outo nimikin, anestesia tmv.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe